of Wants (Gerris lacustris)quote:Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Schaatsenrijder
Niet correct.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Walvis...als een bord.
quote:'Wolf wat heb je grote ogen'
'oprotten trut, ik zit te schijten'
Maar Daf zoekt de overtreffende trap van grootquote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens Roodkapje de boze wolf.
[..]
Da's wel juist. En aangezien borden in verschillende maten komen zal ik het maar goedrekenen. Hoewel ik liever "voetbal" had gehoord, daar ogen nu eenmaal niet plat zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Reuzeninktvis..als een bord.
Nee, geen lamaquote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een potvis, ter grootte van een voetbal.
Lama
Alhoewel je wel een deel goed hebtquote:Op donderdag 28 december 2006 17:27 schreef ChrisJX het volgende:
Johnny Jordaan?
De ouwe Kraaykamp dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel je wel een deel goed hebt
quote:
Laat ik die nu net niet gelezen hebbenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
De vader van Hitler dus, Nem.
En Puzzelaar, dat is het niet. Adolf heeft wat ik bedoel zelfs in Mein Kampf genoemd. Als enige waarvoor hij zijn vader dankbaar was.
Ik ook niet...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:40 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Laat ik die nu net niet gelezen hebben
Ik wel. Is een enorm taai stuk tekst. Staat in NL-vertaling overigens gewoon op 't net.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:40 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Laat ik die nu net niet gelezen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |