abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45129774
Oeh, die set zoek ik ook al een tijd. FLG rules
Back in business.
  maandag 8 januari 2007 @ 14:12:38 #272
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45141872
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet?

http://www.badongo.com/file/1979346

ik zou gezegend zijn met een antwoord want ik zoek al eeuwen .
en nog eentje...

http://www.badongo.com/file/1981835

met een sample van "we run this" van missy elliot.
put
your
clothes
on!
pi_45152136
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, waar ze helaas niet zeggen welk nummer het was

Je hoort door bijna het hele nummer heen een keyboard met een geluidseffect dat ik niet echt kan omschrijven Het (zeer pakkende) keyboarddeuntje is eigenlijk constant hetzelfde. Er zit een redelijk stevige beat door het nummer heen. Aan het einde van het nummer hoor je een kinderkoor (ofzoiets ) de hele tijd precies hetzelfde zingen, maar ik kan maar niet verstaan wat ze zeggen Lijkt wel alsof ze de hele tijd zingen: "There gonna catch us all around" Maarja, daar klopt natuurlijk geen fuck van Qua stijl doet het wat denken aan Same man. Als het kinderkoor (of het stel kinderen) gaat zingen houdt het keyboard-deuntje op.

Iemand enig idee? Ondanks mijn vage omschrijving?
  maandag 8 januari 2007 @ 19:10:57 #274
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45152298
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:07 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, waar ze helaas niet zeggen welk nummer het was

Je hoort door bijna het hele nummer heen een keyboard met een geluidseffect dat ik niet echt kan omschrijven Het (zeer pakkende) keyboarddeuntje is eigenlijk constant hetzelfde. Er zit een redelijk stevige beat door het nummer heen. Aan het einde van het nummer hoor je een kinderkoor (ofzoiets ) de hele tijd precies hetzelfde zingen, maar ik kan maar niet verstaan wat ze zeggen Lijkt wel alsof ze de hele tijd zingen: "There gonna catch us all around" Maarja, daar klopt natuurlijk geen fuck van Qua stijl doet het wat denken aan Same man. Als het kinderkoor (of het stel kinderen) gaat zingen houdt het keyboard-deuntje op.

Phunk-a-delic - rockin' ?

zo van: tu tutu tu....tutututu tu!?
put
your
clothes
on!
  maandag 8 januari 2007 @ 19:21:10 #275
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45152696
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:07 schreef Xbox_360 het volgende:

Eric Prydz - Proper Education
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_45152702
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Phunk-a-delic - rockin' ?

zo van: tu tutu tu....tutututu tu!?
Toen ik dit invoerde bij YouTube kreeg ik alleen dit filmpje en vanaf 1:34 hoor je dat tu tutu tu...tututututu Dat is het nummer ja, maar weet je zeker dat het phunk-a-delic heet? Want ik krijg geen één officiele clip bij Youtube Alvast bedankt iig

Laat maar, ik heb em gedownload Het is em inderdaad, thanks Alleen vreemd dat er zo weinig op youtube stond.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:21:55 #277
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45152731
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Toen ik dit invoerde bij YouTube kreeg ik alleen dit filmpje en vanaf 1:34 hoor je dat tu tutu tu...tututututu Dat is het nummer ja, maar weet je zeker dat het phunk-a-delic heet? Want ik krijg geen één officiele clip bij Youtube Alvast bedankt iig
Ja, dat is hem.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_45152764
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Eric Prydz - Proper Education
Nope Dat is em niet, toch bedankt
pi_45154952
Hey,
Iemand enig idee hoe de remix heet van Mouth &McNeal - How do you do?
Hij was laatst te horen in een discotheek.
Bedankt!

Gr. Robin
  maandag 8 januari 2007 @ 21:12:37 #280
119010 gecko18
I feel the Need for Speed
pi_45157776
Weet iemand muziek welk nummer als achtergrondmuziek wordt gebruikt bij deze compilatie??
http://www.youtube.com/watch?v=6mLBVR03mZo

alvast bedankt
  maandag 8 januari 2007 @ 21:16:05 #281
111260 Charmian
a little joy
pi_45157939
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef gecko18 het volgende:
Weet iemand muziek welk nummer als achtergrondmuziek wordt gebruikt bij deze compilatie??
http://www.youtube.com/watch?v=6mLBVR03mZo

alvast bedankt
System of A Down - Chop Suey
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 8 januari 2007 @ 21:39:53 #282
119010 gecko18
I feel the Need for Speed
pi_45159156
dacht al iets in die trand,wist alleen het nummer niet, TOP! dank je wel
pi_45160561
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 04:58 schreef achterop23 het volgende:
niet mijn stijl, maar vroeg me af wie het was

iets van de tekst

gonna sing it back, whoo whoo hooohohooooo

beetje punkerig, kinderlijk dat wel. emo beetje.

die stuk tekst is misschien fonetisch, zou dus ook swing of bring kunnen zijn.

dat whoohoho gaat steeds een toon lager. en ondertussen gaan de gitaar en bas gewoon door.
still searching
pi_45160812
ik weet niet of het al een keer gevraagd is, maar ik ben op zoek naar dat nummer van "geef me een L, geef me een A, lalalala"..
Heb al zitten zoeken op internet, maar geen kracht meer.. kan iemand mij uit de brand helpen? :-)
Love can be magic, but magic can sometimes be an illusion..
  maandag 8 januari 2007 @ 22:30:09 #285
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_45161810
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:07 schreef achterop23 het volgende:

[..]

still searching
Pennywise - Bro hymn
pi_45163668
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:07 schreef achterop23 het volgende:

[..]

still searching
idd.. zoals ik ook al eerder had opgemerkt...
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 09:51 schreef jerver73 het volgende:
pennywise - bro hymn?
pi_45164486
Er was een hele tijd geleden een reclame van Veilig Verkeer Nederland, over een man die te wachten zat op zijn vrouw in de auto.
Toen ze in die auto aankwam begon ze zeer verleidelijk te doen, maar het ging haar d'r alleen maar om dat die man zijn gordel om deed.

Hoe heette dat nummer dat er op de achtergrond werd gespeeld? Ik kan me het woord 'expectation' herrineren.
Iemand?
Een heer met stijl
pi_45164837
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er was een hele tijd geleden een reclame van Veilig Verkeer Nederland, over een man die te wachten zat op zijn vrouw in de auto.
Toen ze in die auto aankwam begon ze zeer verleidelijk te doen, maar het ging haar d'r alleen maar om dat die man zijn gordel om deed.

Hoe heette dat nummer dat er op de achtergrond werd gespeeld? Ik kan me het woord 'expectation' herrineren.
Iemand?
Ja, die deun schiet me meteen tebinnen!
''oooeeeeh...oeehoeehoeee....you give me love and expectation...it makes me wonder..''

Geen idee hoe ie heet trouwens.
Back in business.
pi_45164974
Dit is wat ik tot nu toe vind:

Veilig Verkeer Nederland
"Bloemenduet (Sous le dôme épais)" uit Lakmé van Delibes door Mady Mesplé
Back in business.
pi_45165215
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:42 schreef Shirley het volgende:
Dit is wat ik tot nu toe vind:

Veilig Verkeer Nederland
"Bloemenduet (Sous le dôme épais)" uit Lakmé van Delibes door Mady Mesplé
Wauw bedankt!
Ik dacht dat bijna niemand het meer kende
Een heer met stijl
pi_45165265
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wauw bedankt!
Ik dacht dat bijna niemand het meer kende
Was het nog goed ook? Even googlen, want had het zelf nooit geweten.
Back in business.
pi_45165416
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Shirley het volgende:

[..]

Was het nog goed ook? Even googlen, want had het zelf nooit geweten.
Nee het was niet, maar ik was gewoon blij dat iemand het nummer nog kende
Een heer met stijl
pi_45165506
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nee het was niet, maar ik was gewoon blij dat iemand het nummer nog kende
Oh. Jammer....helaas kon ik verder niks vinden. Maar ik weet precies welke je bedoelt!
Het nummer zelf deed me ook ergens altijd aan J'taime denken. Dat ene duet...
Back in business.
pi_45165548
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:00 schreef Shirley het volgende:

[..]

Oh. Jammer....helaas kon ik verder niks vinden. Maar ik weet precies welke je bedoelt!
Het nummer zelf deed me ook ergens altijd aan J'taime denken. Dat ene duet...
Je t'aime moi non plus? Van Serge Gainsbourg en Jane Birkin? Daarom ben ik ook op zoek naar dit nummer, iemand meende dat Je t'aime werd gebruikt maar dat is dus niet zo
Een heer met stijl
pi_45165654
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je t'aime moi non plus? Van Serge Gainsbourg en Jane Birkin? Daarom ben ik ook op zoek naar dit nummer, iemand meende dat Je t'aime werd gebruikt maar dat is dus niet zo
Ja die

Naar mijn weten werd er geen Frans in dat nummer gebruikt inderdaad.
Back in business.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:07:01 #296
46794 Berkery
Fat bastard
pi_45171792
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Iemand?
Baccara - Yes Sir, I Can Boogie

Geloof ik...
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_45172452
Oke deze is volgens mijn ondoenelijk maar toch.

Ik was gister bij de Rotterdamse 6 Daagse(baan-wielrennen, don't ask!) en daar hadden ze een onwijs gaaf openings nummer wat ik al eerder heb gehoord. Probleem is alleen ik kan me er geen duidelijke tekst herineren...Wat ik dacht te hebben gehoord resulteerd bij mij niet in zoek resultaten maar toch :

Ik dacht iets in de trant van "One(redelijke bass).....One(redelijke bass) two(redelijke bass)" waarna het tempo versnelt.

Ik weet het 't is 10x niks die informatie maar ik hoop eigenlijk dat iemand er toevallig ook is geweest en het wel weet te vertellen.
Mocht iemand een site weten met Entree/Openings/Presentatie muziek ben ik ook blij dan kan ik daar even op gaan zoeken.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:47:05 #298
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_45172739
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Justah het volgende:

Ik was gister bij de Rotterdamse 6 Daagse(baan-wielrennen, don't ask!) en daar hadden ze een onwijs gaaf openings nummer wat ik al eerder heb gehoord. Probleem is alleen ik kan me er geen duidelijke tekst herineren...Wat ik dacht te hebben gehoord resulteerd bij mij niet in zoek resultaten maar toch :

Ik dacht iets in de trant van "One(redelijke bass).....One(redelijke bass) two(redelijke bass)" waarna het tempo versnelt.

Ik weet het 't is 10x niks die informatie maar ik hoop eigenlijk dat iemand er toevallig ook is geweest en het wel weet te vertellen.
Mocht iemand een site weten met Entree/Openings/Presentatie muziek ben ik ook blij dan kan ik daar even op gaan zoeken.
enig idee of het oud of wat recenter is dat nummer?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_45172942
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:47 schreef Againzender het volgende:

[..]

enig idee of het oud of wat recenter is dat nummer?
Ik heb hem eerder gehoord, wanneer er waar is me een raadsel helaas .

Wel heb ik het idee dat hij in een film heeft gezeten maar ik weer ook dat weer niet zeker

EDIT: *@$& hij zat in S.W.A.T. bedenk ik me nu(gelijk ff zoeken).
EDIT 2 : Is de scene waarin ze de test moeten doen voor Fuller met die 737 simulatie....

Edit 3 :
Nou ga ik toch weer twijfelen aangezien in inmiddels 70% van de soundtrack heb gehad....

[ Bericht 7% gewijzigd door Justah op 09-01-2007 12:33:51 ]
pi_45174005
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Justah het volgende:

S.W.A.T. Soundtrack - Time is running out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')