Die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:30 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Bodyrox-Yeah Yeah (D. Ramirez Vocal Radio Edit)
Zie ook: Top of Flop: Chelsea Daggerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:02 schreef fredkroket het volgende:
[..]
Te gek! Die bedoelde ik inderdaad! Thnx!
Ok Go! - Here We Go Againquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef Firenzo het volgende:
Hey,
ook zoek ik een clip die eveneens bij mtv brand new te zien was [weken terug]. de clip bevat 4 mannen die over treadmills [fitnessloopbanden] heen bewegen. iemand een idee ?
Tnx!
Is dat niet de Clair de Lune van Debussy?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef tbros2000 het volgende:
hoe heet dat muziekje wat ze vroeger gebruikte voor de "een beter milieu begint bij jezelf" en laatst ook voor een Playstation reclame ofzo (een reclame dat allemaal mensen zo hakkelig over straat liepen frame voor frame, kan ook van Xbox geweest zijn ofzo)? Het is een beetje een droevig melodietje, waarschijnlijk in mineur dus
[afbeelding]
associeer het hiermee (met dit plaatje), help me aan die titel
volgens mij is het een klassiek pianostuk.
Ik heb al gezocht op reclame muziek sites maar kan niks vinden
Furia II - I want you boyquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:02 schreef Piovan het volgende:
Toenet op Radio 538, een nummer zonder zang geloof ik. Maar alleen met fluiten erin (het klonk als zo'n indiaanse fluiten op een markt).
Dit nummer lijkt me nog niet zo oud, wie helpt?
Via google deze: Marcels - Heartachesquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef kolNERD het volgende:
heb even opgespaard...:)
zoek er 2 1
1.) die van die mars reclame, dat al die lampjes aan gaan als die vent er langs loopt
2.) en die van die lieveheers beestjes, in die peugeot reclame
Wikipedia:quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Beetje ongebruikelijke vraag, maar past toch in het straatje van "ik zoek een artiest":
Ik heb een cd van Alanis Morissette, Jagged Little Pill. Op deze cd staat (nummer 13) een andere versie van het nummer You oughta know. Achter de titel staat, tussen haakjes:
Jimmy The Saint Blend
Omdat ik graag mierenneuk en de titels in mijn collectie correct geschreven wil hebbenvraag ik me af of de medewerkende band nou Jimmy The Saint Blend heet, of of het nummer geblend is door Jimmy The Saint. Wie weet het antwoord?
quote:At index mark number 13, there is another version of "You Oughta Know" with a heavier bass guitar (a mix of the original song known as the "Jimmy the Saint Blend"),
Alvast bedankt! Ik weet niet zeker of het hem is, want mn Limewire werkt nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:45 schreef Lentigo het volgende:
Hej Tasje, je bedoelt volgens mij Snow Patrol - chasing cars
Ja, maar is dat dan geblend door Jimmy the Saint?quote:
STaat er toch. Een versie met een zwaardere bass onder de naam 'Jimmy the Saint Blend'. Meer kan ik er ook niet van makenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, maar is dat dan geblend door Jimmy the Saint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |