Dan lopen we de kans op problematiQue mis.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Reya het volgende:
Ergens in februari?
Zit je zondag niet in de kerk, sigme?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Stel: we doen het de zaterdag de 13e januari, Utrecht.
sigme: Zaterdag 13 januari, ijs en weder dienende zou ik me dan wel kunnen vertonen
autodidact: Hmm, zaterdag betwijfel ik....
Rock-de-B: Ik zal s kijken of ik kan komen de 13e.
Martijn-77: Zaterdag de 13de heb ik een vrijgezellenfeest. Dus helaas
WeirdMicky: De 13e? Utrecht? Moet kunnen
freako: Ik kan de 13e wel, in Utrecht. Andere dagen zijn ook prima, mits in het weekend.
Finder: De 13de is een echte no-go.
Heiden6: De 13e klinkt prima.
en_door_slecht: De 13e kan ik niet. Of dat relevant is, laat ik geheel in het midden.
Pracissor: Ik moet van smiddags tot savonds werken, dus alleen als jullie het erg laat maken kan ik wel langskomen. (in uniform )
du_ke: Zaterdags kan ik niet kost mee veel te veel geld
Genverbrander: ik kan niet de 13de.
Yildiz: Ik kan de 13e wel, in Utrecht. Andere dagen zijn ook prima, mits in het weekend.
Stupiditeit: Waarschijnlijk kan ik ook op 13, gewoon in de weekenden of vrijdagavond.
Stel: we doen het vrijdag de 19 januari, Utrecht
sigme: mij ook best
Finder: kan wel, bij snel beslissen
du_ke: kleine kans
zaterdag 20 januari, Utrecht
vrijdag 26 januri, Utrecht
zaterdag 27 januari, Utrecht
Is zondag ook een optie?
En een lief klein zwijgzaam smousje met babyvet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef sigme het volgende:
Sigme is ketters, heidens, en wat dies meer zij.
Zinloze POLligheid. Je hebt alleen wat aan de bijbehorende tekst (wie? wat?). En ik mis de optie: kan mij het schelen, waarschijnlijk kan ik wel en kom ik wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:48 schreef Reya het volgende:
Daar gaan we dan maar weer
Poll: Op welke datum dient de meet gehouden te worden?13 januari 19 januari Andere datum
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is zelfs beter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Reya het volgende:
We kunnen altijd kijken wie er dan kan. Wie heeft er eventueel interesse voor een meet op vrijdag de 19de?
Je bent toch niet bang he.quote:
Is voor sommige misschien ook niet veilig en daarom niet verstandig om te komen....quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
JaMisschien doen jullie wel wat... Brrr.
V.
Beter, wamer, dichter.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef Reya het volgende:
Ik stel voor dat er een keer een besluit genomen wordt
Eenmaal, andermaal, 19 januari?![]()
Iedereen weet dat ik linksen eet voor mijn ontbijt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
JaMisschien doen jullie wel wat... Brrr.
Vrijdagavond behoort dan ook tot het weekend.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef Sidekick het volgende:
Een doordeweekse gaat niet lukken bij mij.
Dat is geen reden niet te komenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:
19 januari is vrijdag? Dan ben ik pas op z'n vroegst om acht of negen uur in Utrecht.
Nee, dan heb ik een trouwerijquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Reya het volgende:
We kunnen altijd kijken wie er dan kan. Wie heeft er eventueel interesse voor een meet op vrijdag de 19de?
Omdat de meerderheid de 19e stemt, doe ik dat ook maar. De 13e heeft mijn voorkeur, maar dat gaat toch niet meer gebeuren. Gewoon de 19e, nu regelen, klaar.quote:
OK, de 19de, in Utrecht, tijdstip en locatie nog nader te bepalenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid de 19e stemt, doe ik dat ook maar. De 13e heeft mijn voorkeur, maar dat gaat toch niet meer gebeuren. Gewoon de 19e, nu regelen, klaar.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:19 schreef Reya het volgende:
[..]
OK, de 19de, in Utrecht, tijdstip en locatie nog nader te bepalen![]()
Ik kan het ook verneuken door nu de 26e te roepen. quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:06 schreef Pracissor het volgende:
Ik heb wel het idee dat meer mensen op de 19e kunnen.
Ik vrees eik dat het op deze manier niet echt ergens van gaat komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:24 schreef sigme het volgende:
Aangezien Apropos de 19e niet kan komen, pleit ik voor het opnieuw, anders, beter, doorhakken van de knoop. Reya?
Eens, maar toch probeer ik het.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vrees eik dat het op deze manier niet echt ergens van gaat komen.
Dan ga ik toch terugvallen op mijn eerdere opmerking; 26 januari.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:42 schreef Pracissor het volgende:
Liever nog in Januari, van uitstel komt afstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |