Jawel, je zou bijvoorbeeld niet met zo'n vliegtuig alles daar aan gort kunnen schieten. Bijvoorbeeld. Er is wel iets aan te doen. Maar ik heb geen idee wie er geraakt is en hoeveel en waarom en hoe en wat niet meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef Gia het volgende:
Als er eventueel burgers bij gedood zijn, is dat erg jammer, maar niets aan te doen.
ze (de VN&co) zijn nu peacekeepers aan het ronselen voor als de Ethiopiers vertrekken, als dan de Amerikanen dingen beginnen te bombarderen dan zullen er meer landen gaan twijfelen aan de inzet dan dat er over de streep getrokken worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Monidique het volgende:
Hoe gaat het de situatie geen goed doen? Ik kan (nog) niet oordelen over deze missie, maar ik zie nog niet meteen het kwalijke effect. Haat misschien? Maar ja...
Speciale troepen of inderdaad gebruik maken van de Ethiopiërs. Maar als ze reguliere grondtroepen sturen. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:36 schreef sp3c het volgende:
ze zullen er wel zijn inmiddels, vanuit een vliegtuig is het lastig bepaalde gezichten te identificeren of de Ethiopiers moeten dat gedaan hebben.
zolang de Ethiopiers er nog zitten hoeven ze geen grondtroepen te sturen
Ik weet niet of je als Westers land je jezelf moet begeven in zo'n wespennest als Somalië. Zeker met het oog op het verleden. Het is niet een regio waar je zomaar even vrede, stabiliteit en democratie brengt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:44 schreef sp3c het volgende:
lijkt me sterk, maar goed, ik had ook niet gedacht dat de Ethiopiers Mogadishu zouden innemen of dat het ze uberhaupt zou lukken dus wie weet ... misschien komt het zelfs nog wel goed met dat land.
maar dan moet er wel snel wat gedaan worden want het glijd nu weer weg, ik zou voor westerse peacekeepers zijn mits er aan een paar eisen voldaan wordt
het is de schuld van de terroristen die burgers en kinderen als schild gebruiken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel, je zou bijvoorbeeld niet met zo'n vliegtuig alles daar aan gort kunnen schieten. Bijvoorbeeld. Er is wel iets aan te doen. Maar ik heb geen idee wie er geraakt is en hoeveel en waarom en hoe en wat niet meer.
Dit is nogal een aanname. Oké, dan doen ze dat en schiet je niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef Gia het volgende:
[..]
het is de schuld van de terroristen die burgers en kinderen als schild gebruiken.
ja zo ken ik er nog wel meer, dan kun je de aanslagen op het WTC ook wel goedpraten omdat er ongetwijfeld wel wat militairen zich daar tussen de burgers hadden verstoptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef Gia het volgende:
[..]
het is de schuld van de terroristen die burgers en kinderen als schild gebruiken.
Jawel, dat doen we dus mooi wel. En mij boeit het niet dat de VS dan de schuld krijgen van die linkse kerk. Voor mij zijn die terroristen de schuldigen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit is nogal een aanname. Oké, dan doen ze dat en schiet je niet.
Ok.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, dat doen we dus mooi wel. En mij boeit het niet dat de VS dan de schuld krijgen van die linkse kerk. Voor mij zijn die terroristen de schuldigen.
Jij wist dat het terroristen waren daar? Cooooll.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, dat doen we dus mooi wel. En mij boeit het niet dat de VS dan de schuld krijgen van die linkse kerk. Voor mij zijn die terroristen de schuldigen.
Jij weet zeker dat het allemaal "onschuldigen" zijn? Cooooolllquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jij wist dat het terroristen waren daar? Cooooll.
Precies.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:00 schreef sp3c het volgende:
wat dat betreft is het wel goed dat de wat radicalere "leiders" er tussenuit worden geschoten
nee jij maakt je druk om niets, ik maak me druk om van alles en nog watquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je maakt je druk om niets.
1-0quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij maakt je druk om niets, ik maak me druk om van alles en nog wat
ja en elke Amerikaan was in Haditha aanwezig toen er hele Iraakse familie werd uitgemoord werd ... kortzichtig geneuzelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef klez het volgende:
Het is toch publiek geheim dat Somalie thuishaven is van allerhande gespuis wat het op het westen gemunt heeft? Gespuis dat ook allang de daad bij het woord heeft gevoegd? Wie kaatst kan de bal verwachten. Dat "onschuldigen" dit soort lui in hun midden tolereren, tja...
Verbrande Amerikaanse militairen door de straten sleuren.
Dan moet je niet gaan zeuren als er "collateral damage" is.
Dat zeg ik toch niet. Niks kortzichtig geneuzel. Je kan als land terroristen die het op je gemunt hebben toch niet laten lopen? En gezien het wespennest dat Somalië is neem ik aan dat de Amerikanen geode redenen hadden dit te doen. Verder valt er niets te halen in Somalië, toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en elke Amerikaan was in Haditha aanwezig toen er hele Iraakse familie werd uitgemoord werd ... kortzichtig geneuzel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |