Zie de hint. Zie ook het feit dat het woord met een Hoofdletter geschreven wordtquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:12 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet, het woord zegt me niets...
Naam van een persoon, dorp of stad?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie de hint. Zie ook het feit dat het woord met een Hoofdletter geschreven wordt
3 gokken in één post?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:14 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Naam van een persoon, dorp of stad?
Dijkverzwaringquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3 gokken in één post?
Nou goed..vanwege het late tijdstip geef ik je: dorp
Waar diende het voor?
quote:
Ik ga je het punt geven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:21 schreef Feldhofer het volgende:
testen of het netwerk veel telefoontjes kan verwerken?
Zo leer je nog eens wat, had echt nog nooit van Xokum gehoordquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga je het punt geven.
Het was om de 008-computer te testen.
Hier meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xokum
Feldhofer +1
Punten in deel 527
TheSilentEnigma 1
RoofingBurner 3
Yurithemaster 1
neleos 1
DuranK 2
Feldhofer 1
erkel +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:29 schreef erkel het volgende:
38e
ik ken het punt toe, het wordt steeds lastiger om vragen te stellen die de meeste mensen die een beetje opvoeding gekregen hebben weten te beantwoorden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:29 schreef erkel het volgende:
maar vraag is al geweest, dus beslis maar of je nieuwe vraag stelt of punt geeft
Dubbelen vragen kom je inderdaad niet onder uit. Maar als een vraag zeer recentelijk gesteld is dan wil het nog wel eens handig zijn om een andere te stellenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:36 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
ik ken het punt toe, het wordt steeds lastiger om vragen te stellen die de meeste mensen die een beetje opvoeding gekregen hebben weten te beantwoorden.
Heel moeilijke vragen stellen over geschiedenis, kunst en cultuur schiet de scope van dit topic een beetje voorbij denk ik.
Op een hamburgerdieetquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:44 schreef _evenstar_ het volgende:
val kilmer
Ok, dan doe ik nu wel een nieuwe vraagquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die vraag is vanochtend geweest
Doelt Jo-jo niet op de Ford vraag?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik nu wel een nieuwe vraag![]()
Sorry zit niet op te letten (of te vergeten te F5-en). Zat met de Ford vraag waar ik op reageerde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik nu wel een nieuwe vraag![]()
jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doelt Jo-jo niet op de Ford vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |