abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44797603
Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon, namelijk deze:

Nokia 5300

Daar zit onder andere 'Sensor' op.

Nokia Sensor is a spontaneous, sociable application for spontaneous, sociable people. With Nokia Sensor you can create your own personal pages - called a folio - on your phone. Then you can check out the folios of other Sensor users nearby, exchange messages, and share files.

Connect on the Spot

Nokia Sensor uses Bluetooth wireless technology, which means that it works within a 'circle' of up to 10 meters around your phone.

When other Sensor phones come within this circle, your phone can 'sense' them and you can see their folios and send them messages. As soon as you step out of each other's circles, you are no longer able to communicate via Sensor.

Connect for Free

Because phones running the Sensor application communicate directly without going through an operator network service, communication is free of charge.

However, if you send SMS or MMS messages to other Nokia Sensor users, regular operator fees apply.

Leuke applicatie! Ik heb het alleen nog nooit in de praktijk kunnen gebruiken tot nu toe. Iemand ervaring mee? Lijkt me wel leuk om op deze manier iemand te versieren ofzo

Download
Bedankt Tonks voor (een deel van) de OP.

Nu is het voor mij heel gemakkelijk om nieuwe software erop te zetten, maar ik vraag me af waar ik die kan vinden en welke leuk zijn. Met google kan ik niks vinden.
Dus deel hier je handige, leuke of onzinnige nokia programma's!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_44797624
Ik ben daar ook benieuwd
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_44797934
tvp, software voor de N-series zou ook leuk zijn
pi_44798227
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef SuperRogier het volgende:
tvp, software voor de N-series zou ook leuk zijn
Ik plaats dan even een TVP in afwachting op N70 software
pi_44798361
tvp
pi_44798491
-edit: Not so legal stuff-

[ Bericht 50% gewijzigd door slakkie op 28-12-2006 19:49:49 ]
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 28 december 2006 @ 17:22:07 #7
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_44798584
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef crossover het volgende:
-edit: not so legal stuff quote-
Ik gok dat die link hier niet lang zal staan

[ Bericht 25% gewijzigd door slakkie op 28-12-2006 19:50:58 ]
  donderdag 28 december 2006 @ 17:22:28 #8
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 28 december 2006 @ 17:58:29 #9
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_44799663
Hiero is voldoende gratis te krijgen, en is volledig legaal.
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_44799876
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef wimmel_1 het volgende:
Hiero is voldoende gratis te krijgen, en is volledig legaal.
Die van mij staat er niet tussen
pi_44802855
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:05 schreef crossover het volgende:

[..]

Die van mij staat er niet tussen
Ook geen N-series als de N80
  donderdag 28 december 2006 @ 20:01:25 #12
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_44803588
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Ook geen N-series als de N80
N Serie staat er wel tussen, en sowieso draait dat spul allemaal op symbian dus is er genoeg te krijgen.

Klik
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_44973730
Wie heeft er software om de infra rood sensor als afstandsbediening te gebruiken?
Op de PDA van m'n pa zit er een programma op wat je daarvoor kan gebruiken, dat heet Nevo. Maar is dat (of een alternatief) ook beschikbaar voor een telefoon?
pi_45449060
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef wimmel_1 het volgende:

[..]

N Serie staat er wel tussen, en sowieso draait dat spul allemaal op symbian dus is er genoeg te krijgen.

Klik
Series 80 is iets anders als een N80 uit de N-serie (die ik zelf overigens ook heb!). De communicator-devices tot nu toe draaien Series 80, dus de 9300, 9300i en 9500.

Je hebt niets aan deze link, ook staat er geen S60 3rd Edition software tussen, wat natuurlijk niet wegneemt dat je 3rd edition toestel uitstekend midlets kan draaien. Jammer dat Sensor niet in midletvorm beschikbaar is. anders had het sowieso veel meer aanhang gehad voor de gebruikers van 'dumb' phones, die alleen maar JAVA midlets kunnen draaien.
url
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:08:36 #15
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_45449108
M-SuDoKu
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_45449235
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
M-SuDoKu
Ach das veel te saai om de batterij aan te verspillen.
pi_45449727
heb zelf een nokia N70
da's ook een van de redenen waarom ik voor nokia kies
omdat ze zoveel appicaties hebben kan je niet zeggen van een ander merk...

profimail applicatie voor je mailtjes
quick office: met quickword quck point en quick sheet voor word en powerpoint en excel bestanden te openen.
agilemessenger: de beste IM software voor je mobieltje voor oa: ICQ, MSN, Yahoo, AOL, Gtalk
adobe pdf reader: voor pdf bestanden te openen op je gsm (nadeel is dat je alleen maar kleine pdfjes kan openen aangezien je mobieltje anders niet genoeg geheugen heeft)
opera mini: meest gebruiksvriendelijkste browser voor op je mobieltje
control freak: bestuur je computer met dit programma door middel van winamp plugin en bleutooth
smartmovie: dvix filmpjes afspelen
gnubox: om internet van je pc te ontvangen door middel van bleutooth
vboy: gameboy color emulator

leukste games die ik heb:
sims 2
virutal pool mobile
driver vegas
midnicht pool
The OC
LOST
Socom navy seals
Special victim unit
thief
naval battle
cars
UFO Preditor
sim city
monopoly tycoon
brainchallenge
NFS

heb er nog veel meer maar dit waren de leukste

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2007 20:30:29 ]
pi_45452227
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef redboyonline het volgende:
heb zelf een nokia N70
da's ook een van de redenen waarom ik voor nokia kies
omdat ze zoveel appicaties hebben kan je niet zeggen van een ander merk...
Eerm, Windows Mobile for PPC heeft veruit de meeste beschikbare applicaties. (dus: HTC en bepaalde toestellen van Samsung)

Ik mis voor Symbian gewoon nog steeds een fatsoenlijke freeware MSN Live! client (die chinese app laat het te vaak afweten) en een DivX/Xvid player met voldoende performance.
url
pi_45452836
Wat ik mis voor Symbian is een app om streamingvideo af te kunnen spelen.... En dan geen realstream.
pi_45453174
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:37 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Eerm, Windows Mobile for PPC heeft veruit de meeste beschikbare applicaties. (dus: HTC en bepaalde toestellen van Samsung)

Ik mis voor Symbian gewoon nog steeds een fatsoenlijke freeware MSN Live! client (die chinese app laat het te vaak afweten) en een DivX/Xvid player met voldoende performance.
dvixplayer: smartmovie
msn live: turbo msn kan bestanden verzenden en ontvangen nadeel ziet er lelijk uit en weinig extra functies
agilemessenger ondersteund verschillenden IM's, kan bestanden verzenden en maakt gebruik van camera om foto te trekken en door te sturen via msn maakt ook gebruik van micro om voiceclip op te nemen
nadeel: legale versie kost bom van geld en foto's en geluiden ontvangen andere gebruikers als links naar de agile website om ze daar te kunnen bekijken.
pi_45453982
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:01 schreef redboyonline het volgende:

[..]

dvixplayer: smartmovie
msn live: turbo msn kan bestanden verzenden en ontvangen nadeel ziet er lelijk uit en weinig extra functies
agilemessenger ondersteund verschillenden IM's, kan bestanden verzenden en maakt gebruik van camera om foto te trekken en door te sturen via msn maakt ook gebruik van micro om voiceclip op te nemen
nadeel: legale versie kost bom van geld en foto's en geluiden ontvangen andere gebruikers als links naar de agile website om ze daar te kunnen bekijken.
TurboMSN barst van de reclame, Agile is geen freeware. SmartMovie geeft me bagger performance ten opzichte van BetaPlayer (alleen voor Palm en WM), en is ook nog eens erg (!) duur.
url
pi_45454323
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:20 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

TurboMSN barst van de reclame, Agile is geen freeware. SmartMovie geeft me bagger performance ten opzichte van BetaPlayer (alleen voor Palm en WM), en is ook nog eens erg (!) duur.
van palm en wm ken ik nikss maar turbo msn op Symbian is reclame vrij
en smartmovie symbian werkt uitstekend
pi_45455601
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef redboyonline het volgende:

[..]

van palm en wm ken ik nikss maar turbo msn op Symbian is reclame vrij
en smartmovie symbian werkt uitstekend
Ik kreeg anders iedere keer zo'n ad ertussen voordat ik iemand kon aanspreken, en het is traag
url
pi_45456051
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Ik kreeg anders iedere keer zo'n ad ertussen voordat ik iemand kon aanspreken, en het is traag
op symbian? dan heb je denk ik de verkeerde 'versie' te pakken
over traag kan ik nog niet oordelen want heb het getest met gnubox
dus snelheid kan idd verschillen hangt af van je netwerk
mijn provider is in antwerpen helemaal 3G dus :
3G: 50Kb/s max.
UMTS: 14Kb/s max
GSM: 14Kb/s max

dus dat verklaard mss waarom het bij jou trager is

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2007 23:04:15 ]
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:11:59 #25
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_45475602
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef redboyonline het volgende:
(...)
mijn provider is in antwerpen helemaal 3G dus :
3G: 50Kb/s max.
UMTS: 14Kb/s max
GSM: 14Kb/s max
UMTS is 3G en is maximaal 384kbps of 3.6 Mbit/s met HSDPA (sommige providers knijpen deze snelheid af afhankelijk van je abonnement)
GPRS haalt je ongeveer 38 kbps mee
CSD (ik neem aan dat je dit met GSM bedoelt) haal je maximaal 9.6 kbps mee.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')