abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45914656
Het blijft voor AZ toch jammer dat Waterreus niet wilde blijven. Goeie keeper en een persoonlijkheid.
wie zaait zal oogsten.....
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:59:52 #177
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_45922154
quote:
Nieuwe gezichten in selecties topper PSV-AZ

2/2/2007 17:20

Tijdens de topper tussen koploper PSV en nummer drie AZ, maakt een aantal nieuwelingen mogelijk zijn debuut. Bij PSV zit Alcides bij de selectie, terwijl bij AZ Nourdin Boukhari en Boy Waterman indruk maakten tijdens hun eerste trainingen.

Waterman zou mogelijk in de basis kunnen debuteren, omdat Khalid Sinouh eerder in de week een knie verdraaide. 'Hij geeft zelf aan dat hij fit is', vertelde coach Louis van Gaal tijdens een persconferentie over de gesteldheid van Sinouh. En over Waterman: 'Al krijgt een keeper bij tactische trainingen weinig te doen, toch heeft hij aan het begin van de week een goede indruk gemaakt.'

Met de keepers bij AZ zit het derhalve wel goed. Meer zorgen heeft Van Gaal over de inzetbaarheid van Tim de Cler, Danny Koevermans en Rogier Molhoek. De Cler en Molhoek kampen met lichte blessures, terwijl Koevermans ziek is. 'Juist voor een topwedstrijd moet je volledig fit zijn', aldus Van Gaal.
vi.nl

Koef ziek

Dembélé tegenover Alex zetten zodat Arveladze ruimte heeft om te scoren
Confidence through competence
pi_45922731
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

vi.nl

Koef ziek

Dembélé tegenover Alex zetten zodat Arveladze ruimte heeft om te scoren
Arveladze moet gewoon tussen de benen van Alex door lopen.

Voor de duidelijkheid heb ik er even een paint bij gemaakt.

vrijdag 2 februari 2007 @ 18:39:42 #179
55709 Stereotomy
pi_45922749
Ik moest lachen

Overigens denk ik dat Boukhari gaat debuteren voor AZ. Schaars is immers in het gips, en Molhoek is ook niet topfit. Ik hoop wel dat De Cler helemaal okee is.
pi_45949651
Overigens denk ik dat het toch weer moeilijk zal gaan worden. Leuk die domper van PSV afgelopen keer, maar PSV heeft nog steeds genoeg kwaliteit en van een dip is nog zeker niet te spreken. Ook AZ heeft genoeg kwaliteit om van PSV te winnen, helaas staat AZ er gewoonweg niet wanneer het er op aan komt (nationaal voetbal dan...internationaal stunten ze er genoeg op los).

Ik denk dan ook dat PSV gewoon weer wint met 2-0 of 2-1.

Desalniettemin, hup AZ!
pi_45954446
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Overigens denk ik dat het toch weer moeilijk zal gaan worden. Leuk die domper van PSV afgelopen keer, maar PSV heeft nog steeds genoeg kwaliteit en van een dip is nog zeker niet te spreken. Ook AZ heeft genoeg kwaliteit om van PSV te winnen, helaas staat AZ er gewoonweg niet wanneer het er op aan komt (nationaal voetbal dan...internationaal stunten ze er genoeg op los).

Ik denk dan ook dat PSV gewoon weer wint met 2-0 of 2-1.

Desalniettemin, hup AZ!
Niet geheel wat ik gedacht had, maar het resultaat mag er zijn. Ook lekker dat AZ eens een topwedstrijd wint. Werd wel eens tijd.
pi_45954508
Thx AZ

Dembele
Koef
Mendes da Silva

Martens, Boukhari, Opdam, Sinouh en De Zeeuw vielen tegen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45954655
gedaan

Na lange tijd heeft AZ dan ook weer een topper gewonnen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:20:02 #184
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45956168
Koevermans scoort relatief vaak bij een invalbeurt. Goede pinchitter voor Oranje.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:20:03 #185
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45956169
Koevermans
Ze maken hun hoge positie op de ranglijst gewoon weer waar
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:56:37 #186
55709 Stereotomy
pi_45957104
AZ!!!!!!!!!!!!!!!
pi_45957129
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_45957163
De eerste keer dat AZ een verdiende overwinning behaald in een echte topwedstrijd.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 23:07:45 #189
55709 Stereotomy
pi_45957417
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 22:58 schreef addictivebeat het volgende:
De eerste keer dat AZ een verdiende overwinning behaald in een echte topwedstrijd.
4-2 tegen Ajax thuis een jaar terug?
pi_45957421
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 22:58 schreef addictivebeat het volgende:
Ik ben dan niet objectief, maar echt verdiend nee dat vond ik niet. het was wele en gelijk opgaande wedstrijd, maar AZ deed wel wat PSV zo vaak heeft gedaan. Een rendement van bijna 100%. Toch vond ik een gelijkspel verdiender geweest
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45957437
Van Ajax winnen is niet zo moeilijk en PSV is een stuk sterker.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 23:32:39 #192
55709 Stereotomy
pi_45958005

Goed, laat Waterman minuten maken in het tweede, dan een paar wedstrijden keepen tegen teams uit het rechterrijtje, en maak hem dan eerste keeper.

Sinouh was echt geen held vandaag.

Koef wel (mooie assist Kromkamp) en Dembele was ook ijzersterk vandaag. Kunnen we niet iets met 3 centrumspitsen spelen?
pi_45959735
Poeh wat een opluchting toen ik teletekst zag vanavond zeg....
Eindelijk wint AZ eens een topper, of PSV nou in vorm is of niet...(tegen Feyenoord had AZ ook gewoon moeten winnen, die waren in de slechtste vorm ooit)

Hopen dat PSV nog wat meer puntjes laat liggen en we een leuke competitie krijgen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 4 februari 2007 @ 01:14:25 #194
55709 Stereotomy
pi_45960383

I Koef

Ik vind het overigens fantastisch hoe nog altijd het hele team elk doelpunt samen komt vieren, ook al hebben ze de meeste doelpunten van Europa erin liggen.
pi_45961098
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 23:07 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ben dan niet objectief, maar echt verdiend nee dat vond ik niet. het was wele en gelijk opgaande wedstrijd, maar AZ deed wel wat PSV zo vaak heeft gedaan. Een rendement van bijna 100%. Toch vond ik een gelijkspel verdiender geweest
41% balbezit voor PSV en 59% voor AZ... Zegt genoeg toch!
Maak nie regtig saak nie
pi_45963977
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 23:32 schreef Stereotomy het volgende:

Koef wel (mooie assist Kromkamp) en Dembele was ook ijzersterk vandaag. Kunnen we niet iets met 3 centrumspitsen spelen?
echt twee beren zijn dat, met zulke fysiek sterke spitsen heb je een groot voordeel. zou het nederlands elftal goed kunnen gebruiken.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 01:14 schreef Stereotomy het volgende:

I Koef

Ik vind het overigens fantastisch hoe nog altijd het hele team elk doelpunt samen komt vieren, ook al hebben ze de meeste doelpunten van Europa erin liggen.
dat is ook beleid van az. elk doelpunt van az moet met hele team gevierd worden. onder adriaanse en van geel is dit ingezet. ik vind het trouwens heel goed dat ze dat op die manier doen.
pi_45965233
Ik vind trouwens Sinouh beter in dit team passen dan Didulica. Sinouh straalt veel meer passie en betrokkenheid uit dan Didulica. Didulica is zeg maar een beetje "saai" en "afstandelijk".

Denk wel dat gemiddeld gezien Didulica de betere keeper is als in hij haalt minder rare fratsen uit. Voor de rest vind ik Didulica niet eens zoveel beter dan Sinouh. Maar goed, beide keepers kunnen qua keepen nog flink wat niveau's hoger. Ze zijn allebei te min voor AZ qua kwaliteit.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:30:56 #198
55709 Stereotomy
pi_45970958

PWND!!
pi_45976416
quote:
Op zondag 4 februari 2007 01:59 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

41% balbezit voor PSV en 59% voor AZ... Zegt genoeg toch!
Vind ik niet. Meer balbezit wil echt niet altijd zeggen dat je beter en gevaarlijker bent geweest
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45976767
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Vind ik niet. Meer balbezit wil echt niet altijd zeggen dat je beter en gevaarlijker bent geweest
Zie Oranje dat wel eens van die interlands had waarin ze 70 % balbezit hadden en desondanks net twee keer een serieuze doelpoging ondernamen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')