Jawel, soms krijgt ze wel 's te horen van laat ze 's buiten lopen en dan is 't antwoord dat ze dat niet veilig vindt .quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:14 schreef releaze het volgende:
heeft ze trouwens geen vriendinnen die dr ff op andere gedachten kunnen brengen?
kan je niet aan een van die vriendinnen vragen wat persistenter te zijn in het aanbevelen van een ren? En als je erbij bent dat ze dan al grappend zegt, nou dan kan ludger dat vast in elkaar timmeren, en dan jij, ohja, met alle liefde. Weet ik veel, doe een toneelstukjequote:Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef Ludger het volgende:
[..]
Jawel, soms krijgt ze wel 's te horen van laat ze 's buiten lopen en dan is 't antwoord dat ze dat niet veilig vindt .En dan zegt ze ook van 'ik heb het toch schoon hier?'. (Ja, heeft ze ook wel tot ze weer een paar uur de deur uit is
.)
Helemaal mee eens, buiten is ook onveilig. Maar daar zijn die rennen ook voor uitgevonden, zodat ze de tuin niet uitkunnen. Ik snap niet dat dat geen optie is, het zal best wat duur zijn, maar he, dat zijn 18 katten ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef Ludger het volgende:
[..]
Jawel, soms krijgt ze wel 's te horen van laat ze 's buiten lopen en dan is 't antwoord dat ze dat niet veilig vindt .![]()
Misschien is een groot erf een ramp voor "MizZzz POeZelZzz" die binnen niets anders gewend is dan vertroeteld worden in "Kitties playpark" en bij 'vrouwtje op schoot', maar ga een stel buitenkatten de ontiegelijke saaiheid van het binnenleven niet aandoen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Helemaal mee eens, buiten is ook onveilig. Maar daar zijn die rennen ook voor uitgevonden, zodat ze de tuin niet uitkunnen. Ik snap niet dat dat geen optie is, het zal best wat duur zijn, maar he, dat zijn 18 katten ook![]()
Vandaar ook dat ik pleit voor een kattenren. En nee, ik ben geen fan van het hele fenomeen "buitenkatten" als in: de straat op met de beesten, ik zag er afgelopen donderdag nog een doodgereden op de weg liggen met zijn darmpjes ernaast. Sue me.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien is een groot erf een ramp voor "MizZzz POeZelZzz" die binnen niets anders gewend is dan vertroeteld worden in "Kitties playpark" en bij 'vrouwtje op schoot', maar ga een stel buitenkatten de ontiegelijke saaiheid van het binnenleven niet aandoen.
gewoon de dierenbescherming bellen, want het is wel lief dat je moeder allemaal katten opvangt, maar dan moeten ze wel een goede plek hebben, en die hebben ze nu niet, want ik denk niet dat ze 18 kattenbakken heeft, en die elke dag schoonmaakt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:13 schreef Ludger het volgende:
[..]
Nee, al vind ik 't wel genant om dit op tafel te gooien, maak ik er geen kloon voor aan.![]()
da's niet helemaal waar. het is best mogelijk dat katten in een groep leven, en zelfs nog wel enig groepsgedrag vertonen. het komt bv bij boerderijkatten (die vaak in grote groepen op zo'n boerderij leven) voor dat in de lente, als de katers op zoek gaan naar 'andermans' kittens, de moederpeozen actief bij elkaar gaan zitten teneinde de kittens te beschermenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:13 schreef Vivi het volgende:
Wat niemand schijnt te beseffen is dat katten solitaire dieren zijn..geen roedeldieren..je doet de beesten er dan zelf ook geen plezier mee om er zoveel op een beperkte ruimte te houden.
Buiten het feit dat het idd goor is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |