Jordy! Maar Froukje dr vader mag hem duidelijk niet, dus dat zal hem wel niet wordenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn de leukste mannen?
haha, wat vinden jullie vreselijk aan hem? Overigens is hij nog in opleiding, of nog niet eens meen ik..quote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jordy! Maar Froukje dr vader mag hem duidelijk niet, dus dat zal hem wel niet worden
Enneh.... die plastisch chirurg Bas is VRESELIJK![]()
Domme mutsen? Er zit maar één muts in en dat is Froukje. En die vind jij slim.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meedoen is wel een mooie manier om domme mutsen te doppen overigens
Ergens is het diep triest dat er zo een soort programma moet zijn voor haar om aan de man te komen...Ik weet de achterliggende gedachte achter dit gedoe niet, maar ik neem aan dat er toch een serieuze relatie voor haar uit moet komen. Merkwaardig dat ze blijkbaar niet op een normale manier aan een vriend kan komen en er een nationale zoektocht voor nodig heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef pberends het volgende:
Froukje is helemaal niets. Dat is het grote probleem.
Of om andere domme mutsen te doppen die zich aanbiedenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:10 schreef pleeborstel het volgende:
Ik kijk niet meer, ben afgehaakt. Dat zoetsappige gedoe van die kerelsAlsof Froukje de enige leuke vrouw is op deze wereld.
Volgens mij gaat het velen allang niet meer om Froukje, maar alleen om te winnen![]()
En als je je ECHT niet kunt inhouden, kan je via www.rtlgemist.nl kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:50 schreef static het volgende:
Waar en wanneer wordt dit uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |