idd. Iedereen zal daar toch wel naar kijken want op de andere kanalen zijn alleen idiote belspellen of sexreclames.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:53 schreef elcastel het volgende:
Ze moeten gewoon 's nachts de eerste uren (vooral in het weekend) gewoon een stream aanzetten, daarna pas tell-sell. Al is dat prijstechnisch natuurlijk ruk.
Hmm, ik weet het niet. Ik denk dat de normale TV-kijker, die niet streams volgt, dan in de war gaat raken. Daarom zenden ze de streams niet live uit op tv.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd. Iedereen zal daar toch wel naar kijken want op de andere kanalen zijn alleen idiote belspellen of sexreclames.
Smschat functie eronder en het genereert ook meteen geld
Uhmz...de kijkcijfers zijn gewoon van kijkonderzoek.nl, maar je moet natuurlijk wat om je site te promoten...quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...de kijkcijfers zijn gewoon van kijkonderzoek.nl, maar je moet natuurlijk wat om je site te promoten...
Mooi!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:50 schreef Mika25 het volgende:
Netjes, hoogste kijkcijfers sinds de eerste week denk ik... Als ze dat vasthouden hoop ik wel dat ze die bezuinigingen op gaan heffen...
[DGK] De uitzending van maandag 12 februari 2007quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:05 schreef partyyboyy het volgende:
Waar zijn ze nu in het programma eigenlijk?![]()
Netjes zeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:19 schreef Peter6000 het volgende:
19.29 -- 447.000 kijkers -- marktaandeel: 7.6
Bezuinigingen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:50 schreef Mika25 het volgende:
Netjes, hoogste kijkcijfers sinds de eerste week denk ik... Als ze dat vasthouden hoop ik wel dat ze die bezuinigingen op gaan heffen...
Ze hebben het vertrekt van Nena cq. aankomst van Amanda ook over drie dagen uitgesmeerd, terwijl dat allemaal op dezelfde dag gebeurde...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef Flyduck het volgende:
owjah echt hoge cijfers. Dit komt door die extra publiciteit. Ik twijfel wel of ze blijven hangen.
Aan de ene kant zijn de extra kijkers die opeens bij DOND kwamen ook blijven hangen, maar aan de andere kant kwam er nadat NL en Huub eruit waren wel een heeeel saaie week. Maar ik vermoed dat ze die helemaal skippen om het spanned te houden.
Ik niet! Ik dacht dat de trend naar beneden na gisteren al weer was ingezet.quote:
Gisteren was te zien dat NL het huis in kwam. Ze lopen dus nog ietsjes achter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:05 schreef partyyboyy het volgende:
Waar zijn ze nu in het programma eigenlijk?![]()
NL nu pas in het huis?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Gisteren was te zien dat NL het huis in kwam. Ze lopen dus nog ietsjes achter.
Nee, na alle commotie willen we natuurlijk wel zien hoe Huub het huis weer in gaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet! Ik dacht dat de trend naar beneden na gisteren al weer was ingezet.
De eerste 'pittige' pers is er al. De Telegraaf heeft het seks-verhaal van Brain-Amanda heerlijk opgeblazen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Gert het volgende:
Het begint er echt op te lijken dat er een ton kijkers bij zijn gekomen.
Maar om langzaam weglekken te voorkomen, moet binnenkort rtl boulevard weer gehaald worden met iets heftigs. Haal die psycho-poëet van zijn medicatie af, en je hebt je rel binnen enkele dagen.
Misschien dat die bezuinigingen dan weer teruggedraaid kunnen worden? Het is echt een sneue vertoning. 'leven als miljonair' en 'alles is mogelijk', maar uiteindelijk hebben ze boodschappen van de Aldi en mogen ze zowat niksquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Gert het volgende:
Het begint er echt op te lijken dat er een ton kijkers bij zijn gekomen.
Daarvan is een kwartier les (heen en terug naar Wilgo). Zo gek veel kan dat niet kosten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Vergis je niet in de hoge kosten van 4 uur autorijlessen van Natasja
dat soms in 2 keer in 1 week tijd.
Dat is een vriendin van Natasia met een kam. Die zou punten moeten kosten in plaats van betaald moeten worden.quote:Kapster Patricia die in 6 uren een nieuw kapsel geeft
De bekende vrijdag-dip. Maar er zijn weken geweest waarin 366K de hele wéék niet gehaald werd. Prima score.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:57 schreef tuinfluiter het volgende:
VRIJDAG 16 FEBRUARI 2007
10:20 uur--17.000 kijkers--marktaandeel-2.9
19:30 uur-366.000 kijkers--marktaandeel-6.7
00:23 uur----9.000 kijkers--marktaandeel-1.2
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Daarvan is een kwartier les (heen en terug naar Wilgo). Zo gek veel kan dat niet kosten.
[..]
Dat is een vriendin van Natasia met een kam. Die zou punten moeten kosten in plaats van betaald moeten worden.
Zelfde voor Herma. Die is er zogenaamd om schoon te maken, maar feitelijk natuurlijk alleen maar om het Natasia zoveel mogelijk naar de zin te maken.
De éen na hoogste week gemiddelde, netjes!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef choepachoep het volgende:
Kijkcijfers de Gouden Kooi
Voor de volledigheid de cijfers per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |