Ik plaats dan even een TVP in afwachting op N70 softwarequote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef SuperRogier het volgende:
tvp, software voor de N-series zou ook leuk zijn
Ik gok dat die link hier niet lang zal staanquote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef crossover het volgende:
-edit: not so legal stuff quote-
Die van mij staat er niet tussenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef wimmel_1 het volgende:
Hiero is voldoende gratis te krijgen, en is volledig legaal.
Ook geen N-series als de N80quote:Op donderdag 28 december 2006 18:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet tussen
N Serie staat er wel tussen, en sowieso draait dat spul allemaal op symbian dus is er genoeg te krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ook geen N-series als de N80
Series 80 is iets anders als een N80 uit de N-serie (die ik zelf overigens ook heb!). De communicator-devices tot nu toe draaien Series 80, dus de 9300, 9300i en 9500.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
N Serie staat er wel tussen, en sowieso draait dat spul allemaal op symbian dus is er genoeg te krijgen.
Klik
Ach das veel te saai om de batterij aan te verspillen.quote:
Eerm, Windows Mobile for PPC heeft veruit de meeste beschikbare applicaties. (dus: HTC en bepaalde toestellen van Samsung)quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef redboyonline het volgende:
heb zelf een nokia N70
da's ook een van de redenen waarom ik voor nokia kies
omdat ze zoveel appicaties hebben kan je niet zeggen van een ander merk...
dvixplayer: smartmoviequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:37 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Eerm, Windows Mobile for PPC heeft veruit de meeste beschikbare applicaties. (dus: HTC en bepaalde toestellen van Samsung)
Ik mis voor Symbian gewoon nog steeds een fatsoenlijke freeware MSN Live! client (die chinese app laat het te vaak afweten) en een DivX/Xvid player met voldoende performance.
TurboMSN barst van de reclame, Agile is geen freeware. SmartMovie geeft me bagger performance ten opzichte van BetaPlayer (alleen voor Palm en WM), en is ook nog eens erg (!) duur.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:01 schreef redboyonline het volgende:
[..]
dvixplayer: smartmovie
msn live: turbo msn kan bestanden verzenden en ontvangen nadeel ziet er lelijk uit en weinig extra functies
agilemessenger ondersteund verschillenden IM's, kan bestanden verzenden en maakt gebruik van camera om foto te trekken en door te sturen via msn maakt ook gebruik van micro om voiceclip op te nemen
nadeel: legale versie kost bom van geld en foto's en geluiden ontvangen andere gebruikers als links naar de agile website om ze daar te kunnen bekijken.
van palm en wm ken ik nikss maar turbo msn op Symbian is reclame vrijquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:20 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
TurboMSN barst van de reclame, Agile is geen freeware. SmartMovie geeft me bagger performance ten opzichte van BetaPlayer (alleen voor Palm en WM), en is ook nog eens erg (!) duur.
Ik kreeg anders iedere keer zo'n ad ertussen voordat ik iemand kon aanspreken, en het is traagquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef redboyonline het volgende:
[..]
van palm en wm ken ik nikss maar turbo msn op Symbian is reclame vrij
en smartmovie symbian werkt uitstekend
op symbian? dan heb je denk ik de verkeerde 'versie' te pakkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik kreeg anders iedere keer zo'n ad ertussen voordat ik iemand kon aanspreken, en het is traag![]()
UMTS is 3G en is maximaal 384kbps of 3.6 Mbit/s met HSDPA (sommige providers knijpen deze snelheid af afhankelijk van je abonnement)quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef redboyonline het volgende:
(...)
mijn provider is in antwerpen helemaal 3G dus :
3G: 50Kb/s max.
UMTS: 14Kb/s max
GSM: 14Kb/s max
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |