abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48598700
Froukje is lelijk.
pi_48602396
Geh, gisteren was iedereen er in de Panama. Alleen Froukje niet..
Die Nurie of Joerie is wel een relaxte gast. Wat een beetje television exposure wel niet doet... Als je Froukje niet had, kon je volgens mij kiezen uit een keur van dames gisteren.
pi_48604315
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ergens is het diep triest dat er zo een soort programma moet zijn voor haar om aan de man te komen...Ik weet de achterliggende gedachte achter dit gedoe niet, maar ik neem aan dat er toch een serieuze relatie voor haar uit moet komen. Merkwaardig dat ze blijkbaar niet op een normale manier aan een vriend kan komen en er een nationale zoektocht voor nodig heeft.
Kom op, het gaat hier puur om de kijkcijfers... denk maar niet dat Froukje denkt dat ze hier haar vent mee zal leren kennen, het gaat puur om de som geld die ze ervoor ontvangt.
pi_48605640
Ben ook afgehaakt (en gezien de kijkcijfers wel meer mensen ), ik kijk alleen af en toe wie er nog uit is gegaan, maar eigenlijk boeit me dat ook niet echt.. Het programma is teveel gericht op ´de geweldige Froukje´ en die stomme opdrachten gaan ook nergens over.. Froukje is inderdaad niet op zoek naar een man, maar naar een berg geld!
pi_48606414
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef theduellist76 het volgende:

[..]

Kom op, het gaat hier puur om de kijkcijfers... denk maar niet dat Froukje denkt dat ze hier haar vent mee zal leren kennen, het gaat puur om de som geld die ze ervoor ontvangt.
Daar heb je gelijk in, maar dan nog vind ik het stom om je voor zoiets te lenen. Ach ja, een bak met geld doet veel voor de mens...
pi_48608476
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef draaijer het volgende:
Froukje is lelijk.
Mhaow... maar ze is nu 35... hoe lang gaat ze nog mee? Vergeet niet dat ze enorm opgedoft is omdat het een tv-programma is.
pi_48608513
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ben ook afgehaakt (en gezien de kijkcijfers wel meer mensen ), ik kijk alleen af en toe wie er nog uit is gegaan, maar eigenlijk boeit me dat ook niet echt.. Het programma is teveel gericht op ´de geweldige Froukje´ en die stomme opdrachten gaan ook nergens over.. Froukje is inderdaad niet op zoek naar een man, maar naar een berg geld!
En aandacht... dit programma is wel het ultieme middel om alle aandacht op je te vestigen. Een attention whore ten top.
pi_48683298
Het was geen verrassing
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_48686274
heb het laatste stukje gezien.. maar vond er niet veel aan..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2007 @ 19:17:49 #160
163650 Greys
pi_48714302
Ik vond Bas, nu hij er uit vloog, ineens een stuk sympathieker
Raar hoor, jammer idd dat hij niet eerder zijn iets serieuzere kant liet zien.

Zou wel eens een date tussen Froukje en Alexander of Petram willen zien!
Benieuwd of dat net zo klikt als met Etiënne, want daar was ze erg van gecharmeerd, gezien haar 'touchy feely' houding naar hem
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 april 2007 @ 19:20:04 #161
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_48714390
Froukje is eigenlijk een typisch "condomn-vrouwtje".
Je vult haar en daarna gooi je haar weg.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2007 @ 19:23:26 #162
163650 Greys
pi_48714526
Wat doen jullie lelijk over Froukje zeg...
Niet echt nodig, lijkt me. Je kent haar helemaal niet in het echt en toch al zo'n enorm oordeel klaar hebben liggen. Vind ik meer over jezelf zeggen dan over haar eigenlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48728069
Ik vond Bas ook veel sympathieker nadat ie eruit was.. Beetje jammer dat ie niet eerder zo deed. Petran vind ik de leukste, verder vind ik het niet echt wat..
Ik kijk het meestal wel, maar vind het vrij plaatsvervangend genant vaak, hoe Froukje opgehemeld wordt en de mannen haar geweldig moeten vinden..
  donderdag 26 april 2007 @ 10:41:48 #164
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_48731037
De lingerie die sommige mannen zouden uitkiezen voor een vrouw.
Wat een eye opener dit programma..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2007 @ 14:28:52 #165
163650 Greys
pi_48738795
Ja, ernstig he
Trouwens wel raar dat die dame uit haar 'team' juist had gedacht dat ze dat setje van Jordy afgrijselijk zou vinden, terwijl Froukje die juist uitkoos. Je vraagt je af of zij er wel verstand van heeft, die dame uit het team dan Was zij ook niet degene die Etiënne nomineerde terwijl het toch overduidelijk was dat Froukje hem leuk vindt? Zouden die team-leden de filmpjes van de dates ook te zien krijgen, ja toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2007 @ 18:56:52 #166
163650 Greys
pi_48897857
Vanavond weer Stiekem vind ik het echt een vermakelijk programma om naar te kijken.
Hoop wel dat we nu eens wat meer van Alexander of Petran gaan zien zeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48898669
Ja ik heb het ook vanaf het begin gevolgd, toch wel leuk inderdaad!

Ik vind Petram nu het leukst! Hopelijk krijgt hij vanavond een date.

Ohja sommige 'lingerie' van vorige week: walgelijke hoerenkleren!
Dat lichtblauwe setje wat Nuri uitkoos was wel heel mooi!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2007 @ 19:28:55 #168
163650 Greys
pi_48898924
Vond jij die Bas eerst ook zo arrogant overkomen en toen hij er uit moest ineens best leuk en lief?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48903930
Gelukkig Jordi, hij hoorde daar helemaal niet...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:34:34 #170
64681 Avani
Wicked
pi_48904195
Ik vind ze allemaal niet bij haar passen. Volgens mij gaat hier niks uitkomen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_48905380
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:28 schreef Greys het volgende:
Vond jij die Bas eerst ook zo arrogant overkomen en toen hij er uit moest ineens best leuk en lief?
Ja wel beetje arrogant, maar ik vond hem vooral erg flauw en plat. Niet mijn type zegmaar...
pi_48905407
Jordi weg, mooi. Vond ik ook niks.

Moeten ze eigenlijk ook trouwen ofzo als er 1 overblijft?
pi_48911986
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Lollifant het volgende:

Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2007 @ 10:28:50 #174
163650 Greys
pi_48918614
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef Avani het volgende:
Ik vind ze allemaal niet bij haar passen. Volgens mij gaat hier niks uitkomen.
Ik vind Etienne echt wel bij haar passen
Heb je die date gezien vorige week, de vonken vlogen alle kanten op
Hij heeft ook de juiste mix van lief en stout voor haar, denk ik. Alleen haar pa moet hem niet zo geloof ik, telkens als hij aan het woord was met dat diner, had pa meer oog voor zijn eten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2007 @ 10:32:32 #175
163650 Greys
pi_48918715
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Lollifant het volgende:

Nee, niets verplicht
Maar dit programma is in België ook gedaan, met Wendy van Wanten, en zij is nu al een flinke tijd erg gelukkig met haar 'man' die ze in het programma had uitgekozen. Dus daar kwam zowaar een echte relatie van

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')