Euhm, het is een beetje genant om te vertellen maar moet 't eens kwijt
![]()
. Ma werkt de hele week en is gek op katten. Ok, katten zijn idd wel leuk alleen zijn het er het afgelopen jaar inmiddels 18 (meest afdankertjes ) die hier rondlopen in huis ( keuken plus bijkeuken zijn in totaal 3,5 bij 11 meter, geen rijtjeshuis keuken maar toch
![]()
).
Nu heb ik vanmiddag toen ma naar 'r werk was eens 6 van die onruststokers kennis laten maken met ons erf (boerderij). Ma is er op tegen, stel je voor dat er eentje de weg vindt en doodgereden wordt... Aanleiding was dat ik vanmiddag pissed werd. Vanmorgen zei ze: 'Zorg je dat je het netjes houdt in huis vandaag?' Ik: 'Owja.. prima' (als ik thuis ben, blijft het wel netjes dacht ik
![]()
). Kom ik een paar uur later weer beneden na wat te hebben gestudeerd en opgeruimd, glij ik uit over uitbraaksel, en een eindje verder hadden twee katten 't weer gepresteerd om iets te doen wat op een van de kattenbakken hoort.
![]()
Ok, dit kan 's gebeuren en dan wil ik de boel wel weer schoonmaken maar het gebeurt elke dag.
Serieuze vraag, hoe krijg ik ma zo ver dat in ieder geval een stuk of 7 van de 18 katten zichzelf buiten vermaken en ma er eens van overtuigd raakt dat dit echt teveel is ? Het is genant voor m'n broer en mij als je ergens anders in huis bent, een kennis aan 't keukenraam klopt en 'r weer wat op de grond ligt van een dier.
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )