quote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
De beul belde meteen zijn vrouw:
Sorry schat, ik moet ophangen!
quote:Saddam may face hanging as soon as Saturday: White House
United States (AFP) - The White House expects ousted Iraqi dictator Saddam Hussein to be executed perhaps as early as Saturday, a senior official said on condition of anonymity.
PUBLICIDAD
The official cited information from US authorities in Baghdad that "it's not going to be tonight our time, or tomorrow their time, it's going to be maybe another day."
"It's the government of Iraq's decision," the official said, as US President George W. Bush and top national security aides mulled an overhaul of his Iraq war-fighting strategy.
Asked whether the execution could spark violence by lingering Saddam loyalists, the official replied that "they start violence for any reason they can come up with."
wel leuk zo een dag voor het offer feestquote:
Omdat de popcorn tijdens het showproces smerig was, daarom.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? 't Is een massamoordenaar, waarom nemen zoveel mensen het daar toch voor op?
Daar zijn we inderdaad goed mee bezig.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Laten we ons inderdaad ook tot dat niveau verlagen
Hee, Saddam hier! Bedankt voor je stem! Blijf je mij steunen via SMS? Dan word ik zeker geëxecuteerd in de liveshow! Saddam against-the-wallpaper? Sms WALL naar 3333 (1,1pob).quote:Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef SunChaser het volgende:
Moet Sadam worden geexecuteerd?
SMS nu naar 3333 Sadam Ja of Sadam Nee en maak kans op een vakantie naar Bagdad.
ja net als al die superverrassende bezoekjes van Rice, Bush, Blair enz. aan Irak telkens.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:14 schreef _The_General_ het volgende:
Ze zullen er pas iets over loslaten als het al gedaan is denk ik. Om extra rellen te voorkomen!
Ja, ik ben niet zo politiek correct als jij, maar ik heb gelijk...wacht maar!quote:Op vrijdag 29 december 2006 06:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
OMFG................... hersenscheten bestaan blijkbaar toch aan de reactie te zien hierboven!.........
Nog even en je verklaart Sadam Heilig (gestorven aan de galg voor de zonden van de VS)quote:Op vrijdag 29 december 2006 06:39 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo politiek correct als jij, maar ik heb gelijk...wacht maar!![]()
hoe durf je saddam met jezus te vergelijken, slaat echt helemaal nergens op. Neem dan iemand anders, er zijn er genoeg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 05:31 schreef SpaRood het volgende:
Saddam Hoessein is net Jesus Christus: hij moet boeten voor de schulden en het falen van de Amerikanen. De mensen die denken dat met het ophangen van Saddam Hoessein eindelijk gerechtigheid is in Irak vergissen zich. De problemen zullen groter worden. Maar ja, in deze wereld geldt het recht van de sterkste. Saddam Hoessein was zwak, en heeft verloren van Bush. Bovendien was hij dom: hij had het aanbod van de Amerikanen voor de oorlog om Irak te verlaten moeten accepteren.
vandaag Al-jazeera eens in de gaten houden...quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:13 schreef NorthernStar het volgende:
Net iemand op de BBC die zegt dat het goed mogelijk is dat hij vanmorgen al in stilte geexecuteerd is.
Ik las het ja, maar dus geen live-uitzending ervanquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:08 schreef NorthernStar het volgende:
Het wordt sowieso gefimd.
"We will video everything. All documentation will be videoed, taking him from cell to the execution is going to be videoed and the actual execution will be documented and videoed". - bron
Meen je dat nou echt?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:04 schreef veldmuis het volgende:
Ik had gehoopt dat ik het live zou zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |