Zijn advocaat zegt dat hij een telefoontje gehad heeft dat ie Saddams spullen op kan halen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:03 schreef cptmarco het volgende:
[..]
vandaag Al-jazeera eens in de gaten houden...
Jezus man, dat was een of andere gestoorde hippie met lang haar die teveel LSD gebruikt had en dacht dattie over water kon lopen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:54 schreef ellos het volgende:
[..]
hoe durf je saddam met jezus te vergelijken, slaat echt helemaal nergens op. Neem dan iemand anders, er zijn er genoeg.
Ik denk eerder op Ogrish.comquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:22 schreef SeLang het volgende:
Hoe snel na de executie zou het filmpje op Geenstijl staan?
Het is inderdaad een belangrijke gebeurtenis. Een van de grootste showprocessen die de westerse wereld ooit heeft gezien en een mijlpaal in een van de grootste kluchten ooit!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:21 schreef SeLang het volgende:
Het is toch een belangrijke historische gebeurtenis
Van die onthoofdingsvideos stond er ook een link op GS, dus de ophanging van Saddam zal er zeker ook op komenquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:27 schreef vosss het volgende:
Mij maakt het eik niet uit wáár het op komt, als ik het maar kan zien, want zoals je al aangaf is het toch een belangrijke gebeurtenis die later waarschijnlijk in de geschiedenisboeken staat
Maak je geen zorgen, volgens mij word je straks doodgegooid met dat filmpjequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:27 schreef vosss het volgende:
Mij maakt het eik niet uit wáár het op komt, als ik het maar kan zien, want zoals je al aangaf is het toch een belangrijke gebeurtenis die later waarschijnlijk in de geschiedenisboeken staat
Ik moest denken aan de Dukes of Hazzard met die cliffhangers (in dit geval andere hangers) rond de reclame blokken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:33 schreef SeLang het volgende:
Wat zou een reclameblok rond de executie kosten?
Nou nee hoor. We willen die Irakis toch niet onze normen en waarden opleggen? Voor Iraaks begrippen en die van Saddam zelf was het een uitzonderlijk grondig proces. Je moet niet alles in een keer willen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het is inderdaad een belangrijke gebeurtenis. Een van de grootste showprocessen die de westerse wereld ooit heeft gezien en een mijlpaal in een van de grootste kluchten ooit!
Ik denk serieus dat we dit soort persiflages gaan krijgenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de Dukes of Hazzard met die cliffhangers (in dit geval andere hangers) rond de reclame blokken.
*Saddam krijgt strop om de nek en het beeld bevriest*
"Well folks, those Hussein boys always get into trouble, let's see how Saddam gets himself out of this tight situation"
...
Dat begrijp je dan verkeerd...quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:36 schreef klez het volgende:
[..]
Nou nee hoor. We willen die Irakis toch niet onze normen en waarden opleggen? Voor Iraaks begrippen en die van Saddam zelf was het een uitzonderlijk grondig proces. Je moet niet alles in een keer willen.
Elk proces leidt natuurlijk naar de doodstraf voor deze man die de dood van meer dan één miljoen, zoniet miljoenen (afhankelijk van welke telling je hanteert) Irakis op zijn geweten heeft.
De man die de Koran in zijn eigen bloed schreef en eigenhandig tientallen tegenstanders vermoord heeft om de macht te verkrijgen wordt qua gruwelijkheid en sadisme alleen geeevenaard door A.Hitler, J.Stalin en Pol Pot waarschijnlijk.
Maar ik begrijp dat er in linkse hoek nog wel wat hypocrietelingen vinden dat deze man in Den haag berecht moet worden en er met 2 jaar en TBS vanaf moet komen.
Of net zo'n vakkundig proces moet krijgen als Milosevic...![]()
Bron: Origineel bericht op nu.nlquote:WASHINGTON/BAGDAD - De Iraakse ex-dictator Saddam Hussein wordt niet voor 26 januari geëxecuteerd. Dit heeft het Iraakse ministerie van Justitie vrijdag laten weten. Een hoge ambtenaar ontkende dat Saddam Hussein al in handen is van de Iraakse autoriteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |