Liever er naast als team coach ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:14 schreef evert het volgende:
blij om schreuder weer te zien op het veld
Joah was nooit grote fan van hem, maar heeft zich vast wel ontwikkeld in Schotse competitie. Wel een toegevoegde waarde voor het team.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Buffel is ontevreden bij Rangers, terug naar Feyenoord ermee.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Buffel is ontevreden bij Rangers, terug naar Feyenoord ermee.![]()
En dan worden jullie bij de play-offs weer twee keer door hen ingemaakt...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef BiMeWet het volgende:
3 punten achter op de neuzen, en wij hebben twee keer PSV al gehad.. Wordt lachen, om boven die gasten uit te komen.
Ik heb alvast alle quotes van al die joden die me belachelijk maakten toen ik riep Feyenoord komt nog wel naast of boven de joden te staan dit seizoen' van het begin klaarstaan..
De play-offs ivm CL (voorrondes) liepen anders ook niet erg goed voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan worden jullie bij de play-offs weer twee keer door hen ingemaakt...![]()
We zien wel. Ik denk persoonlijk dat het Ajax - Twente zal worden, en Feyenoord - AZ, waarbij twente ajax KEIHARD de play-offs uit flikkertquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan worden jullie bij de play-offs weer twee keer door hen ingemaakt...![]()
Je bent racist?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Steve_I. het volgende:
Ik vind de totaal-Nederlandse verdediging nogal gehyped. (al heb ik het liefste wel zo veel mogelijk Nederlanders op het veld in De Kuip, maar dat heeft andere redenen.)
Het zou kunnen, AZ ligt jullie in ieder geval beter dan Ajax, en Twente zou zomaar Ajax kunnen uitschakelen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
We zien wel. Ik denk persoonlijk dat het Ajax - Twente zal worden, en Feyenoord - AZ, waarbij twente ajax KEIHARD de play-offs uit flikkert
Neuh Saïdi was diegene die echt compleet de boel heb verziekt tegen de joden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef BiMeWet het volgende:
WTF zijn jullie gek ofzo dat jullie blij zijn metBahia
Verantwoordelijk voor Nederlaag tegen joden geloof ik (ik was rond de 0 - 2 al zo bezopen dat ik uberhaupt niets meer van die wedstrijd herinner), maar er zijn ook andere TALLOZE wedstrijden waarbij hij continue de man laat lopen wat resulteert in een doelpunt voor de tegenstander.
De nieuwe bosschaart, dat is dieBahia
![]()
Waarom verlengen ze het contract van die mongeaul?
Lucius we gaan knalluh!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In Rotterdam wordt Theo Lucius Boem Boem Theo genoemd. Danny Buijs wist zaterdag te melden dat Lucius zijn naam eer aan doet. De aanvoerder van Feyenoord zou de vuurwerkleverancier voor de Rotterdamse selectie zijn.
Als vuurwerkliefhebber en handelaar heeft Lucius de gehele Feyenoord-selectie van vuurwerk voorzien voor de komende jaarwisseling.
Inderdaad, was saïdi! Ik smste toen nog "ik weet nu ineens weer waarom saïdi weg mocht...".quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Neuh Saïdi was diegene die echt compleet de boel heb verziekt tegen de joden.
Al was ik toen ook niet 100% nuchter dus kan me ook vergissen
Boem Boem Theoquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In Rotterdam wordt Theo Lucius Boem Boem Theo genoemd. Danny Buijs wist zaterdag te melden dat Lucius zijn naam eer aan doet. De aanvoerder van Feyenoord zou de vuurwerkleverancier voor de Rotterdamse selectie zijn.
Als vuurwerkliefhebber en handelaar heeft Lucius de gehele Feyenoord-selectie van vuurwerk voorzien voor de komende jaarwisseling.
Lucius kwam in januari 2004 negatief in het nieuws door vuurwerk. De allrounder zou een man uit Breda vuurwerk hebben geleverd, waarmee de man een ongeluk zou hebben veroorzaakt. Lucius zat om die reden enkele dagen vast en hij werd veroordeeld tot een taakstraf van tachtig uur.
Waarom moet er nou weer muziek bij dat filmpje? Pfff! Godsgruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:09 schreef BiMeWet het volgende:
Blijft prachtig om te zien hoe we er voor stonden en hoe het nu gaat.F-E-Y-E-N-O-O-R-D
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom moet er nou weer muziek bij dat filmpje? Pfff! Godsgruwelijk irritant.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef BiMeWet het volgende:
Ik heb alvast alle quotes van al die joden die me belachelijk maakten toen ik riep Feyenoord komt nog wel naast of boven de joden te staan dit seizoen' van het begin klaarstaan..
Topics die ik geopend heb (zie mijn MyAT) en de twee topics erna.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:22 schreef ViVe het volgende:
Is er trouwens nog nieuws over de 'nieuwe' kuip die ze gaan bouwen. Of iemand de topic nummers van waar het nieuws in stond heb namelijk een discussie met me neefje er over.
Ik editte eerst de reactie, daarna zag ik pas die link naar het filmpje. Edit was dus niet nodigquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:27 schreef BiMeWet het volgende:
Godverdomme, kijk dat filmpje eerst Raymania. In dat filmpje hangt een spandoek 'werken voor je Kanker ¤".
Ja of jij kijkt eerst wat ie bedoelt en daarna edittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik editte eerst de reactie, daarna zag ik pas die link naar het filmpje. Edit was dus niet nodig.
Aanhalingstekens zouden makkelijk geweest zijn.
Ik deed het helaas expres jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja of jij kijkt eerst wat ie bedoelt en daarna editten
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik deed het helaas expres ja.
Nu weer klaar, heb sorry gezegd.
Oke meneer de moderatorquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik deed het helaas expres ja.
Nu weer klaar, heb sorry gezegd.
Ja. Bij Feyenoord deed hij het meer dan verdienstelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand die bij de Rangers niet aan het spelen komt is wel goed genoeg voor Feyenoord?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef BiMeWet het volgende:
Dat zegt niks. En in zijn eerste jaar bij Rangers deed hij het zeer verdienstelijk. Buffel is een typische Feyenoord spelen, keiharde werker 90 min. lang en goede dribbelaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand die bij de Rangers niet aan het spelen komt is wel goed genoeg voor Feyenoord?
Klopt, maar Gullit was een klootzakquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:30 schreef Erasmusch het volgende:
Best aardig bedrag want hij was toch reserve onder Gullit?
Had alleen Kalou voor zn neus éh. Tja, daar legde hij het toch tegenaf, wat logisch is (K2 fuck yeahquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zeker een leuk bedrag, zegt ook wel wat over zijn waarde en vorm in die periode.
Mja dat is ook wel zo, de situatie voorin lag toen heel anders bij Feyenoord. Toch was het erg jammer dat Feyenoord hem toen liet gaan, want hij scoorde altijd een dikke voldoende.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:32 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Had alleen Kalou voor zn neus éh. Tja, daar legde hij het toch tegenaf, wat logisch is (K2 fuck yeah)
True.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mja dat is ook wel zo, de situatie voorin lag toen heel anders bij Feyenoord. Toch was het erg jammer dat Feyenoord hem toen liet gaan, want hij scoorde altijd een dikke voldoende.
Ik denk dat we over de afgelopen 10 wedstrijden zéér content kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vrijwel zeker dat Feyenoord als vierde de winterstop ingaat.
Er zit een stijgende lijn in, hopelijk kunnen ze die ook na de winterstop voortzetten. En dan met name de instelling van de spelers, 90 minuten 100% ervoor vechten, de Feyenoord mentaliteit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:39 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik denk dat we over de afgelopen 10 wedstrijden zéér content kunnen zijn.
Die zie ik heel erg terug in Boem Boem en nog wat andere jongens, zelfs harry!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er zit een stijgende lijn in, hopelijk kunnen ze die ook na de winterstop voortzetten. En dan met name de instelling van de spelers, 90 minuten 100% ervoor vechten, de Feyenoord mentaliteit.
Nou idd...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef Erasmusch het volgende:
Utrecht alweer vergeten?
Utrecht was een flinke tegenvaller inderdaad, maar als we maar 3 van dat soort wedstrijden per jaar hadden (1 in een reeeks van 10), dan hoor je mij niet klagen hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef Erasmusch het volgende:
Utrecht alweer vergeten?
NEC ligt ook nog vers in het geschied.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Utrecht was een flinke tegenvaller inderdaad, maar als we maar 3 van dat soort wedstrijden per jaar hadden (1 in een reeeks van 10), dan hoor je mij niet klagen hoor.
Ik heb het over de getoonde strijdkracht, niet of we wonnen of niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Luni het volgende:
[..]
NEC ligt ook nog vers in het geschied.
Wat ik zag op tv was nec geen strijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb het over de getoonde strijdkracht, niet of we wonnen of niet..
OKE WE HEBBEN NOG EEN LANGE WEG TE GAAN MAAR WE ZIJN OP DE GOEDE WEG.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat ik zag op tv was nec geen strijd![]()
Op de goede weg? Verre van. Spelen nog steeds een paar joden in het eerste, Koeman is zeer matig als trainer en het spel is ook verre van goed, vrij slecht zelfs.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
OKE WE HEBBEN NOG EEN LANGE WEG TE GAAN MAAR WE ZIJN OP DE GOEDE WEG.. Mag ik niet even drie seconden positief zijn zo vlak voor de jaarwisseling?
Nog meer nuanceren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Op de goede weg? Verre van. Spelen nog steeds een paar joden in het eerste, Koeman is zeer matig als trainer en het spel is ook verre van goed, vrij slecht zelfs.
Het niveau is niet zozeer hoger, het is nu meer dat ze bij sommige wedstrijden door hebben dat ze alleen kunnen winnen door er met zen alle keihard voor te vechten. Dat zie je bij wedstrijden zoals tegen psv of az. Maar wanneer er een "mindere" tegenstander komt denken ze wel dat ze dat effe makkelijk kunnen doen en dan gaat het fout. Dit team kan alleen wat presteren als ze er elke wedstrijd hard voor knokken, op basis van hun kwaliteiten zijn ze namelijk niet beter dan de meeste clubs in de eredivisie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nog meer nuanceren.
In vergelijking met het begin van het seizoen zijn we gegroeid. We lopen nog steeds met een verkankerd teringelftal rond, vol met neuzen en een coach die van mij naast saddam had moeten worden opgehangen, maar desondanks is het niveau hoger dan in het begin, en kunnen we misschien de joodjes pakken in de play-offs.
Dat laatste valt ook wel mee. Hofs, Buijs, De Guzman, Huysegems, Vlaar... Elke subtopper zou hier blij mee zijn. Feyenoord heeft een mindere selectie dan AZ, PSV of Ajax, maar voor de rest doen ze niet onder vind ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Het niveau is niet zozeer hoger, het is nu meer dat ze bij sommige wedstrijden door hebben dat ze alleen kunnen winnen door er met zen alle keihard voor te vechten. Dat zie je bij wedstrijden zoals tegen psv of az. Maar wanneer er een "mindere" tegenstander komt denken ze wel dat ze dat effe makkelijk kunnen doen en dan gaat het fout. Dit team kan alleen wat presteren als ze er elke wedstrijd hard voor knokken, op basis van hun kwaliteiten zijn ze namelijk niet beter dan de meeste clubs in de eredivisie.
Weet misschien, zoals vorig jaar, nog wel een seizoenskaartje te regelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Verkoop voor ajax-Feyenoord voor thuisvakken was vandaag gestart,
nog mensen die los gaan![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste valt ook wel mee. Hofs, Buijs, De Guzman, Huysegems, Vlaar... Elke subtopper zou hier blij mee zijn. Feyenoord heeft een mindere selectie dan AZ, PSV of Ajax, maar voor de rest doen ze niet onder vind ik.
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef TC03 het volgende:
Ik begrijp wat BiME bedoelt en ben het er wel mee eens.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef zevenkamp het volgende:
op basis van hun kwaliteiten zijn ze namelijk niet beter dan de meeste clubs in de eredivisie.
Aan het einde van het seizoen zit zijn werk er op en mag hij plaats maken voor een grote jongen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Koeman is een zege voor Feyenoord.
Zoals Ruud Gullit?quote:Op zondag 31 december 2006 12:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen zit zijn werk er op en mag hij plaats maken voor een grote jongen.
Van Hanegem of Jol bijvoorbeeld. Met Been als assistent.quote:Op zondag 31 december 2006 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals Ruud Gullit?
Dude! Jij wil beweren dat je zat kunt worden van Amstel Lite...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef BiMeWet het volgende:
Verantwoordelijk voor Nederlaag tegen joden geloof ik (ik was rond de 0 - 2 al zo bezopen dat ik uberhaupt niets meer van die wedstrijd herinner), maar er zijn ook andere TALLOZE wedstrijden waarbij hij continue de man laat lopen wat resulteert in een doelpunt voor de tegenstander.
Hij bedoelt de uitwedstrijd.quote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dude! Jij wil beweren dat je zat kunt worden van Amstel Lite...
Ik hoop alleen dat dit het laatste tussenjaar is, want ik heb nou toch al flink wat "tussenjaren" meegemaakt.quote:Op zondag 31 december 2006 10:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Alleen denk ik dat je een competitie jaar waar een bestuur opstapt als tussenjaar moet beschouwen, eerst een nieuw bestuur actief en dan kan je goed bouwen aan een nieuw beleid.
Of daar winnen en die wedstrijd daarna weer knullig verspelen, typisch Feijenoordquote:Op zondag 31 december 2006 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV 20 53
AJA 20 42
AZ 20 41
FEY 20 39
maar wij zullen bij nac wel weer verliezen![]()
lastig programmaquote:Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Of daar winnen en die wedstrijd daarna weer knullig verspelen, typisch Feijenoord![]()
Zolang ze maar van de joden winnenquote:Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lastig programma
Zo 21/01/07 NAC - Feyenoord
Zo 28/01/07 Feyenoord - RKC
Zo 04/02/07 Ajax - Feyenoord
Zo 11/02/07 FC Twente - Feyenoord
Zo 18/02/07 Feyenoord - FC Utrecht
Zo 25/02/07 ADO - Feyenoord
ja nederlaag tegen sparta zit nog diep zo te horenquote:Op zondag 31 december 2006 14:36 schreef twi het volgende:
Zolang wij maar van de joden van Rotterdam winnen
En als ze de rest verliezen ben jij alsnog tevreden?quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zolang ze maar van de joden winnen
Ach competitie gaat toch nergens meer over, bij de eerste 5 eindig je toch wel. Als ze in amsterdam winnen maken ze tenminste nog iets goed ten opzichte van de thuiswedstrijd tegen ajax.quote:Op zondag 31 december 2006 14:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En als ze de rest verliezen ben jij alsnog tevreden?
De plaats in de competitie is wel degelijk belangrijk voor de playoffs. Zo kun je een beetje beïnvloeden tegenover wie je uitkomt in de eerste playoff-wedstrijden. Dit gaat niet altijd op, maar de kans is wel groter dat als je hoog eindigt Twente als eerste treft. Dit heb ik liever dan Az of Ajax gelijk treffen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ach competitie gaat toch nergens meer over, bij de eerste 5 eindig je toch wel. Als ze in amsterdam winnen maken ze tenminste nog iets goed ten opzichte van de thuiswedstrijd tegen ajax.
Hoezo? Je zal er toch van moeten winnen om CL te halen, dus maak niet uit of je dat nou in de 1ste ronde of in de 2de ronde doet.quote:Op zondag 31 december 2006 16:06 schreef erkel het volgende:
[..]
De plaats in de competitie is wel degelijk belangrijk voor de playoffs. Zo kun je een beetje beïnvloeden tegenover wie je uitkomt in de eerste playoff-wedstrijden. Dit gaat niet altijd op, maar de kans is wel groter dat als je hoog eindigt Twente als eerste treft. Dit heb ik liever dan Az of Ajax gelijk treffen.
Als VDH niet alle aandacht op zich had begin van het seizoen had Koeman toendertijd al véél meer kritiek gekregenquote:Op zondag 31 december 2006 16:10 schreef erkel het volgende:
De negatieve houding ten opzichte van Koeman vat ik ook niet helemaal. Hij heeft tot nu toe heel goed de rust bewaard in de ploeg en zich bijvoorbeeld ook niet echt gemegd in Jorien vd Herik kwestie. Ik denk dat het een goede trainer is, die soms nog wat 'beginners'foutjes maakt, maar kan uitgroeien tot een goede, stabiele trainer.
Dus dat vind jij belangrijker dan waar Feyenoord eindigt en ze volgend jaar hopelijk weer eens CL spelen?? De playoffs zijn er nu eenmaal en daar moeten we eerst mee verder.quote:Op zondag 31 december 2006 16:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het maakt me geen reet uit tegen wie Feyenoord in de play-offs moet. Waar ik me meer zorgen over maak, is dat het zover is gekomen in de eredivisie dat we er nu al serieus over kunnen discussieren.
Voor de motivatie kan het wel uitmaken tegen wie je eerst moet. Van Twente moeten we gewoon winnen en zo denken de Feyenoord spelers (hopelijk) ook en dan geloven ze misschien ook meer in het behalen van een CL plek.quote:Op zondag 31 december 2006 16:10 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hoezo? Je zal er toch van moeten winnen om CL te halen, dus maak niet uit of je dat nou in de 1ste ronde of in de 2de ronde doet.
Als je je niet kan motiveren voor een wedstrijd tegen ajax dan hoeven ze van mij niet eens meer te beginnen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Voor de motivatie kan het wel uitmaken tegen wie je eerst moet. Van Twente moeten we gewoon winnen en zo denken de Feyenoord spelers (hopelijk) ook en dan geloven ze misschien ook meer in het behalen van een CL plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |