Nou vind ik geen geintjes.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:50 schreef happyme28 het volgende:
Sorry maar ik vind het wel lollig hoor die meiden. Ik zie het toch als een geintje. Leuk om te zien dat ze zo'n lol hebben eerlijk gezegd. Er wordt daar te weinig gelachen.
Er wordt absoluut te weinig pret gemaakt, dat vind ik ook, maar ik zou er niet een prostituee voor gekozen hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:50 schreef happyme28 het volgende:
Sorry maar ik vind het wel lollig hoor die meiden. Ik zie het toch als een geintje. Leuk om te zien dat ze zo'n lol hebben eerlijk gezegd. Er wordt daar te weinig gelachen.
Omdat Huub het schitterend zal vinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou vind ik geen geintjes.
waarom altijd Huub nemen.
Je bedoelt dat de snackbar ze opdracht geeft iets leuks te doen zoals het bestellen van een hoer.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef D.Rose het volgende:
Ze gaan een hoer voor Huub bestellen, dat vinden ze leuk
omdat hij er niet boos en chagerijnig van zal worden.quote:
Het is nu de "Bok"quote:Op donderdag 28 december 2006 22:53 schreef beco het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de snackbar ze opdracht geeft iets leuks te doen zoals het bestellen van een hoer.
Op den duur gaat dat tegen ze werken.....DGK is zo'n beetje het omgekeerde geworden van wat het aanvankelijk zou worden "een treitershow".....quote:Op donderdag 28 december 2006 22:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja wat moet hij anders. Zijn aanwezigheid brengt wel het slechtste bij hun naar boven, ze laten zich errug kennen.
Dat is wel zo.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef avonne het volgende:
[..]
omdat hij er niet boos en chagerijnig van zal worden.
Dit doen ze niet om hem te pesten, maar gewoon om zelf een lolletje te hebben
Huub
eensquote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Op den duur gaat dat tegen ze werken.....DGK is zo'n beetje het omgekeerde geworden van wat het aanvankelijk zou worden "een treitershow".....
Degene die het beste met iedereen overweg kan, heeft ook de minste kans weggestemd te worden......
Nathanael kwam binnen als de Bad Guy, maar nu is ie al dagen zoete broodjes aan het bakken bij iedereen. Ok, hij valt soms uit zijn rol, en vooral bij Huub dus, maar hij heeft door dat ie het met de etterbak uithangen niet gaat redden.....
Daarom denk ik ook dat Bart niet gaat winnen....dat is ook een etterbak, doet uit de hoogte en jaagt daarmee de anderen zeker tegen zich in het harnas....![]()
Daarom is het zo jammer dat Nena en Natasia niet weten hoeveel UREN per dag we dat gezeik van de drie zeikerdjes moeten aanhoren.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Maar vind dat ze Huub dan ook wel eens kunnen helpen in plaats van afbranden zoals Nena en Natas.
Yep. met enkele weken geleden vind ik de lol er vanaf. Iedereen gedraagt zich op verschillende momenten weer heel anders; het is allemaal spel. Zo is de lol er ook af; daarvoor moeten de karakters consistent zijn (en nog mooier gewoon zichzelf spelen).quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Op den duur gaat dat tegen ze werken.....DGK is zo'n beetje het omgekeerde geworden van wat het aanvankelijk zou worden "een treitershow".....
Degene die het beste met iedereen overweg kan, heeft ook de minste kans weggestemd te worden......
Nathanael kwam binnen als de Bad Guy, maar nu is ie al dagen zoete broodjes aan het bakken bij iedereen. Ok, hij valt soms uit zijn rol, en vooral bij Huub dus, maar hij heeft door dat ie het met de etterbak uithangen niet gaat redden.....
Daarom denk ik ook dat Bart niet gaat winnen....dat is ook een etterbak, doet uit de hoogte en jaagt daarmee de anderen zeker tegen zich in het harnas....![]()
Zal Huub zelf ook wel blij mee zijn hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef D.Rose het volgende:
Ze gaan een hoer voor Huub bestellen, dat vinden ze leuk
Ja klopt....ik denk dat Huub dicht tegen zichzelf zijn aanzit......die is gewoon zo......Brian is gluiperig......Bart te doordacht.(weinig spontaan)....Nathanael is volgens mij nog zoekende naar zichzelf......om het even alleen over de mannen te hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:00 schreef beco het volgende:
[..]
Yep. met enkele weken geleden vind ik de lol er vanaf. Iedereen gedraagt zich op verschillende momenten weer heel anders; het is allemaal spel. Zo is de lol er ook af; daarvoor moeten de karakters consistent zijn (en nog mooier gewoon zichzelf spelen).
Komt denk ik bij dat Huub al verschillende malen heeft bewezen Bert, Satanael en Briaan verstandelijk op hun plek te kunnen zetten! Ik denk dat dat voor Bert een groot issue is en in een iets mindere mate voor Satanael.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:03 schreef Gigageil het volgende:
Diep in hun hart (als ze die hebben) voelen ze Huub mischien ook als een bedreiging.....Ik denk dat Huub betere contactuele eigenschappen heeft als Bart. Dat zit hem eerder dwars dan Huubs uitheinige gedrag.....Nathanael idem dito.....Brian....even zo.....
Huub is niet bang voor vrouwen, Bart was dat min of meer wel, noem het verlegen van mijn part......ik zie hem nog schoorvoetend naar die stal toe stuntelen in het begin.....
![]()
Ja...op zijn entree na, dat was wel stuntelig, heeft Huub zich aardig kranig gehouden voor de rest van de tijd in DGK..... Nu zijn ze die drie hun krachten aan het bundelen....hoe laf kun je zijn....quote:Op donderdag 28 december 2006 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Komt denk ik bij dat Huub al verschillende malen heeft bewezen Bert, Satanael en Briaan verstandelijk op hun plek te kunnen zetten! Ik denk dat dat voor Bert een groot issue is en in een iets mindere mate voor Satanael.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |