Nee, ik doe ze er gewoon weer uit morgenvroeg of vannacht. Kom op hee, eerder hadden we nog 'buitenkatten', nu loopt alles binnen.. En ok, we hebben wel een rommelkast waar er een stuk of 4,5 in slapen en overal zit er wel een ergens onder een kast, 't is mij alleen teveel aan 't wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Snel alle ramen en deuren dicht!!
Nouja goor, een gladde vloer scheelt en de deuren naar de andere vertrekken sluiten bijna allemaal wel. Maar laat nooit even je papieren, post of kranten op de tafel liggenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:13 schreef Vivi het volgende:
Wat niemand schijnt te beseffen is dat katten sloitaire dieren zijn..en geen roedeldieren..je doet de beesten er dan zelf ook geen plezier mee om er zoveel op een beperkte ruimte te houden.
Buiten het feit dat het idd goor is
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:06 schreef Djep het volgende:
Ik heb drie katten en ik vind dat die naar buiten MOETEN.
Bedoel je dat ze omwille hun welzijn te allen tijde naar buiten moeten kunnen of dat ze niet binnen mogen?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:06 schreef Djep het volgende:
Ik heb drie katten en ik vind dat die naar buiten MOETEN.
Gelukkig ben je m'n moeder nietquote:Op donderdag 28 december 2006 21:01 schreef nokwanda het volgende:
Jeeezzzz, worden zoals jouw moeder is mijn heilig streven
Gaaaaaf. Een heel groot huis en een heeeleboel katten en vooral afdankertjes van anderen.
quote:
We hebben 4 honden en die storen zich niet aan de kattenboelquote:Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef Steve-O het volgende:
Neem een hond gast
Wat een watjes.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:32 schreef Ludger het volgende:
[..]
We hebben 4 honden en die storen zich niet aan de kattenboel![]()
En met een beetje pech doet niemand het dan, weigert moeder afstand te doen van haar afdankertjes, en gaat het écht goed mis omdat er 18 katten in hun eigen poep lopen te baggeren.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou zeggen, ruim een poosje niet achter hun kont op, wie weet komt je moeder dan tot het inzicht dat het echt niet kan. Je kan het huis wel uitgaan, maar daar is het probleem van je moeder nog niet mee verholpen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Eenzame excentrieke vrouwtjes die niet aan een partner komen ... succes met oud worden!![]()
Het is ook het een of het ander natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoera
trouwens... liever met tig katten die oprecht zijn dan perse aan een partner moeten komen en daarvoor een boel nonsens moeten slikken. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is ook het een of het ander natuurlijk
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
liever met tig katten die oprecht zijn
Ik ken de situatie natuurlijk niet. Maar het lijkt me wel zielig om 3 katten op te sluiten op een kamer. Gewoon omdat de diersoort toch meer bewegingsvrijheid nodig heeft dan dat. Daarom lijken me 18 katten in de rest van het huis ook niet echt fijn. Maar met de optie van mirage lijkt me dat probleem best opgelost zolang er geld genoeg is om ze allemaal aan de eet en verzorgd te houden.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Dus er lopen in totaal 21 katten rond? Op een vrij klein oppervlak? Waarvan een paar op iemand z'n slaapkamer?.
Ik vond hier drie hamsters wel voldoende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |