Komt omdat ik er 3 weken tussenuit ben geweestquote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef booo het volgende:
Schat, je hebt het nummerdinges verkeerd gedaan
Je maakt zelfs typfouten in je sigquote:Op donderdag 28 december 2006 13:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt omdat ik er 3 weken tussenuit ben geweest
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef booo het volgende:
[..]
Je maakt zelfs typfouten in je sig
begin niet weer jaquote:
En je ontbrekende interpunctie.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef lucina het volgende:
[..]
begin niet weer ja
ik weet dat ik dat zeg maar dat is iets aangeleerds.. kan ik niks aan doen..
net als de vele puntjes achter zinnetjes bij mij![]()
quote:
doe me dat niet aanquote:Op donderdag 28 december 2006 13:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga al trouwens met Bo.![]()
Waaaaaaaaaaarooooooom?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:07 schreef booo het volgende:
[..]
Do, stiekem zie ik er toch van af
HAHAH, al keeeei langquote:Op donderdag 28 december 2006 14:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Wie?
Ik sta in je signature
Zie het nu pas![]()
![]()
quote:
Blijf je gezellig hier?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
* saaw is brak![]()
3e kerstdag feestje gehad gister bij mij thuis met 30 vrienden
ik durf niet naar de woonkamer om te kijken hoe erg het is
All I want in 2007, is BOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 28 december 2006 14:25 schreef booo het volgende:
[..]
Nu dan
Want eigenlijk moetie eruit, kerst is alweer voorbij
Ach, kijk eensquote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef mstr het volgende:
[..]
All I want in 2007, is BOOOOOOOOOOOOOO
Ut is geen kerst meerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:08 schreef Agorias het volgende:
Hoi schajtes.
FVIV waar is je sneeuw
Je kan het een vakantie noemenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef mstr het volgende:
Ik ben trouwens één van de vaste mensen hiero in de PUB SC.
Een aantal vaste mensen hebben zojuist een vakantie achter de rug, of hebben nog vakantie.
Doooooooooooooquote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef mstr het volgende:
Ik ben trouwens één van de vaste mensen hiero in de PUB SC.
Een aantal vaste mensen hebben zojuist een vakantie achter de rug, of hebben nog vakantie.
Ooh jij bent die mafkees achter de traliesquote:Op donderdag 28 december 2006 20:33 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Je kan het een vakantie noemenach zo kan je het eigenlijk ook wel zien
Hmm, als je meer wil weten wie ik benkijk je in men fobo.
voor de rest. ach ja, ik heb zo gezegd ook wat tijd over, dus mij kan je hier nu ook vrij vast noemen.
Anders nog iets
Hou je kopquote:Op donderdag 28 december 2006 20:36 schreef mstr het volgende:
En diegene die ze op Ron Wemel vonden lijken
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Kijk die knipoogik heb echt niets kwaads in me, vraag maar aan bo
quote:
Doe normaalquote:Op donderdag 28 december 2006 20:40 schreef seekfaM het volgende:
beginnen we al zo meteen, jij bent er weer, en het is meteen weer mensen weg proberen te krijgen.. zo grappig vind ik dit opeens toch niet
Okequote:
Dat gebeurd wel 'ns vakerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Okenee sorry.
Dan was het de toon waarop ik het opvatte
Maar oke, ik voel me niet meer aangevallen![]()
Je hebt mij nog do..quote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef mstr het volgende:
Het onbegrip...
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is dan altijd een fijne geruststelling dat ik nog zo'n lief iemand achter mij heb staan.
Was?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:50 schreef seekfaM het volgende:
Maar, Maar, Hoe was de vakantie?
Ja! Dat zei ikquote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef mstr het volgende:
Hé
Mijn nieuwe uitspraak staat in je sig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |