Filét américanquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:23 schreef E.T. het volgende:
wat is prepare, bar?
dat moet ik ook ff kopen morgenquote:
Amai, dat is bekend, dichtbij Fonske.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gaat niet meer goed komen daar in Zeeland, geen idee wat ze allemaal met je doen
![]()
Je weet dat je dicht bij België zit, daar?!![]()
![]()
Capelle a/d IJssel (naast R'dam)quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
waar wonen jullie ook alweer ergens ET
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:31 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Als je me geen gelijk geeft doe ik gewoon een boekje over jullie open![]()
aha, jammer als het wat dichter was geweest kwam ik verse filet brengenquote:
Gheghe, wel gebrainwashed, maar nog voldoende bij de pinkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:31 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Als je me geen gelijk geeft doe ik gewoon een boekje over jullie open![]()
Trustequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gheghe, wel gebrainwashed, maar nog voldoende bij de pinken![]()
ET, ik hoop dat je je boodschapjes morgen droog en tijdig in huis kunt halen.
En nu ga ik op één oor. Schlaf schön !
hij woont wel in dezelfde wijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Met Balkenende als buurman?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Joh, het grootste, maak het stinkende, geheim is wel dat Dino stiekem scheten laat dacht ik zo.
Hij woont in het gedeelte waar vroeger hitland was. Dus niet echt in jullie wijk gelukkigquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
hij woont wel in dezelfde wijk(geloof ik)
http://media.putfile.com/Jeffrey-droomwens-cd-pianoquote:‘Die Jeffrey, dat wordt er later eentje’
Dankzij de Stichting Kinderdroomwens beleefde de jonge Duivenaar Jeffrey Arenz gisteren in de Stromenlandstudio in Alverna de dag van zijn leven.
Door HANS PEETERS
De hoofdrolspeler van de musical Tarzan
die plotseling voor je deur staat. Een toast met kinderchampagne en vervolgens samen met Ron Link in een dikke Amerikaanse slee naar de platenstudio. En dan ook nog eens zelf je lievelingsliedje inzingen.
Jeffrey Arenz beleefde gisteren de dag van zijn leven. En dat mocht ook wel een keer, want het twaalfjarige joch uit Duiven heeft het in zijn jonge leventje niet gemakkelijk gehad. Twee chronisch zieke broertjes, een oma die plotseling in zijn bijzijn overleed, en een biologische vader die zijn zoon niet meer wil zien.
Jeffrey is muziekfanaat en idolaat van musicals. De brief van zijn moeder en stiefvader aan de stichting Kinderdroomwens werd gisteren gehonoreerd. Gecoached door Ron Link, de Niimeegse zanger die de hoofdrol gaat spelen in de musical Tarzan, zong Jeffrey in de Stromenlandstudio in Alverna zijn lievelingsliedje Morgen in, een gevoelige ballad uit de musical Annie. „Tsjongejonge, wat schitterend. Die Jeffrey, dat wordt er later eentje”, fluisterde studiobaas Ferry Janssen na het slotakkoord. Janssen is ervan overtuigd dat Jeffrey uit kan groeien tot een grote musicalster, als-ie de juiste begeleiding krijgt. Jeffrey heeft inmiddels al wat rolletjes vervuld in musicals, en hij weet zeker dat hij later in de showbusiness zijn weg zal vinden.
De uitgekomen droom van Jeffrey is woensdag op tv te zien in Shownieuws van SBS6. (19.30 uur)
www.kinderdroomwens.nl
Waarom denk je dat ik rond aan het kijken ben naar een nieuw bankstel, hier allemaal Tobias vlekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 07:07 schreef m@x het volgende:
Mogguh![]()
Iedereen al uitgebubbeld?
We hebben ons bankstel een jaar of 4 geleden bij Hoogenboezem gekocht. De kussen zijn los en blijven redelijk op hun plek zitten. De kleur en bekleding is alleen een beetje besmettelijk. Er zitten allemaal Kai-vlekken op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |