abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2006 @ 02:14:23 #101
81237 releaze
best of both worlds
pi_44847780
heeft ze trouwens geen vriendinnen die dr ff op andere gedachten kunnen brengen?
pi_44848097
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 02:14 schreef releaze het volgende:
heeft ze trouwens geen vriendinnen die dr ff op andere gedachten kunnen brengen?
Jawel, soms krijgt ze wel 's te horen van laat ze 's buiten lopen en dan is 't antwoord dat ze dat niet veilig vindt . En dan zegt ze ook van 'ik heb het toch schoon hier?'. (Ja, heeft ze ook wel tot ze weer een paar uur de deur uit is .)
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  zaterdag 30 december 2006 @ 02:53:06 #103
81237 releaze
best of both worlds
pi_44848301
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef Ludger het volgende:

[..]

Jawel, soms krijgt ze wel 's te horen van laat ze 's buiten lopen en dan is 't antwoord dat ze dat niet veilig vindt . En dan zegt ze ook van 'ik heb het toch schoon hier?'. (Ja, heeft ze ook wel tot ze weer een paar uur de deur uit is .)
kan je niet aan een van die vriendinnen vragen wat persistenter te zijn in het aanbevelen van een ren? En als je erbij bent dat ze dan al grappend zegt, nou dan kan ludger dat vast in elkaar timmeren, en dan jij, ohja, met alle liefde. Weet ik veel, doe een toneelstukje
En als je moeder echt zo blind en doof is, ik zei het ook al eerder, dan zou ik als ik jou was echt ff de dierenbescherming bellen (desnoods anoniem alleen maar om tips te krijgen) want dit is echt Heel Slecht voor de katten.

Wat je misschien ook kan doen is gewoon als je daar enige behoefte aan hebt al vast gewoon een ren maken, een portable desnoods. Als je moeder dan opgebonjourd is en jij zit thuis kunnen die beestjes gewoon lekker naar buiten. Wanneer je moeder ziet dat dat goed gaat (eens op een zaterdag wanneer zij erbij is ofzo) dan is ze misschien eerder geneigd dat ding daadwerkelijk te gaan gebruiken. Misschien moet ze de veilige alternatieven gewoon al echt concreet bij de hand hebben en kunnen uittesten voordat ze van gedachten verandert. Sommige mensen zijn nou eenmaal verschriiiikkelijk moeilijk.
pi_44849903
1 kat is al teveel. Vieze harige dingen.. Puke, je hele huis zit onder voor je er erg in hebt..
Ik zou a.s.a.p. op kamers gaan of gewoon al die krengen inderdaad het erf opgooien. Zou ze het merken als er 1 wordt doodgereden.. 18 is echt niet normaal. Daar kan jij niks aan doen, maar er is echt iets mis vriend.Krijgen jullie nog wel eens mensen op bezoek?
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:43:23 #105
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_44851830
Ik denk dat overreden worden een diepgekoesterde wens is van katten die met z'n achttienen op een hoopje gepropt zitten.
Ik ga naar huis.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 11:44:41 #106
43556 miss_dynastie
pi_44851855
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef Ludger het volgende:

[..]

Jawel, soms krijgt ze wel 's te horen van laat ze 's buiten lopen en dan is 't antwoord dat ze dat niet veilig vindt .
Helemaal mee eens, buiten is ook onveilig. Maar daar zijn die rennen ook voor uitgevonden, zodat ze de tuin niet uitkunnen. Ik snap niet dat dat geen optie is, het zal best wat duur zijn, maar he, dat zijn 18 katten ook
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:50:31 #107
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_44851968
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Helemaal mee eens, buiten is ook onveilig. Maar daar zijn die rennen ook voor uitgevonden, zodat ze de tuin niet uitkunnen. Ik snap niet dat dat geen optie is, het zal best wat duur zijn, maar he, dat zijn 18 katten ook
Misschien is een groot erf een ramp voor "MizZzz POeZelZzz" die binnen niets anders gewend is dan vertroeteld worden in "Kitties playpark" en bij 'vrouwtje op schoot', maar ga een stel buitenkatten de ontiegelijke saaiheid van het binnenleven niet aandoen.
Ik ga naar huis.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 12:48:11 #108
43556 miss_dynastie
pi_44853211
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:50 schreef nietzman het volgende:

[..]

Misschien is een groot erf een ramp voor "MizZzz POeZelZzz" die binnen niets anders gewend is dan vertroeteld worden in "Kitties playpark" en bij 'vrouwtje op schoot', maar ga een stel buitenkatten de ontiegelijke saaiheid van het binnenleven niet aandoen.
Vandaar ook dat ik pleit voor een kattenren. En nee, ik ben geen fan van het hele fenomeen "buitenkatten" als in: de straat op met de beesten, ik zag er afgelopen donderdag nog een doodgereden op de weg liggen met zijn darmpjes ernaast. Sue me.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:16:33 #109
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_44854088
Een tijdje terug kopte zo'n kat ook mijn bumper, ik ben blij dat 'ie gegaan is na een toffer leven gehad te hebben dan willekeurig mode-accessoire.

Ti's een beetje het scharrelkip-legbatterij verhaal.
Ik ga naar huis.
pi_44856295
uuh, sterker nog,
4 katten is wat de dierenbescherming aanraadt als MAXIMUM aantal katten in 1 huis! Ookal is het een groot huis ed. Katten zijn dominant en willen hun eigen ruimte hebben.
Ik heb vaker katten gehad en afgezien vd periode dat ze nog zindelijk MOESTEN worden pisten of kotsten deze noooooit binnenshuis: ik lieg: is denk 2x gebeurd, maar altijd met reden dat IK of mijn ouders vergeten waren de kat buiten te laten.
Katten strooien met uitwerpselen als ze zich niet op hun gemak voelen (binnenshuis!!!).
Het is echt ongezond voor die beestjes zelf!

Bel desnoods de dierenbescherming op, ben je er zo vanaf...
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_44856305
en ik geloof niet dat het er schoon kan zijn (laat staan ruiken!)
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_44858078
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 02:13 schreef Ludger het volgende:

[..]

Nee, al vind ik 't wel genant om dit op tafel te gooien, maak ik er geen kloon voor aan.
gewoon de dierenbescherming bellen, want het is wel lief dat je moeder allemaal katten opvangt, maar dan moeten ze wel een goede plek hebben, en die hebben ze nu niet, want ik denk niet dat ze 18 kattenbakken heeft, en die elke dag schoonmaakt.

en trouwens lekker, de katten in de keuken, nooit haren in je eten gevonden?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 31 december 2006 @ 17:48:18 #113
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_44897028
katten voelen zich pas echt goed als ze ook naar buiten kunnen. Als jou moeder van katten houdt, moet ze ze dus ook buiten laten lopen.

En 18 katten binnenshuis, is teveel stress voor die beestjes. Het zijn solitaire dieren die erg territoriaal zijn, en als ze geen eigen plekje kunnen vinden........

Dus ik vraag me bijna af, of jou moeder wel verstand heeft van katten. Maak ze maar duidelijk dat dit ook niet leuk is voor die beestjes.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_44930857
Tvp...klinkt redelijk kansloos. Hoe oud ben je dan TS?
En geef eens antwoord: hoe groot is die kamer van je broertje dan?

Ik denk zelf dat de beste optie is om eens een weekje overdag niet schoon te maken.
Het is sneu voor die beesten, maar dan weet je moeder ook eens wat een crap ze veroorzaken.
De dierenbescherming zou ik als laatste optie bewaren...
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_44938023
21 katten en 4 honden in een huis

Bij mij thuis hebben we 6 katten, 3 honden en broertje en dan nog 3 ratten binnen zitten, en het huis is naar nederlandse begrippen best groot, maar ik vindt het nu al vol.
21 katten lijkt me echt een regelrechte hel

Is het niets voor je moeder om alle katten de deur uit te gooien en bij een stichting als Dierenthuis www.dierenthuis.nl te gaan vrijwilligeren? Daar hebben ze nog meer katten
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:15:24 #116
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_44947355
ik werk op een dierenasiel, op het moment hebben we +/- 15 katten binnen.

3 minder dan bij jou moeder!.

echter die van ons krijgen wel aandacht van 5 man personeel....
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_45024553
Hee TS, kun je zelf niet een ren bouwen en gewoon die katten er overdag indoen als je moeder niet thuis is? Dan kunnen ze wennen en als je moeder dan wel een keer thuis is, kun je ze er ook in doen. Dan ziet ze dat het best goed gaat
pi_45028262
Ik vind 18 heel veel, maar als niemand verwaarloosd word is er niks aan de hand.

Het is niet echt normaal in onze cultuur om zoveel huisdieren te houden, maar in andere landen hebben mensen een boerderij aan dieren rondom hun woning, en weer in andere landen bestaan geen huisdieren, slechts zwerf katten&honden zoals in zuidamerika..

Maar omdat het niet helemaal normaal is in Nederland, zou het wel zo sociaal zijn van haar om een keer aan jullie te vragen wat jullie er van vinden.. Want er is wél een grens bereikt dat jullie je er voor schamen..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:03:59 #120
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_45028418
Ga lekker op jezelf wonen..

Zoals Maddox ooit zo mooi sprak:

"Remember: never take shit from your kids. You make payments on the house, utilities, their clothes, school, and their food. You own them. If they don't like it, they can move out. If you love your kids, love them enough to beat them so that they don't grow up to be idiots".

Hele artikel van Maddox

[ Bericht 89% gewijzigd door tommie_b op 05-01-2007 02:07:56 (Hij had wat peper nodig...) ]
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_45028463
Nja stelt eigenlijk nog weinig voor, mijn ex buurvrouw had over de 65 katten, met een totaal van nu wel ruim over de 400 katten gehad. Kat erin dan weer weg, ze werkte ook voor een asiel, maar opeens zat ze opeens met 65 katten
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_45867190
En hoe staat het ermee TS?
pi_45884753
Hmm, ten eerste wil ik even zeggen dat zoveel katten bij elkaar gewoon dierenmishandeling is en je moeder zal het vast wel goed bedoelen, maar ze heeft wel hulp nodig als ik het zo lees.
Ze wil ze alleen maar binnen houden, neemt er steeds meer en weigert alles wat jij voorstelt.

Word eens boos, vertel haar eens goed de waarheid en stel dan voor om haar te helpen met wat katten wegdoen en dingen zoals een ren maken.
Vertel haar ook duidelijk dat wat ze nu doet NIET goed is voor de katten en ook niet voor haarzelf en al helemaal niet voor d'r kinderen.
Zit je nog op school ofzo? Ga dan eens naar een vertrouwenspersoon, die kan je vast wel doorverwijzen naar een instantie die misschien iemand hebben om je moeder te helpen.
pi_45893022
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:13 schreef Vivi het volgende:
Wat niemand schijnt te beseffen is dat katten solitaire dieren zijn..geen roedeldieren..je doet de beesten er dan zelf ook geen plezier mee om er zoveel op een beperkte ruimte te houden.
Buiten het feit dat het idd goor is
da's niet helemaal waar. het is best mogelijk dat katten in een groep leven, en zelfs nog wel enig groepsgedrag vertonen. het komt bv bij boerderijkatten (die vaak in grote groepen op zo'n boerderij leven) voor dat in de lente, als de katers op zoek gaan naar 'andermans' kittens, de moederpeozen actief bij elkaar gaan zitten teneinde de kittens te beschermen

maar 18 katten binnenshuis is idd wel wat overdreven, hoe is het verkeer in de directe nabijheid?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_45946811
Ik zou eens een keer (anoniem) de dierenbescherming bellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')