- Sky Newsquote:BREAKING NEWS
U.S. OFFICIAL : SADDAM HUSSEIN COULD BE EXECUTED 'WITHIN THE NEXT DAYS'
CNN.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:45 schreef TC03 het volgende:
Cool. Waar wordt het uitgezonden en hoe laat?
yup. middeleeuwen all over again.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
Oh dear. Moeten we dat ook nog live gaan zien?![]()
http://www.oem.com.mx/elsoldemexico/notas/n115409.htmquote:Hussein podria ser ejecutado en las proximas 48 horas
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
De beul belde meteen zijn vrouw:
Sorry schat, ik moet ophangen!
Ik doe 'n Wiegel: TÉGENquote:Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup. middeleeuwen all over again.
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Middeleeuwen???? Democratie zul je bedoelenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is hij beschuldigd van Hekserij dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hekserij was in de middeleeuwaen synoniem aan niet christelijk. dus ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Is hij beschuldigd van Hekserij dan?
Dus als hij het overleeft is hij een heksquote:Op donderdag 28 december 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hekserij was in de middeleeuwaen synoniem aan niet christelijk. dus ja.
Niks moet.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
Oh dear. Moeten we dat ook nog live gaan zien?![]()
whehehequote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
quote:Hussein's execution must be carried out before January 27 -- or within 30 days after the Iraqi High Tribunal upheld the death sentence, as required by Iraqi law.
That timeline means Hussein's death could occur any day.
Dat zei ik dus netquote:
Dat klopt wel, dat zei de NOS gisteren ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:55 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zag net trouwens op BBC dat het binnen 30 dagen moest
maargoed, dat is de BBC maar
Binnen 30 dagen na het vonnis, ja. Dus binnen 48 uur valt binnen die periode, hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:55 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zag net trouwens op BBC dat het binnen 30 dagen moest
maargoed, dat is de BBC maar
Het was toch één groot schijnproces?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:55 schreef 7th_wave het volgende:
dat 'hoger beroep' was wel een schijnhandeling he? binnen een week was het afgehandeld
Dank uquote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef Elvislives het volgende:
Dus die vent heeft 50 jaar de rijke dictator uitgehangen, gemoord hier en daar, een harem van 80 vrouwen, kortom: goed geleefd. Nu is hij sinds een jaar (??) gearresteerd en wordt binnen een paar dagen uit zijn lijden verlost. Lekkere straf, komt ie makkelijk vanaf zo.
Doodstraf
Jah, hangen is een lekkere manier om te sterven. Ik denk dat hij uitermate gelukkig is.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef Elvislives het volgende:
Dus die vent heeft 50 jaar de rijke dictator uitgehangen, gemoord hier en daar, een harem van 80 vrouwen, kortom: goed geleefd. Nu is hij sinds een jaar (??) gearresteerd en wordt binnen een paar dagen uit zijn lijden verlost. Lekkere straf, komt ie makkelijk vanaf zo.
Doodstraf
Je gaat niet dood door het stikken, je nek moet breken of een bepaalde ader in je nek moet 3 sec. worden afgeknepen. Dan krijg je namelijk een acute hartstilstand.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jah, hangen is een lekkere manier om te sterven. Ik denk dat hij uitermate gelukkig is.
Denk dat sommige Irakezen gerechtigheid willen zien. De Amerikanen zien het uiteraard was een breekpuntquote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef Elvislives het volgende:
Doodstraf
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je gaat niet dood door het stikken, je nek moet breken of een bepaalde ader in je nek moet 3 sec. worden afgeknepen. Dan krijg je namelijk een acute hartstilstand.
Maar stikken door verhanging, nee, dat gebeurt alleen bij amateurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |