in je hok jijquote:Op donderdag 28 december 2006 19:49 schreef mvc het volgende:
Who the fuck is Dribbel ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:40 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Jaaamorgen of over paaar uurtjes istie jarig
19 alweer
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
In een verjaardagstopic feliciteer je mensen. Zelfs Dribbel_ Chagrijnquote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:Verjaardagstopics open je op de dag zelf.
Ik zou hem toch echt enkele jaren jonger schatten hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Hij word 19ik ken hem ensow
Ga staken.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:Verjaardagstopics open je op de dag zelf.
Of naar GC of KLBquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:00 schreef moemoe het volgende:
Het hondje is jarig!
Gefeliciteerd gekkie.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:08 schreef Renesite het volgende:
Wie?
Gefeliciteerd!!
Ben je echt niet mijn overbuurjong? Die is ook jarig
Dat ligt niet bepaald in de buurt van Hoogkerkquote:Woonplaats: Delft
nee goeie plekquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:09 schreef SpecialK het volgende:
Is dit de foute plek om op te merken dat dribbels hoofd eruit ziet als een dikke eikel met die flaporen?
Ja he?
ja surequote:Op vrijdag 29 december 2006 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan we nu nog neuken?
Is mijn aanwezigheid in dit topic -na precies 140 dagen- niet voldoende, ondankbare hond?quote:
Is het een fiets ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is mijn aanwezigheid in dit topic -na precies 140 dagen- niet voldoende, ondankbare hond?
mooiquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik ben kleurenblind. [afbeelding]
quote:
yvonnequote:Op vrijdag 29 december 2006 00:34 schreef RealZeus het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag.![]()
Broekie![]()
Besef je wel dat je nu in Yvonne's doelgroep valt??
nikky, trut!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik ben kleurenblind. [afbeelding]
Op verzoek van de jarigequote:
Dan geef je hem zélf maar een blauwe.quote:
Liefquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan geef je hem zélf maar een blauwe.
Van mij krijgt hij gewoon een mooie roze:
[afbeelding]
VET !quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:07 schreef swollywood het volgende:
Gefeliciteerd Dribbel_!![]()
En hier dan een echte blauwe:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:25 schreef Bizznitch het volgende:
Dit topic mist nog een paar geile teven.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd dribje!
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:20 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:20 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
tegoed bon voor onbeperkt sex met mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Heb je al cadeaus gekregen?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tegoed bon voor onbeperkt sex met mij
wat wilt ie nog meer he![]()
juistemquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:47 schreef iamredleader het volgende:
Nu niet meer. Hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad!
Nagenieten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:07 schreef Dribbel_ het volgende:
blijft een goed topic
Een tegoed bon voor een trio met je beste vriendin ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tegoed bon voor onbeperkt sex met mij
wat wilt ie nog meer he![]()
Tot wanneer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:07 schreef Dribbel_ het volgende:
blijft een goed topic
ja, maar dat hoeft fok niet te wetenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een tegoed bon voor een trio met je beste vriendin ?
Ik heb je borsten als desktopquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja, maar dat hoeft fok niet te weten
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nou zonder icoontjes en zulks.
rot es op met die foto steedsquote:
okquote:
Hij werd wel op FOK! gepķst. Dan mag het toch, volgens de nieuwe policy?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jekan em ook laten bannen aangezien die foto niet op fok gehost is![]()
wie leest er nou de policy ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij werd wel op FOK! gepķst. Dan mag het toch, volgens de nieuwe policy?
*topic report maaktquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jekan em ook laten bannen aangezien die foto niet op fok gehost is![]()
Pas maar op, dan maak ik ze net zo beroemd als het meisje met de preiquote:
ga je er nou maar eerst op rukkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:46 schreef longinus het volgende:
[..]
Pas maar op, dan maak ik ze net zo beroemd als het meisje met de prei
wie heeft jou losgelatenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:51 schreef Canisfire het volgende:
Kan die hond geen spuitje krijgen ?
Forum admins, die hem daarna wel of niet gaan bannen.quote:
bannen afschieten verzuipen opknopen, ach pick onequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Forum admins, die hem daarna wel of niet gaan bannen.
Hem = longinus, dus.
gefeliciteerd met een dquote:
hem = twylightquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Forum admins, die hem daarna wel of niet gaan bannen.
Hem = longinus, dus.
Ik had maar voor 2 dagen een ban hoorquote:
en hoe wil je dat gaan doen dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:46 schreef longinus het volgende:
[..]
Pas maar op, dan maak ik ze net zo beroemd als het meisje met de prei![]()
volgende keer beterquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik had maar voor 2 dagen een ban hoor
Ga het me nou niet moeilijk makenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en hoe wil je dat gaan doen dan?![]()
Opknopen aan een boom als je baasje weer op vakantie gaat.quote:
owquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef longinus het volgende:
[..]
Ga het me nou niet moeilijk maken![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en hoe wil je dat gaan doen dan?![]()
heyquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Opknopen aan een boom als je baasje weer op vakantie gaat.![]()
doei![]()
waarom moet je hem nou weer helpenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ga de mensen hypnotiseren met mijn dodelijk saaie blik zodat iedereen de foto's zal doorsturen whoeheoe
En bedankt voor det extra fotomateriaal van fraubitch, handig dat PMquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ga de mensen hypnotiseren met mijn dodelijk saaie blik zodat iedereen de foto's zal doorsturen whoeheoe
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:10 schreef longinus het volgende:
[..]
En bedankt voor det extra fotomateriaal van fraubitch, handig dat PM![]()
ik laat je bannenquote:
ja ach, ik denk ik doe ook eens iets goed voor de minderbedeelden in de samenleving he, het is immers het einde van het jaarquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:10 schreef longinus het volgende:
[..]
En bedankt voor det extra fotomateriaal van fraubitch, handig dat PM
tot 2007quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:17 schreef fvivif het volgende:
Hoelang blijf je jarig ?
stil, straks gaat dribbel je ook nog foto's door PB'enquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef RealZeus het volgende:
Dankzij de foto's is het nu officieel:
EenGOED
topic.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
stil, straks gaat dribbel je ook nog foto's door PB'en![]()
Ik denk alleen door Dribbelquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |