OMFG, dan heeft die heeft me afgelopen zomer geopereerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haha, die plastisch chirurg in opleiding is een oud studiegenoot van mij
in het OLVG?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
OMFG, dan heeft die heeft me afgelopen zomer geopereerdVond hem al zo bekend voorkomen
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Ewelina het volgende:
Jep.
Ik word er meteen weer aan herinnerd dat ik eigenlijk in december al op nacontrole had gemoeten![]()
Daar zit wel wat in jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat is juist de reden waarom ik eigenlijk niet heb meegedaan.. Veel patienten van mij kijken de hele dag TV. Hoe moet een daverend psychotisch iemand, of iemand met een persoonlijkheidsstoornis wat van mij aannemen, als ik zelf mn zieltje heb bloot gelegd bij Froukje...
Ja, ik zat eigenlijk me te bedenken waarom kijk ik het nog. Omdat ik er dus best om kan (glim)lachen. Probeert er een jongen nog een beetje na te denken over een vraag van Froukje. Direct verveelt hij haar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
Het programma is zo fout, dat het juist weer leuk is
ja hier: http://www.rtl.nl/reality/wiewordtdemanvanfroukje/home/index.xmlquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef SSJKliko het volgende:
Kan je het ergens terugkijken?
quote:Ton zegt:
04-04-2007 om 9:27
Wat een walgelijk programma dat FROUKJE!!!
Hoererij.
Het ergste is nog dat haar VADER een van de juryleden is; te genant voor worden.
Echt tenenkrommend, een vader die zijn dochter weggeeft op televisie en spelletjes speelt als; ‘Wie wint mag met haar in t bubbelbad’.
WALGELIJK!!!!!!!!!!!!!
Froukje kon slechter, maar echt boeiend is ze zeker niet. En wie wilt er nou zo'n hoer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:46 schreef KonnieKipke het volgende:
Tja, ik ben blij dat ik niet meedoe.. Ach, 't is best een lekker ding, maar ze gaan wel erg in 't stof voor haar.
Qft.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Froukje kon slechter, maar echt boeiend is ze zeker niet. En wie wilt er nou zo'n hoer.
Daarom KAN ik er ook niet naar kijken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:46 schreef KonnieKipke het volgende:
Tja, ik ben blij dat ik niet meedoe.. Ach, 't is best een lekker ding, maar ze gaan wel erg in 't stof voor haar.
Zelf besloten niet mee te doen vanwege teveel exposure op NL-Televisie.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Waarom was je nou ook alweer niet door de voorrondes heengekomen Kip??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |