Kom op, het gaat hier puur om de kijkcijfers... denk maar niet dat Froukje denkt dat ze hier haar vent mee zal leren kennen, het gaat puur om de som geld die ze ervoor ontvangt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ergens is het diep triest dat er zo een soort programma moet zijn voor haar om aan de man te komen...Ik weet de achterliggende gedachte achter dit gedoe niet, maar ik neem aan dat er toch een serieuze relatie voor haar uit moet komen. Merkwaardig dat ze blijkbaar niet op een normale manier aan een vriend kan komen en er een nationale zoektocht voor nodig heeft.
Daar heb je gelijk in, maar dan nog vind ik het stom om je voor zoiets te lenen. Ach ja, een bak met geld doet veel voor de mens...quote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef theduellist76 het volgende:
[..]
Kom op, het gaat hier puur om de kijkcijfers... denk maar niet dat Froukje denkt dat ze hier haar vent mee zal leren kennen, het gaat puur om de som geld die ze ervoor ontvangt.
Mhaow... maar ze is nu 35... hoe lang gaat ze nog mee? Vergeet niet dat ze enorm opgedoft is omdat het een tv-programma is.quote:Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef draaijer het volgende:
Froukje is lelijk.
En aandacht... dit programma is wel het ultieme middel om alle aandacht op je te vestigen. Een attention whore ten top.quote:Op zondag 22 april 2007 17:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ben ook afgehaakt (en gezien de kijkcijfers wel meer mensen), ik kijk alleen af en toe wie er nog uit is gegaan, maar eigenlijk boeit me dat ook niet echt.. Het programma is teveel gericht op ´de geweldige Froukje´ en die stomme opdrachten gaan ook nergens over.. Froukje is inderdaad niet op zoek naar een man, maar naar een berg geld!
Ja wel beetje arrogant, maar ik vond hem vooral erg flauw en plat. Niet mijn type zegmaar...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:28 schreef Greys het volgende:
Vond jij die Bas eerst ook zo arrogant overkomen en toen hij er uit moest ineens best leuk en lief?
Neequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Lollifant het volgende:
Jordi weg, mooi. Vond ik ook niks.
Moeten ze eigenlijk ook trouwen ofzo als er 1 overblijft?
Ik vind Etienne echt wel bij haar passenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef Avani het volgende:
Ik vind ze allemaal niet bij haar passen.Volgens mij gaat hier niks uitkomen.
Nee, niets verplichtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Lollifant het volgende:
Jordi weg, mooi. Vond ik ook niks.
Moeten ze eigenlijk ook trouwen ofzo als er 1 overblijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |