sluiter 7e geplaatst, jezus das ook veels te hoogquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:28 schreef XL het volgende:
De loting voor Robin Haase en Raemon Sluiter heeft plaatsgevonden.
Sluiter is als 7de geplaatst en mag tegen Pablo Santos-Gonzalez.
Haase is niet geplaatst en speelt tegen Julio Silva. Hij komt de geplaatste Wesley Moodie tegen.
In de kwalificaties he!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sluiter 7e geplaatst, jezus das ook veels te hoog
HIj strooit je gewoon zand in de ogen. Nikolay wint de AO.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:34 schreef XL het volgende:
Ik hoorde de geruchten dat Davydenko eindelijk geblesseerd is!![]()
erg jammer, had een mooie ervaring kunnen zijn... maar hopelijk is ie er op Roland Garros al bij zonder zich te hoeven kwalificerenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:06 schreef XL het volgende:
Haase naar huis.
Zo laag? Ze heeft toch in de top 10 gestaan? Of is m'n wens de vader van m'n gedachte?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:39 schreef XL het volgende:
De plaatsingen zijn overigens bekend gemaakt!
Daniela Hantuchova (SVK) is vijftiende geplaatst.
Dat is toch alweer zo'n dikke 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo laag? Ze heeft toch in de top 10 gestaan? Of is m'n wens de vader van m'n gedachte?
voor de anorexia-periode inderdaadquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch alweer zo'n dikke 3 jaar geleden.
Gaat gewoon op entry-ranking, waar Hewitt nog 19e staatquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt staat nog vrij hoog, verder allemaal wel als verwacht die plaatsingen.
What else is newquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:54 schreef RayMania het volgende:
Venus Williams heeft zich afgemeld.
Ik ook, nog 3 dagenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:14 schreef erkel het volgende:
[..]
What else is newSerena laat al niet eens meer iets van horen. Kunnen we doorstrepen voor de toekomst
Ow maar wat heb ik er weer zin inDat worden veel nachtelijke uren Australian Open plezier
![]()
Dan heb je niet goed opgelet hoor, ze is weer terugquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:14 schreef erkel het volgende:
[..]
What else is newSerena laat al niet eens meer iets van horen. Kunnen we doorstrepen voor de toekomst
Lijkt me sterk eigenlijk. Ik denk dat ze in de derde ronde klaar is nadat Petrova haar geveegd heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet hoor, ze is weer terug. Tweede ronde mogelijk tegen Krajicek. Ze is ervan overtuigd dat ze weer nummer 1 kan worden.
Ow serieus? Dan veegt de kleine Kraaij haar wel ff danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet hoor, ze is weer terug. Tweede ronde mogelijk tegen Krajicek. Ze is ervan overtuigd dat ze weer nummer 1 kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |