quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peter nog wat met zaadplaat
2 plekken gehaald, tis iets, hij heeft de weg naar de uitgang gevonden
Goede smaak.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
936 Peter Sarstedt Where do you go to my lovely 1969
935 Trammps Shout 1975
934 Creedence Clearwater Revival Long as I can see the light 1970
933 John Lennon Jealous guy 1971
4 nummers achter elkaar die de moeite van nog even op blijven waard zijn.
!!!!!Smiths!!!....en nu gebeurt er iets ergs?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je je onder ons begeven, graag zelfs. al is het maar even dat we je van de harde werkelijkheid kunnen afleiden..... Jij hoort in deze topics! Zolang je maar niet over the Smiths begint (lang verhaal)....
![]()
![]()
![]()
Ik heb uiteraard niet alles gelezen, maar is zijn The Smiths de rode draad dit jaar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef peaceman het volgende:
Zolang je maar niet over the Smiths begint (lang verhaal)....
![]()
![]()
![]()
van welke jaargang ben jij trouwens?quote:
Jane heel veel sterkte, vreselijk is ditquote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
[..]
peaceman, MrBadGuy, yvonne () en misschien anderen die zich afvragen waar ik blijf...
Ik zal dit jaar niet echt aanwezig zijn in de Top2000 topics. Sinds 13 december ligt mijn vader ernstig ziek in het ziekenhuis en vandaag hebben we te horen gekregen dat er niets meer te doen is. Tussendoor luister ik voor afleiding af en toe naar de Top2000, maar uitgebreid FOK!ken zit er uiteraard niet in.
Jullie veel plezier iig.
Die zingt ook bij Them heb ik gehoordquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard niet alles gelezen, maar is zijn The Smiths de rode draad dit jaar?
Ik vroeg me trouwens wel af of de zanger van de Rolling Stones als was langsgekomen...![]()
iets met van morisson. ik heb gelurkt vorig jaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard niet alles gelezen, maar is zijn The Smiths de rode draad dit jaar?
Ik vroeg me trouwens wel af of de zanger van de Rolling Stones als was langsgekomen...![]()
Van 1957quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
van welke jaargang ben jij trouwens?
Ja, maar don't look at me to blame.... kan je msn-en waar je nu bent?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ouwe muts!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |