Wat is er mis met je fout realiseren en het alsnog ongedaan maken? Ik weet niet hoe het met de relatie zit tussen de zus van TS en haar vriend. Die moet veel kunnen hebben, want anders mag ze haar kind alleen opvoeden. En dat is ronduit kut op je 18e. Zelfs met 2 man is het zo vroeg nog lastig. Ik vraag me af of dat kind een leuke jeugd krijgt..quote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is zooooo makkelijk om weg te lopen voor je fouten. Je kan dus ook je verantwoordelijkheid nemen en er het beste van maken. Met wilskracht kom je heel ver, maar dat zal je waarschijnlijk niks zeggen..
Heb jij kinderen?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Wat is er mis met je fout realiseren en het alsnog ongedaan maken? Ik weet niet hoe het met de relatie zit tussen de zus van TS en haar vriend. Die moet veel kunnen hebben, want anders mag ze haar kind alleen opvoeden. En dat is ronduit kut op je 18e. Zelfs met 2 man is het zo vroeg nog lastig. Ik vraag me af of dat kind een leuke jeugd krijgt..
Gast, als je geen kinderen hebt, slaat je bovengenoemde opmerking echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:10 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Nee, maar wel inlevingsvermogen en hersenen.
Als die gast hem wel zou smeren is het misschien maar beter zo, hij was dan toch geen goede vader geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:53 schreef borisbanaan het volgende:
Ja, wees er maar blij mee... Pas op dat die gast er niet vandoor gaat is mijn ervaring.
Als je er niet aan twijfelt is het de beste oplossing, want de enige. Als je alle opties open houdt is die van het geloof lang niet altijd de beste.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:21 schreef PLAE@ het volgende:
Voor dit soort problemen heb je nou het geloof. Het gaat veel mensen boven de pet dus kijken ze wat ze van hun geloof moet doen en dat is dan ook gewoon de beste oplossing
olee
ja, dubbel. nog jonger zelfs. steun er zou ik zeggen. grote buik straks is niet niks.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef borisbanaan het volgende:
Nee, wel meer gezien, dat wel. Gaat zelden vloeiend enzo.
allemaal leuk en aardig dat de kinderen van dat onder jan modaal arbeidersgezinnetje straks goed verdienen. Maar daar hebben papa en mama niks aan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:21 schreef Torio het volgende:
mijn moeder was 17 toen ik werd geboren, mijn vader een paar jaar ouder en zat in het leger.
moeder heeft middelbare school afgemaakt en een kappersopleiding gevolgd, en is gaan samenwonen met paps. aborteren/adoptie/weglopen voor verantwoordelijkheid is geen sprake van geweest. samen hebben ze het gered, en nu 20 jaar later zijn ze nog steeds samen en getrouwd, en hebben naast mij nog 3 kinderen.
ik heb nu mijn gym.diploma en studeer, mijn 2 oudste broertjes doen gymn. en mijn jongste broertje zit in groep 6. dikke vinger naar de mensen die een abortus toendertijd voorstelde
je hoeft niet zo gemeen te praten hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig dat de kinderen van dat onder jan modaal arbeidersgezinnetje straks goed verdienen. Maar daar hebben papa en mama niks aan.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:18 schreef Subbu het volgende:
Mijn grote zus was ook op haar 17e zwanger en beviel op haar 18e, ze is nu 22.
Ben de trotse oom van een ontzettend lief neefje waar het heel goed mee gaat. Nou had mijn zus wel het voordeel dat haar vriend gewoon bij haar gebleven is.
Maar zo zie je maar, het kan ook leuk uitpakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |