quote:
45 minutenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Is dat dan een paar uur koffie of slechts een uurtje? Dure koffie dan
En dat steek je allemaal in je eigen zak natuurlijk
![]()
Ik bied 10quote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef Emel het volgende:
[..]
45 minuten![]()
was het maar zo, dan was ik nu rijk![]()
quote:
10 euro?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik bied 10(exclusief koffie)
Jij komt zeker nu pas tot leven nu de maan schijntquote:
Als je het boodschappenspel nu gaat doen dan blijf ik nog even opquote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef dvdfreak het volgende:
Koffietijd...
Een beetje gezelschap,
wat tijd voor jezelf
Het helpt je de dag door,
het is...
Koffietijd!
Voor jou en dat weet je,
lekker gezellig
Neem er de tijd voor
Steeds in de morgen,
weer de zon in je huis
Lekker geborgen,
even fijn voor de buis
Koffietijd
Een beetje gezelschap,
wat tijd voor jezelf
het is...
Koffietijd!
Voor jou en dat weet je,
lekker gezellig
Tijd voor jezelf
Koffie, koffie,
tijd...
vampiertypequote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij komt zeker nu pas tot leven nu de maan schijntIk mag dat wel hoor, die vampiertypes, ben er zelf alleen niet zo extreem in.
![]()
quote:
voor 45 min. praten met mij?quote:
schaam jequote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef dvdfreak het volgende:
Koffietijd...
Een beetje gezelschap,
wat tijd voor jezelf
het is...
Koffietijd!
blablablablabalabla
hokjes en etiketten zijn lekker makkelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 22:03 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik haat hokjes en etiketten
Nee, is niet waar, soms best geinig om te doen
koffiequote:Op donderdag 28 december 2006 22:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg me al af wat dat ook al weer was.
http://www.youtube.com/watch?v=xgtVXLk_UYI
![]()
ik neem ook niet anders ga ik vannacht stuiterenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ja lekker, maar nu even niet
Biertje?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:07 schreef Emel het volgende:
[..]
ik neem ook niet anders ga ik vannacht stuiteren![]()
doe maar wijnquote:
gaaf!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:09 schreef Slayage het volgende:
ey ihvk deze kan in de op
[afbeelding]
waar slaat je username op eigenlijk?
maakt niet uitquote:
Wil je dat vertalen voor me plzquote:Op donderdag 28 december 2006 22:09 schreef Slayage het volgende:
[afbeelding]
quote:
wat?quote:
hehe is goedquote:Op donderdag 28 december 2006 22:10 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Neem je zelf mee? Ook gezellig![]()
Nationalistisch.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:09 schreef Slayage het volgende:
[afbeelding]
wil je dat effe doen emeltjequote:Op donderdag 28 december 2006 22:10 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Wil je dat vertalen voor me plz
En wat is Kanarya? Zo heet de kroeg op de hoek
Kunnen we trouwens beter een leuke kroeg opzoeken (ik weet er wel wat!). Misschien is de muziek niet zo tof als hier thuis (:+) maar toch...quote:
nee, niks watquote:
ik vertalen? vertaal jij tochquote:Op donderdag 28 december 2006 22:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
wil je dat effe doen emeltje
kanarya is kanarie
das ook de mascotte van fenerbahce(voetbalclub uit instabul voor het gevel dat je een total noob bent wat dat betreft
)
Dus die stoere kroeg op de hoek (quote:Op donderdag 28 december 2006 22:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
wil je dat effe doen emeltje
kanarya is kanarie
das ook de mascotte van fenerbahce(voetbalclub uit instabul voor het gevel dat je een total noob bent wat dat betreft
)
klassiekerquote:
alleen ik mag die Fenerbahce nietquote:
ik weet niet hoequote:
canin sag olsunquote:Op donderdag 28 december 2006 22:16 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
allen ik mag die Fenerbahce niet![]()
"laat je leven in goede conditie verkeren"quote:Op donderdag 28 december 2006 22:18 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou aso als je met anderstaligen samen bent en je het ook anders kunt![]()
"laat je leven in goede conditie verkeren" & "maakt niet uit hoor" klinkt wel totaal verschillendquote:Op donderdag 28 december 2006 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
"laat je leven in goede conditie verkeren"![]()
Figuurlijk is het meer van:
Maakt niet uit hoor.![]()
maar dit zijn andere kanariesquote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dus die stoere kroeg op de hoek () heet kanarie. Dat moet ik op mijn werk vertellen
En ik ben een voetbalnoob![]()
nou ben ik asoquote:Op donderdag 28 december 2006 22:18 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou aso als je met anderstaligen samen bent en je het ook anders kunt![]()
Het is ook een uitdrukkig he.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:20 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
"laat je leven in goede conditie verkeren" & "maakt niet uit hoor" klinkt wel totaal verschillend
Dus als ik die kroeg binnen kom stormen,, de naam schreeuwende van een willekeurige andere Turkse voetbalclub, heb ik vet ruzie?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
maar dit zijn andere kanaries
check mijn homepage![]()
nou inder geval wel met de eigenaar, maar als je schreeuwt, en buyuk cim bom (aka galatasaray), dan zullen de meeste mensen je toejuichen, omdat galatasaray hier de grootste aanhang heeftquote:Op donderdag 28 december 2006 22:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dus als ik die kroeg binnen kom stormen,, de naam schreeuwende van een willekeurige andere Turkse voetbalclub, heb ik vet ruzie?
Ik zal het spel nooit begrijpen vrees ik...
Kun je dat eens fonetisch typen voor me?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou inder geval wel met de eigenaar, maar als je schreeuwt, en buyuk cim bom (aka galatasaray), dan zullen de meeste mensen je toejuichen, omdat galatasaray hier de grootste aanhang heeft
waarom besiktas? om je galatasaray familie te jennen?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:24 schreef IHVK het volgende:
Ik ben voor Besiktas.![]()
Maar verder heb ik ook weinig met voetbal denk ik, alleen met het WK of EK vindt ik het echt leuk.
en buuyuuk jiem bomquote:Op donderdag 28 december 2006 22:26 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Kun je dat een fonetisch typen voor me?
en buujuuk jiem bomquote:
Door een familielid.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom besiktas? om je galatasaray familie te jennen?![]()
ja dat telt natuurlijk niet mee heh, want dan draait alles om het feestje![]()
cutequote:Op donderdag 28 december 2006 22:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
en buujuuk jiem bom
Wat moet een Nederlander nou met een "y" in het midden van een woord
Of is er een verschil?
das gewoon de jquote:Op donderdag 28 december 2006 22:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Wat moet een Nederlander nou met een "y" in het midden van een woord
Of is er een verschil?
ik zag de tekst pas later sorryquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Door een familielid.
Eigenlijk best raar, hij zei: als je niet voor Besiktas bent, dan krijg je straf van mij. (hij was geloof ik 13 en ik 5 )
Onder dwang dus.
En nu heb ik toch dat etiketje dus ben ik voor Besiktas.
en waarom is emel niet aso nu?quote:
jaquote:
ik ben liefquote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
en waarom is emel niet aso nu?![]()
maar dat ziet er uit als fotoshop, want het slaat nergens op...
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat Emels avatar een leuk mutsje opheeft en die van jou niet.![]()
ik zei het tochquote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik ben jullie ff kwijt ben ik bang voor
[..]
En ja
lief van jequote:
ja maar liever dan een schaap kan het toch nooit wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat Emels avatar een leuk mutsje opheeft en die van jou niet.![]()
lijkt me niet zo verstandigquote:
beterschap damequote:
jij bent een schaap?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja maar liever dan een schaap kan het toch nooit worden![]()
Ok, dat schaapje is ook wel lief ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja maar liever dan een schaap kan het toch nooit worden![]()
thanks jongemanquote:
ja mijn ava heh, speciaal kurban avatjequote:Op donderdag 28 december 2006 22:43 schreef Emel het volgende:
[..]
jij bent een schaap?
arme schaap, zondag word je geslacht![]()
goedkoper arbeid?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja mijn ava heh, speciaal kurban avatje![]()
mijn schapie wordt in kenia geslacht![]()
ik denk dat ik em laat fotoshoppen hier door wat gasten, zodat ie een doorgesneden keel heeft ofzoquote:Op donderdag 28 december 2006 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, dat schaapje is ook wel lief ja.
Leeft hij over 3 dagen nog?![]()
you wishquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat ik em laat fotoshoppen hier door wat gasten, zodat ie een doorgesneden keel heeft ofzo![]()
jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |