1.66 en 52 kilo wordt zelfs gezien als te licht voor je lengte. Dus dik ben je absoluut niet. Volgens mij is het je bouw en kun je er weinig aan veranderen. Misschien de houding van je lichaam aanpassen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:17 schreef vencodark het volgende:
Linkje naar deel 1
Platte buik willen.
Kleine inleiding: ik wil dus een plattere buik. Ben niet echt dik ofzo, alleen die buik. Weeg 52 kilo en ben 1.66m.
Conclusie van het vorige topic is eigenlijk dat ik gezonder moet eten en bewegen om van de buik af te kunnen komen.
Het is niet zozeer mijn gewicht want ben niet zwaar. Benen en armen zijn normaal.
Goed, hier verder dus.
![]()
Hou eens op met je postopkrik gedrag.quote:
jup als je echt wilt proberen je buik plat te krijgen zonder er veel tijd/geld/energie in te steken moet je gewoon veel fruit eten.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef nikky het volgende:
[..]
1.66 en 52 kilo wordt zelfs gezien als te licht voor je lengte. Dus dik ben je absoluut niet. Volgens mij is het je bouw en kun je er weinig aan veranderen. Misschien de houding van je lichaam aanpassen.
Vooral géén buikspieroefeningen doen trouwens als vet zich altijd opslaat bij je buik. Dit betekend dan nl dat er onder je "vetlaagje" en sixpack ontwikkeld en het laagje vet zit daar weer bovenop en dus lijk je dikker. Schuine buikspieren kunnen wel weer heel goed getraind worden.
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef nikky het volgende:
[..]
1.66 en 52 kilo wordt zelfs gezien als te licht voor je lengte. Dus dik ben je absoluut niet. Volgens mij is het je bouw en kun je er weinig aan veranderen. Misschien de houding van je lichaam aanpassen.
Vooral géén buikspieroefeningen doen trouwens als vet zich altijd opslaat bij je buik. Dit betekend dan nl dat er onder je "vetlaagje" en sixpack ontwikkeld en het laagje vet zit daar weer bovenop en dus lijk je dikker. Schuine buikspieren kunnen wel weer heel goed getraind worden.
Fruit is wel lekker ja. Om één of andere reden pak ik het toch niet gauw. Toch doen dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jup als je echt wilt proberen je buik plat te krijgen zonder er veel tijd/geld/energie in te steken moet je gewoon veel fruit eten.
En absoluut geen maaltijden vervangen door shakes enzo
fruit is ontzettend lekker en ik hou zelf heel erg van koken en je kunt lekkere en gezonden maar ook goed vullende maaltijden ermee maken hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fruit is wel lekker ja. Om één of andere reden pak ik het toch niet gauw. Toch doen dan.
Enne, shakes zal ik niet snel doen nee. Zijn vaak niet echt lekker en vind het ook weleens fijn gewoon te kauwen ipv te drinken.![]()
Als je in de supermarkt loopt zijn er ook wel heel erg veel verleidelijke dingen hahaquote:Op donderdag 28 december 2006 15:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wat aan.![]()
Ben indd. niet dik, maar zoals ik al zei, die buik.
Heb indd. al eens gelezen dat buikspieroefeningen geen nut hebben zoals mijn bouw is.
Het irriteerd me wel, zie toch vaak meiden die helemaal slank zijn maar ja. Misschien irriteren meiden zich ook aan mijn bouw.![]()
Zal proberen eerst op mijn voeding te letten qua gezondheid. Niet alleen vanwege buikje maar sowieso eet ik niet echt gezond.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |