Hm...op de site van Dance departement kan ik ook niks vinden.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik hoorde vlak voor 2en een mix van Carl Cox dus vrij lastig om erachter te komen van wie een nummer in die mix is (of hoe uberhaupt de mix heet)
Wat je nu hoort weet ik niet zeker van wie het is, zou best kunnen dat dit nog bij de vorige set hoort.
Mailtje sturen? Links op de site van 538 staat een directe link.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...op de site van Dance departement kan ik ook niks vinden.![]()
Iron Maiden - The Wicker Man.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
Ik zoek een aantal nummer naar de hand van intro's. Er zijn er een aantal waar ik niet kan opkomen of gewoon simpelweg niet weet. Nu doe ik dus een beroep op jullie muziekkennis:P
Hier zijn de intro's:
Nummer 3
Heb ik inderdaad net gedaan, en heb al reactie gekregenquote:Op zondag 7 januari 2007 02:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mailtje sturen? Links op de site van 538 staat een directe link.
Kom op, jullie kunnen het!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef kriele het volgende:
In de tv trailer van Veronica voor Smallville zat ook een mooi liedje. Weet iemand wie dat is?
Johan - She's Got A Way With Menquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef Roosje11 het volgende:
hai, ik ben op zoek naar twee nummers:
van een heb ik de clip gezien maar kon er niet achter komen hoe het nummer nou heette, maar het is een beetje een rock nummer en er komt de zin in voor: here it comes again, of here it goes again ofzo. Ik bedoel niet die clip met die 4 mannen op die loopband. In de clip zie je de hele tijd close-ups van mensen hun gezichten die het nummer meezingen. De clip is zwartwit.
Iemand een idee? Thx!
edit: laat maar, stond hierboven alquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
Ik zoek een aantal nummer naar de hand van intro's. Er zijn er een aantal waar ik niet kan opkomen of gewoon simpelweg niet weet. Nu doe ik dus een beroep op jullie muziekkennis:P
Hier zijn de intro's:
Nummer 3
Nummer 5
Pakito - Living On Video [Radio Contact Edit]quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef SuperFruitig het volgende:
ik raadpleeg mn bronnen even
hoe heet die remix van pakito - living on video eigenlijk waar die vocal in zit ?
Na lang zoeken vond ik een vocal daarvan genaamd Moving On Stereoquote:Op zondag 7 januari 2007 14:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pakito - Living On Video [Radio Contact Edit]
haha dank je! en THX is wel heel toepasselijkquote:
Klinkt wel lekker.. van de FLG-set?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet?
http://www.badongo.com/file/1979346
ik zou gezegend zijn met een antwoord want ik zoek al eeuwen.
ja, van Extrema NYE! daarin zitten echt een paar pareltjes, zoals Greg & roog - Your mind gets twisted!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker.. van de FLG-set?
en nog eentje...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet?
http://www.badongo.com/file/1979346
ik zou gezegend zijn met een antwoord want ik zoek al eeuwen.
Phunk-a-delic - rockin' ?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:07 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, waar ze helaas niet zeggen welk nummer het was![]()
Je hoort door bijna het hele nummer heen een keyboard met een geluidseffect dat ik niet echt kan omschrijvenHet (zeer pakkende) keyboarddeuntje is eigenlijk constant hetzelfde. Er zit een redelijk stevige beat door het nummer heen. Aan het einde van het nummer hoor je een kinderkoor (ofzoiets
) de hele tijd precies hetzelfde zingen, maar ik kan maar niet verstaan wat ze zeggen
Lijkt wel alsof ze de hele tijd zingen: "There gonna catch us all around"
Maarja, daar klopt natuurlijk geen fuck van
Qua stijl doet het wat denken aan Same man. Als het kinderkoor (of het stel kinderen) gaat zingen houdt het keyboard-deuntje op.
Iemand enig idee? Ondanks mijn vage omschrijving?![]()
Eric Prydz - Proper Educationquote:Op maandag 8 januari 2007 19:07 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, waar ze helaas niet zeggen welk nummer het was![]()
Je hoort door bijna het hele nummer heen een keyboard met een geluidseffect dat ik niet echt kan omschrijvenHet (zeer pakkende) keyboarddeuntje is eigenlijk constant hetzelfde. Er zit een redelijk stevige beat door het nummer heen. Aan het einde van het nummer hoor je een kinderkoor (ofzoiets
) de hele tijd precies hetzelfde zingen, maar ik kan maar niet verstaan wat ze zeggen
Lijkt wel alsof ze de hele tijd zingen: "There gonna catch us all around"
Maarja, daar klopt natuurlijk geen fuck van
Qua stijl doet het wat denken aan Same man. Als het kinderkoor (of het stel kinderen) gaat zingen houdt het keyboard-deuntje op.
Iemand enig idee? Ondanks mijn vage omschrijving?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |