Hmm achja je kan altijd blijven wensenquote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik gok dat ze pas beelden laten zien aan het begin van volgend jaar. Dan is de game een stuk verder in zijn ontwikkelingsfase en is er ook weer rust op de markt. Niemand zal immers op Fallout 3 letten met al het geweld dat er binnenkort aankomt en is ook de releasedatum een stuk dichterbij.
30 dagen om je missie uit te voeren? Net zoals dat je er 100 had om die waterpomp ofzo te vinden misschien?quote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
T-Minus 30 Days Untill Detination?
Oh w8 volgens mij is dat fallout 1 promtion shit.quote:http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=2478
T-Minus 30 Days Untill Detination?
Snap alleen niet waarom de naam Interplay erbij staat.
Maar nieuwsgierig ben ik zeker.
(sorry kon de image niet rippen van nma).
Wat Fliepke zegt dus hehe..quote:gok dat het gewoon over die mmo die niet uit gaat komen gaat
Suck A Whoooooole lot of dicks!!quote:Op maandag 17 september 2007 17:08 schreef Fliepke het volgende:
Interplay is net niet/wel uit zijn schulden. Je hebt toch wel minstens 20 miljoen nodig voor een MMO. Ik weet niet hoe ze die gaan toveren.
Yeps, so i'v heardquote:Op maandag 17 september 2007 17:23 schreef -skippybal- het volgende:
Fargo zou toch ook een nieuwe (of remake, weet niet meer precies) Wasteland maken?
Nee gewoon wanbeleid met een stroom aan baggergames hebben de kop gekost van interplayquote:Op maandag 17 september 2007 17:16 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Suck A Whoooooole lot of dicks!!
lol..
hmmm
2010 was hun mikrelease. Dus ze hebben nog even
Maar het is idd maar afwachten of dat gaat gebeuren om reeël te blijven.
Of dit is de reden geweest dat ze zo arm zijn geworden.
Another good pointquote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee gewoon wanbeleid met een stroom aan baggergames hebben de kop gekost van interplay
Zelfs mobiele telefoons moesten uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hey Fliepke, had je niet even kunnen bootleggen? Ben supernieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zelfs mobiele telefoons moesten uit.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tijd voor deze dus":
[afbeelding]
hahaha..oh my godquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tijd voor deze dus":
[afbeelding]
*Faceslapt Fliepke*quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben trouwens het visitekaartje van Pete Hines kwijtgeraakt
Ja, ik weet het ook niet. Maf hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:46 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
*Faceslapt Fliepke*
How could you loose something precious like that!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |