Uhm, ik snap je zin nietquote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef seekfaM het volgende:
[..]
De eerste week.. over wat er komen ga, was men tweede vraag
Kom je altijd zo gezellig binnen?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:55 schreef Amootje het volgende:
JA WAT NOU DAN
Ik ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:57 schreef booo het volgende:
[..]
Joa, klopt. Maar ik ben wel blij dat je nu unbanned bent enzo hurrs
Ja. Dit stellen wij op prijs.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:58 schreef Amootje het volgende:
nou moet ik me nog voorstellen ook?
Opzichquote:Op donderdag 28 december 2006 20:58 schreef Amootje het volgende:
nou moet ik me nog voorstellen ook?
Ehhm, ja. De meestequote:Op donderdag 28 december 2006 20:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar die tijden op MSN waren ook leuk.
haha... nee hoor, dat wil je nietquote:
Lees de OP evenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:00 schreef Amootje het volgende:
[..]
haha... nee hoor, dat wil je niet
Amootje = man
meer info is toch niet nodig op dit puber/tiener forum of wel??
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:00 schreef Amootje het volgende:
[..]
haha... nee hoor, dat wil je niet
Amootje = man
meer info is toch niet nodig op dit puber/tiener forum of wel??
Maareuhm, eens. Leeftijd + fotoquote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Misschien wilt Bo wel een foto
had ik al gelezen vóór ik postequote:
Alleen even hoe oud je bent, dat is genoegquote:Op donderdag 28 december 2006 21:03 schreef Amootje het volgende:
[..]
had ik al gelezen vóór ik postewat een voorbereiding hea
maja, kheb geen flauw idee wat voor zinnins ik over mezelf kan melden, iig geen info waar jullie leven anders van gaat worden...
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:05 schreef booo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zinnige bijdrage.
Bedankt voor deze zinnige bijdragequote:Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef seekfaM het volgende:
...
Als je niks gaat vertellen word het hier wel erg saai hequote:Op donderdag 28 december 2006 21:03 schreef Amootje het volgende:
[..]
had ik al gelezen vóór ik postewat een voorbereiding hea
maja, kheb geen flauw idee wat voor zinnins ik over mezelf kan melden, iig geen info waar jullie leven anders van gaat worden...
Echt?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:05 schreef booo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zinnige bijdrage.
Joa, best welquote:
Joah inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Joa, best welHeerlijke vakantie
welke ik ben??quote:
Niet. Alle nieuwe mensen hebben geen avatar.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef Amootje het volgende:
[..]
welke ik ben??
ik maak de foto
de middenste
géén avatar is pas origieneel
Nee, da's fout.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef Amootje het volgende:
[..]
welke ik ben??
ik maak de foto
de middenste
Nee, geen ava lijkt verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef Amootje het volgende:
[..]
welke ik ben??
ik maak de foto
de middenste
oh... leuk om te wetenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dan ben je maar 1cm langer dan ik![]()
Dan stop je maar met vervelenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan stop je maar met vervelen
Iemand nog een foto die ik kan soepen?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan stop je maar met vervelen
soep die van mij maarquote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Iemand nog een foto die ik kan soepen?
ken ik jou?quote:
Google op Ugly People en fotosoep daar wat moois vanquote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef seekfaM het volgende:
[..]
neuj....quote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef mstr het volgende:
Amootje, maak een fotoboek aan ipv de foto's allemaal hier te posten
blijf van die van mij maar afquote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ja maar is toch niet gezellig.. en als je net als ik ben verveel je je wel vaker..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef Amootje het volgende:
[..]
neuj....
ik kom hier uit pure ververling, dus nee geen ava, geen fotoboek, geen info waar jullie niks aan hebben en bla bla bla bla bla
nee je kent me niet... at least not that I know...quote:
nee ik ken hem dus niet.. denk ikquote:Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je ff op de foto hierboven ergens kijken
saai.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef Amootje het volgende:
[..]
neuj....
ik kom hier uit pure ververling, dus nee geen ava, geen fotoboek, geen info waar jullie niks aan hebben en bla bla bla bla bla
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:16 schreef lucina het volgende:
[..]
ja maar is toch niet gezellig.. en als je net als ik ben verveel je je wel vaker..![]()
quote:
wel met newbiesquote:Op donderdag 28 december 2006 21:16 schreef Amootje het volgende:
[..]
nee je kent me niet... at least not that I know...
altijd zo eenkennig??
nee niet, dit doe ik juist tegen de vervelingquote:
waaropquote:
sorry, ik heb in tegenstelling tot mensen hier wel een RL naast de pc zeg maarquote:
Ja maar als je niks te melden hebt is er toch geen flikker an?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:18 schreef Amootje het volgende:
[..]
nee niet, dit doe ik juist tegen de verveling
als het zo saai was kwam ik hier niet, en ik ben er wél!!![]()
ohw..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Op hetzelfde als waar sommige mensen vakantie door hebben gekregen
Naast de PCquote:Op donderdag 28 december 2006 21:19 schreef Amootje het volgende:
[..]
sorry, ik heb in tegenstelling tot jou wel een RL naast de pc zeg maar
hooii. jou heb ik al een tijdje niet meer gesprokenquote:
Ik zie het verband tussen die 2 posts niet helemaalquote:Op donderdag 28 december 2006 21:19 schreef Amootje het volgende:
[..]
sorry, ik heb in tegenstelling tot jou wel een RL naast de pc zeg maar
Haiquote:Op donderdag 28 december 2006 21:19 schreef Amootje het volgende:
[..]
sorry, ik heb in tegenstelling tot mensen hier wel een RL naast de pc zeg maar
Nu zijn ze toch allemaal weer terug he?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Op hetzelfde als waar sommige mensen vakantie door hebben gekregen
Maakt niet uit joh.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen die 2 posts niet helemaal
nou tot nu toe heb ik nog geen zinning woord gemeld, maar het houd me wel bezigquote:Op donderdag 28 december 2006 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja maar als je niks te melden hebt is er toch geen flikker an?
Hoelang?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:19 schreef lucina het volgende:
[..]
hooii. jou heb ik al een tijdje niet meer gesproken![]()
Neegek!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu zijn ze toch allemaal weer terug he?
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu zijn ze toch allemaal weer terug he?
ergens voor de kerst..quote:
Ohjaquote:
Ik keek nietquote:Op donderdag 28 december 2006 21:22 schreef lucina het volgende:
[..]
ergens voor de kerst..
he wel gluren maar niet posten in mijn fobo he![]()
Neen.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
OhjaNouja, die zullen volgende week wel terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |