Opmerking bij deze foto: hier worden flares uitgegooid. Flares zijn gloeiende stukjes vuurwerk die hittezoekende raketten in de war brengen.quote:
Oman lijkt mij. Of ze hebben er laatst even eentje heen gestuurd na de chaos van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:19 schreef Zeehond het volgende:
Ik vraag mij af waar deze AC-130 vandaan kwam? Hebben de VS ook legerbases in Afrika?
In het CBS artikel staat dat het ding uit Dijibouti kwam. Ik ga even zoeken of er normaal VS troepen zitten daar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oman lijkt mij. Of ze hebben er laatst even eentje heen gestuurd na de chaos van de laatste tijd.
Misschien heeft 'ie zelfs wel geholpen tegen die rebellen
Jazeker. Klik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:23 schreef Zeehond het volgende:
[..]
In het CBS artikel staat dat het ding uit Dijibouti kwam. Ik ga even zoeken of er normaal VS troepen zitten daar.
idd, beetje vreemd ze zullen de nummers 3 en 4 van het netwerk wel weer geraakt hebben denk ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:39 schreef Hathor het volgende:
Hebben ze er al weer een Al qaeda labeltje opgeplakt ? Tis frappant dat elke keer als de Amerikanen een stel moslimextremisten in het nauw drijven, het meteen Al Qaeda strijders zijn, hebben ze dat eerst gevraagd of zo ? Of lopen die gasten rond met rugnummers en een embleem op hun borst waaruit blijkt van welke factie ze zijn en welke rang ze daarin bekleden ?
Daar zat ik ook al aan te denken. Ze weten Bin Laden niet te vinden, maar ze weten wel magisch tot welke club die pipo's in een zandbak behoren. Heel raar. Nog even en ze hebben te maken met 9/11, of oh, wacht, is dat het verband dat men probeert te leggen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:39 schreef Hathor het volgende:
Hebben ze er al weer een Al qaeda labeltje opgeplakt ? Tis frappant dat elke keer als de Amerikanen een stel moslimextremisten in het nauw drijven, het meteen Al Qaeda strijders zijn, hebben ze dat eerst gevraagd of zo ? Of lopen die gasten rond met rugnummers en een embleem op hun borst waaruit blijkt van welke factie ze zijn en welke rang ze daarin bekleden ?
Als FEAR TV al niet eens zeker weet of het terroristen waren, dan kijk er niet van op dat het achteraf gewoon burgers waren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
Foxnews
[..]
Die dingen zijn vaak niet echt zorgvuldig en precies....
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
idd, beetje vreemd ze zullen de nummers 3 en 4 van het netwerk wel weer geraakt hebben denk ik![]()
kwalijke ontwikkeling dit
Misschien dat ze ingebroken hebben in de computer van Al Quada met de ledenadministratie ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Ze weten Bin Laden niet te vinden, maar ze weten wel magisch tot welke club die pipo's in een zandbak behoren. Heel raar. Nog even en ze hebben te maken met 9/11, of oh, wacht, is dat het verband dat men probeert te leggen?
Nee, lekker met boomsticks from the skies werken, terwijl je eigenlijk niet eens weet wie je het leven uit knalt. Zo komen we er wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:03 schreef Goochie het volgende:
Nee, lekker die pipo's hun gang laten gaan. Dat is beter....
Ik moest bij het lezen van gunship denken aan Command&Conquer Generals (een PC game)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:17 schreef Evil_Jur het volgende:
tof
bij Civ.4 gebruik je ze ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik moest bij het lezen van gunship denken aan Command&Conquer Generals (een PC game)
yup, sinds de laatste wijziging van de wet mag dat, landen binnen vallen als er evtl terroristen zitten .. vandaar dat het een paar jaar terug ook zo belangrijk was om Saddam aan al queada te koppelen, remember ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:49 schreef cappp het volgende:
Ze kunnen dus zomaar een land bombarderen (want het was immers op somalisch grondgebied) met een kutsmoes dat er misschien wel eens Al Qaeda kan zitten. Het moet niet gekker worden met die yankee's.
Ja ik heb jou ook horen zaniken dat Ethiopie, zomaar een land binnenvielen, (het was immers somalisch grondgebied), met een kutsmoes (ze krijgen teveel invloed/macht) Gewoon een kutsmoes om weer de VS-te bashen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:49 schreef cappp het volgende:
Ze kunnen dus zomaar een land bombarderen (want het was immers op somalisch grondgebied) met een kutsmoes dat er misschien wel eens Al Qaeda kan zitten. Het moet niet gekker worden met die yankee's.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bij Civ.4 gebruik je ze ook
Maar ja, tis dus iets anders als zo'n gunship...
die zijn toch eigenlijk voor close air supportquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:37 schreef MouseOver het volgende:
Dat zijn die omgebouwde herculesvliegtuigen, volgepropt met mitrailleurs. Dat vliegt een paar rondjes en maait ondertussen alles plat. Bepaald geen schone manier van oorlogvoeren, tenminste niet zoals de VS het eigenlijk wil doen geloven. Ik ben benieuwd of er filmpjes opduiken. Dat zou ze nog in een lastig parket kunnen brengen.
[SCENARIO] Europe and Middle East 2006.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]geweldig spel ^^
Misschien binnenkort extra maps... "Middle East" en "Africa" ofzo?
Je hebt ook een filmpje van een raid op een Afghaans terroristenkamp. Redelijk indrukwekkend. Mensen die wegvluchten, zich verstoppen en daarna keihard worden vernietigd. Redelijk effectief stukje wapentuigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
je hebt ook een filmpje van binnen in zo`n gunship dan zie je ook daadwerkelijk de artillery en miniguns.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik en dat komt doordat jan en alleman over Amerikaanse inmenging beginnen te schreeuwen zodra er wat gebeurt
Ja, ik was die net aan het kijken. Het zijn ook echt granaten die dat vliegtuig schiet, dus als je daar toevallig in de buurt bent als burger, heb je echt pech.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:06 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je hebt ook een filmpje van een raid op een Afghaans terroristenkamp. Redelijk indrukwekkend. Mensen die wegvluchten, zich verstoppen en daarna keihard worden vernietigd. Redelijk effectief stukje wapentuig
Stemmen zijn ook wel indrukwekkend, gasten zit wel flink vol adrenaline.
Klik hier!
Wat een randdebiel, zou hij hetzelfde zeggen als het boven zijn huis wasquote:De Somalische president Yusuf Ahmed zei vandaag dat de VS het recht hebben waar ook ter wereld luchtaanvallen uit te voeren op al-Qaeda-strijders.
Wat verwacht je dan van zo'n kist? Dat ze kogeltje per kogeltje zo héél precies alle "slechterikken" één voor één uitschakelen? Zitten gewoon een paar howitzers in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, ik was die net aan het kijken. Het zijn ook echt granaten die dat vliegtuig schiet, dus als je daar toevallig in de buurt bent als burger, heb je echt pech.
Ja, dat viel mij ook op. Het standaard verhaaltje als er weer eens een terroristenkamp opgeblazen is. Een bruiloft, tuuuuuurrrlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
...
En dan nog dat bruiloft verhaal, wie geloofd die onzin nog?
Zou mij echt niet verbazen dat een stel special forces de boel eerst gescout hebben.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ze hebben gelukkig geleerd dat het zinloos is grondsoldaten te sturen, aangezien de asociale horden in Somalië veel beter zijn in het vechten op hun eigen terrein. Dan maar met paar houwitsers eroverheen.
Dat neem ik ook aan, er zal goede intelligence aan ten grondslag liggen, anders krijg je deze mensen nooit te pakken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zou mij echt niet verbazen dat een stel special forces de boel eerst gescout hebben.
vrijdag 5 januariquote:
dinsdag 9 januariquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik en dat komt doordat jan en alleman over Amerikaanse inmenging beginnen te schreeuwen zodra er wat gebeurt
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:34 schreef opinionr het volgende:
Zojuist een brekend nieuwtje van CNN:
The U.S. military strikes suspected al Qaeda targets in Somalia, a senior Pentagon official tells CNN.
Nu daar eenmaal de poppen aan het dansen zijn ziet Bush natuurlijk zijn kans schoon om wat Qaeda bolwerkjes op te ruimen.
Moeten we dit zien als een escalatie (Nieuw land betrokken bij War on Terror?) of voert de VS hier een eenmalige actie uit?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
idd, beetje vreemd ze zullen de nummers 3 en 4 van het netwerk wel weer geraakt hebben denk ik![]()
kwalijke ontwikkeling dit
nu is er idd Amerikaanse inmenging ja, toen nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:39 schreef sp3c het volgende:
gaat me niet om die twee rakkers die ze nu al dan niet geraakt hebben maar om de gevolgen hiervan, dit gaat de situatie echt geen goed doen.
Viel me ook meteen op ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |