vi.nlquote:Nieuwe gezichten in selecties topper PSV-AZ
2/2/2007 17:20
Tijdens de topper tussen koploper PSV en nummer drie AZ, maakt een aantal nieuwelingen mogelijk zijn debuut. Bij PSV zit Alcides bij de selectie, terwijl bij AZ Nourdin Boukhari en Boy Waterman indruk maakten tijdens hun eerste trainingen.
Waterman zou mogelijk in de basis kunnen debuteren, omdat Khalid Sinouh eerder in de week een knie verdraaide. 'Hij geeft zelf aan dat hij fit is', vertelde coach Louis van Gaal tijdens een persconferentie over de gesteldheid van Sinouh. En over Waterman: 'Al krijgt een keeper bij tactische trainingen weinig te doen, toch heeft hij aan het begin van de week een goede indruk gemaakt.'
Met de keepers bij AZ zit het derhalve wel goed. Meer zorgen heeft Van Gaal over de inzetbaarheid van Tim de Cler, Danny Koevermans en Rogier Molhoek. De Cler en Molhoek kampen met lichte blessures, terwijl Koevermans ziek is. 'Juist voor een topwedstrijd moet je volledig fit zijn', aldus Van Gaal.
Arveladze moet gewoon tussen de benen van Alex door lopen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
vi.nl
Koef ziek
Dembélé tegenover Alex zetten zodat Arveladze ruimte heeft om te scoren
Niet geheel wat ik gedacht had, maar het resultaat mag er zijn. Ook lekker dat AZ eens een topwedstrijd wint. Werd wel eens tijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Overigens denk ik dat het toch weer moeilijk zal gaan worden. Leuk die domper van PSV afgelopen keer, maar PSV heeft nog steeds genoeg kwaliteit en van een dip is nog zeker niet te spreken. Ook AZ heeft genoeg kwaliteit om van PSV te winnen, helaas staat AZ er gewoonweg niet wanneer het er op aan komt (nationaal voetbal dan...internationaal stunten ze er genoeg op los).
Ik denk dan ook dat PSV gewoon weer wint met 2-0 of 2-1.
Desalniettemin, hup AZ!![]()
4-2 tegen Ajax thuis een jaar terug?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:58 schreef addictivebeat het volgende:
De eerste keer dat AZ een verdiende overwinning behaald in een echte topwedstrijd.
Ik ben dan niet objectief, maar echt verdiend nee dat vond ik niet. het was wele en gelijk opgaande wedstrijd, maar AZ deed wel wat PSV zo vaak heeft gedaan. Een rendement van bijna 100%. Toch vond ik een gelijkspel verdiender geweestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:58 schreef addictivebeat het volgende:
De eerste keer dat AZ een verdiende overwinning behaald in een echte topwedstrijd.
41% balbezit voor PSV en 59% voor AZ... Zegt genoeg toch!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dan niet objectief, maar echt verdiend nee dat vond ik niet. het was wele en gelijk opgaande wedstrijd, maar AZ deed wel wat PSV zo vaak heeft gedaan. Een rendement van bijna 100%. Toch vond ik een gelijkspel verdiender geweest
echt twee beren zijn dat, met zulke fysiek sterke spitsen heb je een groot voordeel. zou het nederlands elftal goed kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Koef wel(mooie assist Kromkamp) en Dembele was ook ijzersterk vandaag. Kunnen we niet iets met 3 centrumspitsen spelen?
dat is ook beleid van az. elk doelpunt van az moet met hele team gevierd worden. onder adriaanse en van geel is dit ingezet. ik vind het trouwens heel goed dat ze dat op die manier doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
IKoef
Ik vind het overigens fantastisch hoe nog altijd het hele team elk doelpunt samen komt vieren, ook al hebben ze de meeste doelpunten van Europa erin liggen.
Vind ik niet. Meer balbezit wil echt niet altijd zeggen dat je beter en gevaarlijker bent geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 01:59 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
41% balbezit voor PSV en 59% voor AZ... Zegt genoeg toch!
Zie Oranje dat wel eens van die interlands had waarin ze 70 % balbezit hadden en desondanks net twee keer een serieuze doelpoging ondernamen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Meer balbezit wil echt niet altijd zeggen dat je beter en gevaarlijker bent geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |