SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu moet ik dus weer op me andere fiets gaan fietsen en een nieuw slot kopen
ofterwijl BEDANK!off the wall
Open er een topic overquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:13 schreef Palomar het volgende:
Mensen die onnodig spaties in een woord zetten.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:13 schreef Palomar het volgende:
Mensen die onnodig spaties in een woord zetten.
Af en toe een fiets stelen, waarom niet. Als ik ergens ben en moet anders een uur lopen, dan pak ik wel de eerste beste junk-fiets die ik mee kan nemen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:23 schreef draaijer het volgende:
Check is voor de grap dit TOPIC : Wat is het duurste wat jij ooit hebt gestolen?
Er schijnen nog steeds mensen te bestaan die stelen de normaalste zaak van de wereld vinden..Zieke sukkels
Dan ga je maar óf lopen, óf een taxi bellen, óf je zorgt dat je er met je eigen fiets/auto komt. Omdat jij een uur moet lopen, moet iemand anders dat ook maar doen én geld uitgeven voor een nieuwe fiets? Asoquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:26 schreef honderd het volgende:
[..]
Af en toe een fiets stelen, waarom niet. Als ik ergens ben en moet anders een uur lopen, dan pak ik wel de eerste beste junk-fiets die ik mee kan nemen.
Dat ze geld gaan uitgeven aan een nieuwe fiets is nog altijd hun keuze. Ik steel heus niet de nieuwste beste fiets, maar de fiets die slecht is en open staat. Moet jij je fiets maar niet open laten staan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan ga je maar óf lopen, óf een taxi bellen, óf je zorgt dat je er met je eigen fiets/auto komt. Omdat jij een uur moet lopen, moet iemand anders dat ook maar doen én geld uitgeven voor een nieuwe fiets? Aso
Luie flikker.. Goed voorbeeld ben jij!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:26 schreef honderd het volgende:
[..]
Af en toe een fiets stelen, waarom niet. Als ik ergens ben en moet anders een uur lopen, dan pak ik wel de eerste beste junk-fiets die ik mee kan nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |