quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef hjs het volgende:
Volgende is online met een Foklaptop
Michel herstellende van een longtransplantatie heeft in het gastenboek van de stichting een bericht achter gelaten![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef hjs het volgende:
Michel herstellende van een longtransplantatie heeft in het gastenboek van de stichting een bericht achter gelaten![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef ElisaB het volgende:betalingen die ik niet meer heb kunnen koppelen aan een user: 1 (JTM van L, uit Den Haag, giro)
ik lees het nu pasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef hjs het volgende:
als een treinquote:
quote:Hans heeft gisteren FOK002 en FOK003 in werking gezet in Eindhoven en Maastricht!
hierdoor kunnen nu ook Lisa en Denise vanuit hun ZH-bed hun contacten onderhouden.
Verder is de vierde UMTS-kaart onderweg naar Groningen. Daar zit Cherinda te wachten op haar internet. We zullen jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Ze zullen vast ook zelf wel af en toe wat van zich laten horen via het gastenboek.
Het zijn FOK 002 en FOK 003 staat op de site te lezen, dus het zijn ze wel degelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 06:25 schreef wdn het volgende:
HJS Die laatste 2 zijn geen FOK laptops *ziet geen sticker*
1 van de twee dames in Maastricht had toch een prive laptop, met UMTS kaart van stichting fok?quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het zijn FOK 002 en FOK 003 staat op de site te lezen, dus het zijn ze wel degelijk
Niet zo serieus buzzerquote:Op donderdag 18 januari 2007 07:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het zijn FOK 002 en FOK 003 staat op de site te lezen, dus het zijn ze wel degelijk
quote:Hier zien jullie Cherinda in Groningen met de FOK006 met UMTS!
Ze kan zonder problemen op het internet komen, op het gastenboek wat schrijven en MSN-en! Het blijft natuurlijk heel vervelend om in het ziekenhuis te zijn maar het maakt het ook iets gezelliger.
Cherinda wil graag MSN-en met andere CF-ers!
juistumquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:04 schreef Rewimo het volgende:
't Is natuurlijk jammer dat ze al zo snel nodig zijn, maar wel weer fijn dat ze meteen al goed werk verrichten
sorry, maar door m'n prive ontgaat me soms even een knipoog op dit momentquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
sorry, maar door m'n prive ontgaat me soms even een knipoog op dit moment
En Fred: echt geweldig hoe het allemaal leeft zeg !!! en erg leuk om ook die gezichten achter de laptops te zien![]()
Die link doet het niet (ook niet als je hem copy/past in adresbalk). Welk programma was het?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:21 schreef hjs het volgende:
hier is Eline nogmaals te zien, ik vermoed op haar eigen laptop
http://player.omroep.nl/?ser id=280
Dat was best wel een "slik" uitspraak....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:52 schreef gateway het volgende:
pfff knap van Eline dat ze er zo makkelijk over kan praten, dat als ze nieuwe longen zou krijgen, en ze over een jaar of tien weer nieuwe nodig zou hebben dat ze dat niet doet, omdat ze anderen ook een kans wil geven........voor Eline
ja idd, en zij zegt het zonder een spier te vertrekken in het gezicht........ terwijl menig mens daar zou huilen......quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was best wel een "slik" uitspraak....
die meid is echt een kanjerquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef gateway het volgende:
[..]
ja idd, en zij zegt het zonder een spier te vertrekken in het gezicht........ terwijl menig mens daar zou huilen......
quote:Beste Fred en andere die dit bericht lezen, Sinds vanmiddag heb ik hier in het UMC Utrecht, via de FOK, een laptop beschikbaar gekregen.Hierbij wil ik een ieder hartelijk bedanken die deze laptop beschikbaar hebben gesteld. Als kind was ik een van de eerste die met het FOK op kamp mocht.Toen, 1974 of 1975 was de naam FOK nog niet verzonnen trouwens.Het was een expiriment van "Good old" Dr.Han van der Laag en een aantal andere mensen die met CF te maken hadden. Al met al begrijpt u dat ik zeer content ben dat ik met deze laptop nog steeds met de FOK te maken mag hebben. Het maakt een ziekenhuis opname een stuk dragelijker. Nogmaals mijn hartelijke dank!!
Rob deVries.
Leuk, leuk, leuk!quote:
ja, die zijn ontzettend goed terecht gekomenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:07 schreef Rewimo het volgende:
Geweldig dat "onze" laptops zo'n goed werk doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |