En nou opwieberen!!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:38 schreef Emel het volgende:
wel leuk woord eigenlijk
'wieber even weg jij'![]()
en bedanktquote:Op donderdag 28 december 2006 21:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh ja, jij wordt er nog voor betaald ook![]()
quote:
Negatief?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:40 schreef Emel het volgende:
[..]
en bedanktzo negatief over psychologen
![]()
hoe komt het dat jij zo wantrouwend bent?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:41 schreef -scorpione- het volgende:
Dat verhaal in dat emailtje is trouwens lulkoek, die woordenboekmensen moet je niet geloven, die hebben een hele dikke duim![]()
Kritisch heet zoietsquote:Op donderdag 28 december 2006 21:43 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe komt het dat jij zo wantrouwend bent?![]()
dat klopt maar ik genees wel goedquote:Op donderdag 28 december 2006 21:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Negatief?Mwoah, ik vind alleen dat ze lastige vragen stellen.
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:43 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe komt het dat jij zo wantrouwend bent?![]()
thanks!quote:
ik noem het wantrouwigquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat ken ik uit een oud house nummer![]()
En zaag die gast niet zo door joh met dat amateurpsychologishe 'en wat voel je dan?' 'Wil je er over praten?'Hou toch op zeg, van dat soort vragen wordt je toch helemaal krankjorum
Daar moeten ze bij mij niet mee aan te komen hoor
![]()
De eerste resultaat bij Google is dat topic op fok!.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
thanks!
kwam niet verder dan wat wiki te bieden had en dat was niet veel![]()
zodat ik je een etiket kan plakkenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waar komt trouwens jouw dwang vandaan sturende vragen te stellen?![]()
een hele dikke duimquote:Op donderdag 28 december 2006 21:41 schreef -scorpione- het volgende:
Dat verhaal in dat emailtje is trouwens lulkoek, die woordenboekmensen moet je niet geloven, die hebben een hele dikke duim![]()
Ah, je gaat er dus bij voorbaat vanuit dat er iets of iemand genezen moet worden. Jij hebt geen moeite met deze prepositie?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:44 schreef Emel het volgende:
[..]
dat klopt maar ik genees wel goed"de behandeling start pas als ze uit mijn kamer zijn.."
quote:
tuurlijk! daarom komen ze toch naar mijquote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ah, je gaat er dus bij voorbaat vanuit dat er iets of iemand genezen moet worden. Jij hebt geen moeite met deze prepositie?![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Het is trouwens niet OPwieberen, maar gewoon wieberen
Ik ben dol op etikettenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:46 schreef Emel het volgende:
[..]
zodat ik je een etiket kan plakken![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Het is trouwens niet OPwieberen, maar gewoon wieberen
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja hallo, het is hier niet de integratie cursus![]()
Ze worden niet gestuurd door één of andere instantie?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk! daarom komen ze toch naar mij![]()
ik moest denken aan spatiequote:Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen hebben een hele dikke duim dan kunnen ze er veel uitzuigen.
En uit je duim zuigen betekent verzinnen, maar dat wist je wel.![]()
Is toch beter dan dat ik een antwoord uit mijn dikke duim zuig? Want dan weet ik het wel, dan zijn de apen gaarquote:
meestal vrijwilligquote:Op donderdag 28 december 2006 21:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ze worden niet gestuurd door één of andere instantie?![]()
apen gaar? was da?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Is toch beter dan dat ik een antwoord uit mijn dikke duim zuig? Want dan weet ik het wel, dan zijn de apen gaar![]()
dit gaat niet over jou johquote:Op donderdag 28 december 2006 21:51 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik hoef niet genezen te worden, want ik ben niet ziek...
Ah, de ontkenningsfasequote:Op donderdag 28 december 2006 21:51 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Het gaat ook niet meer over jou volgens mij.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:51 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Dan is het goedquote:Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gaat ook niet meer over jou volgens mij.![]()
neequote:Op donderdag 28 december 2006 21:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ok. En heb je er ook tussen die doen alsof en gewoon zin hebben in een bakje koffie?![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Is toch beter dan dat ik een antwoord uit mijn dikke duim zuig? Want dan weet ik het wel, dan zijn de apen gaar![]()
hoezo dan? ruzie is leukquote:Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Maar nog steeds: geen ruzie maken
rond de 100 euroquote:Op donderdag 28 december 2006 21:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat, een bakje koffie halen bij jouw?![]()
ja met je duim druk je toch op spatie...quote:Op donderdag 28 december 2006 21:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
spatie?
Nu begrijp ik het niet meer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |