abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44801854
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Snel alle ramen en deuren dicht!!
Nee, ik doe ze er gewoon weer uit morgenvroeg of vannacht. Kom op hee, eerder hadden we nog 'buitenkatten', nu loopt alles binnen.. En ok, we hebben wel een rommelkast waar er een stuk of 4,5 in slapen en overal zit er wel een ergens onder een kast, 't is mij alleen teveel aan 't worden
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_44801986
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:13 schreef Vivi het volgende:
Wat niemand schijnt te beseffen is dat katten sloitaire dieren zijn..en geen roedeldieren..je doet de beesten er dan zelf ook geen plezier mee om er zoveel op een beperkte ruimte te houden.
Buiten het feit dat het idd goor is
Nouja goor, een gladde vloer scheelt en de deuren naar de andere vertrekken sluiten bijna allemaal wel. Maar laat nooit even je papieren, post of kranten op de tafel liggen
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_44802839
Hallelujah Mn broertje vond t oneerlijk dat de 2 jongste katten die hij heeft binnengehaald nu buiten moeten van mij en hij komt hier nu de trap op met een heilig gezicht dat ze bij hem op de kamer gaan wonen, heeft ie er 5 (ja, die andere 3 telde ik nog niet mee met 18). Ik blij, in zijn kamer wil ik niet komen
pi_44803778
Ik heb drie katten en ik vind dat die naar buiten MOETEN.
  donderdag 28 december 2006 @ 20:37:44 #30
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44804887
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:06 schreef Djep het volgende:
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44804993
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:06 schreef Djep het volgende:
Bedoel je dat ze omwille hun welzijn te allen tijde naar buiten moeten kunnen of dat ze niet binnen mogen?
feest
pi_44805308
Dude, als je moeder 18 katten wil, dan neemt ze 18 katten. Ze betaald ook de hypotheek of niet?

Zoek je eigen huis, zonder katten.
Trotse mamma :)
pi_44805423
Veel onzin verwijderd. De eerstvolgende die lollig besluit te zijn duw ik eigenhandig in een zwembad .

Die beesten kunnen niet gelukkig zijn zo. Zoveel dieren op een hoopje is niet gezond, voor hun niet en voor jullie niet . Ik zou zeggen, ruim een poosje niet achter hun kont op, wie weet komt je moeder dan tot het inzicht dat het echt niet kan. Je kan het huis wel uitgaan, maar daar is het probleem van je moeder nog niet mee verholpen.
pi_44805722
Jeeezzzz, worden zoals jouw moeder is mijn heilig streven
Gaaaaaf. Een heel groot huis en een heeeleboel katten en vooral afdankertjes van anderen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44805794
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:01 schreef nokwanda het volgende:
Jeeezzzz, worden zoals jouw moeder is mijn heilig streven
Gaaaaaf. Een heel groot huis en een heeeleboel katten en vooral afdankertjes van anderen.
Gelukkig ben je m'n moeder niet
  donderdag 28 december 2006 @ 21:04:20 #36
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44805799
geniaal! 18 katten. Vertel de 18 verhalen eens die er bij horen

Ik heb de grens bij 2 gesteld. Je moet soms nou eenmaal op je strepen gaan staan
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44806183
Whoopsydaisy krijgt flashbacks naar Animal Cops in Houston..
pi_44806216
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef Ludger het volgende:

[..]

Gelukkig ben je m'n moeder niet
nee, maar jouw moeder doet het ook. Je zu juist wel willen dat ik je moeder was. Ik heb maar 4 katten. (nu op het moment)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44806409

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 30-12-2006 18:56:04 ]
pi_44806472
Neem een hond gast
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44806771
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef Steve-O het volgende:
Neem een hond gast
We hebben 4 honden en die storen zich niet aan de kattenboel
pi_44806891
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:32 schreef Ludger het volgende:

[..]

We hebben 4 honden en die storen zich niet aan de kattenboel
Wat een watjes.
pi_44806916
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou zeggen, ruim een poosje niet achter hun kont op, wie weet komt je moeder dan tot het inzicht dat het echt niet kan. Je kan het huis wel uitgaan, maar daar is het probleem van je moeder nog niet mee verholpen.
En met een beetje pech doet niemand het dan, weigert moeder afstand te doen van haar afdankertjes, en gaat het écht goed mis omdat er 18 katten in hun eigen poep lopen te baggeren.

Het eerdergenoemde idee van een buiten-verblijf voor die beesten vond ik wel een goeie.
Maar het beste is om haar gewoon heel erg duidelijk te maken dat 18 katten nooit allemaal de aandacht kunnen krijgen die zulke beesten nodig hebben. Als er één opeens ziek wordt, gaat alle aandacht naar die ene uit, en dan zul je net zien dat de rest verwaarloosd wordt.

Laat staan met besmettelijke ziektes, 18 katten op een relatief klein stukje grond. Húúú.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44807124
Ik geloof niet in de hel, maar als hij zou bestaan, dan waren er ook 21 katten. *rilt
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44810278
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:22 schreef Youssef het volgende:

[..]

Eenzame excentrieke vrouwtjes die niet aan een partner komen ... succes met oud worden!
hoera
trouwens... liever met tig katten die oprecht zijn dan perse aan een partner moeten komen en daarvoor een boel nonsens moeten slikken. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 december 2006 @ 23:02:31 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44810478
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hoera
trouwens... liever met tig katten die oprecht zijn dan perse aan een partner moeten komen en daarvoor een boel nonsens moeten slikken. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
Het is ook het een of het ander natuurlijk
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44810805
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het is ook het een of het ander natuurlijk
tuurlijk. Als ik dan toch de keus heb........
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 december 2006 @ 23:14:19 #48
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44810951
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

liever met tig katten die oprecht zijn
.

Wereldvreemd mens.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_44811054
Dus er lopen in totaal 21 katten rond? Op een vrij klein oppervlak? Waarvan een paar op iemand z'n slaapkamer? .
Ik vond hier drie hamsters wel voldoende .
Tap tap tap
pi_44811192
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Dus er lopen in totaal 21 katten rond? Op een vrij klein oppervlak? Waarvan een paar op iemand z'n slaapkamer? .
Ik vond hier drie hamsters wel voldoende .
Ik ken de situatie natuurlijk niet. Maar het lijkt me wel zielig om 3 katten op te sluiten op een kamer. Gewoon omdat de diersoort toch meer bewegingsvrijheid nodig heeft dan dat. Daarom lijken me 18 katten in de rest van het huis ook niet echt fijn. Maar met de optie van mirage lijkt me dat probleem best opgelost zolang er geld genoeg is om ze allemaal aan de eet en verzorgd te houden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')