abonnement Unibet Coolblue
pi_44787198
Het vorige topic: Deel 24
Welkom in het \"Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat\" - topic. Wanneer je net begint met \"proberen\" zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het \"wachten op het 2e streepje\" - topic.

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Annemiek78:
Heb 15 dec negatief getest en ben nu bezig met cryo-poging.
Heb 03-01 eerste echo om de dikte bms te meten.. Als dat dik genoeg is gaan ze ons emmy uit de vriezer terug plaatsen...

Chesna:
Clomid is niet aangeslagen. 2 januari beginnen met Duphaston om een bloeding op te wekken. 5 dagen na begin bloeding naar ziekenhuis. En beginnen met spuiten van pregyl.

Diaan73:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. 14 november weer ongi geworden. 6 rondes Clomid inmiddels gehad. Besloten om even twee rustmaandjes te hebben. Eind januari 2007 nieuwe afspraak bij gyn.

Faja-Lobi
Ik heb op 17 januari maar weer een afspraak bij de Gyn om te kijken hoe nu verder aangezien ik sinds mei 2005 bezig ben voor een 2e en de zwangerschap in oktober is geeindigd in een miskraam.

Lishe
PCO, bezig met Clomid. Dosis inmiddels 1 keer verhoogd, gaat nu naar 150 mg.

Marie79:
'Pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!

NieTTus:
Eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging helaas mislukt. Volgende poging start 10 januari. Verwachtte punctie rond 5 februari.

Suzziieee
Nog geen duidelijke diagnose,eerst proberen met clomid meer regelmaat in de cyclus te krijgen.Eerst 1x gehad om te kijken of het invloed had.Heeft geholpen...nu voor 3 maanden mee.+/- Maart weer afspraak maken bij gyn.

Ticootje:
MMM vanaf feb 2006. Bezig vanaf juni 2006 met IVF/ICSI. 1e ICSI mislukt en 1e cryo terugplaating mislukt. 6 cryo's over voor 2e cryoterugplaating. 1 januari nieuwe terugplaatsing, 2 emmy's. Aankomende poging met pregnyl spuiten. Verwachte ongi rond 10 januari, testen op 15 januari.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 28-12-2006 15:43:11 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44787289
Mijne klopt niet meer...

MMM vanaf feb 2006. Bezig vanaf juni 2006 met IVF/ICSI. 1e ICSI mislukt en 1e cryo terugplaating mislukt. 6 cryo's over voor 2e cryoterugplaating. 1 januari nieuwe terugplaatsing, 2 emmy's. Aankomende poging met pregnyl spuiten. Verwachte ongi rond 10 januari, testen op 15 januari.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44787477
Gewijzigd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 december 2006 @ 11:11:43 #4
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44787810
Mijne klopt ook niet meer.. Heb 15 dec negatief getest en ben nu bezig met cryo-poging.
Heb 03-01 eerste echo om de dikte bms te meten.. Als dat dik genoeg is gaan ze ons emmy uit de vriezer terug plaatsen... (zou iemand dat in de OP willen wijzigen, alvast dank)
Positive thinking, my way of thinking!
pi_44787827
Annemiek, hoeveel cryo's heb jij over??

Spannend he, of de ontdooiing goed gaat...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:50:51 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44788519
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:25 schreef Vivi het volgende:
Ik heb je iets opgestuurd
Ik ben benieuwd!

nieTTus en Ticootje, spannende tijd komt er weer aan voor jullie, miss_sly, jullie ook weer echt aan de slag en Tally ook een afspraak gemaakt, en
Annemiek op weg naar de terugplaatsing.
Het gaat aardig gelijk op zo lijkt het.

Ik hoop ook echt in 2007 voor ons allemaal een zwangerschap!
***
  donderdag 28 december 2006 @ 11:53:47 #7
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44788611
Ticootje, Annemiek en Niettus... Het word weer spannend voor jullie

Suuces de komende tijd weer
pi_44789451
Mijne mag ook deels aangepast worden!

NieTTus:
Eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging helaas mislukt. Volgende poging start 10 januari. Verwachtte punctie rond 5 februari.


Annemiek en Ticoo, wederom spannende tijden, succes meiden!
BE, jij ook meid! Het is een stap, maar als je hem genomen hebt gaat de tijd gelukkig wat sneller want je bent bezig!

Suzziieee thnx


In 2007 gaat hier de lijst leeg!
(dat MOET gewoon....)
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_44793483
mijne klopt ook niet

maak er maar van uh ff denken

Chesna: Clomid is niet aangeslagen. 2 januari beginnen met Duphaston om een bloeding op te wekken. 5 dagen na begin bloeding naar ziekenhuis. En beginnen met spuiten van pregyl.
  donderdag 28 december 2006 @ 14:47:19 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44793821
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd!
Tis iig geen schaap
quote:
Ik hoop ook echt in 2007 voor ons allemaal een zwangerschap!
Dat zou echt mooi zijn he, als jullie allemaal over precies een jaar kunnen teruglezen met ofwel een dik buikkie ofwel een klein humpiedumpie aan de borst/fles
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 28 december 2006 @ 14:57:50 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44794120
Zo, alle updates weer gedaan.

Wij moeten nog steeds een afspraak maken. Vorige maand hebben we het eigenlijk heel voorzichtig aan gedaan ivm een sollicitatie. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is deze maand, ik zit nu ergens tussen dag 24 en 28 geloof ik. Even afwachten dus. Dan volgende maand maar weer braaf temperaturen en dan maar eens gaan kijken wanneer we gaan bellen. Mss dat we het nog 1 maandje samen gaan proberen maar mss dat ik/we eerder ongeduldig worden.
***
pi_44795482
Mag ik ook in de update BE?

Ik heb op 17 januari maar weer een afspraak bij de Gyn om te kijken hoe nu verder aangezien ik sinds mei 2005 bezig ben voor een 2e en de zwangerschap in oktober is geeindigd in een miskraam.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:43:37 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44795567
Je staat erbij Faja. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Hopelijk kunnen jullie snel aan de slag.
***
pi_44796271
de vorige keer dat ik bij hem ben geweest (13 december 2005) moest ik nog maar even aan klussen en temp op nemen iedere ochtend, helaas werkt dat niet echt met een vent die bij defensie zit en een kind die 's nachts wakker wordt. En in mei 2006 was ik dus een jaar bezig, denk dat ie nou wel wat onderzoeken gaat doen (hoop ik).
  donderdag 28 december 2006 @ 16:22:02 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44796890
Ja, dat is idd wel lastig idd. Maar ja, het is wel de beste manier om een beetje inzicht te krijgen in je eigen cyclus. Of je uberhaupt wel een eisprong hebt enzo. Maar goed, maar eens kijken wat hij nu zegt.
***
  donderdag 28 december 2006 @ 16:30:45 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44797164
Faja, ik hoop voor je dat de gyn inderdaad nu verder wil gaan kijken.
En ik hoop natuurlijk op goed nieuws voor alle anderen hier ook!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44799516
Faja, ik hoop heel erg dat het gewoon nog lukt nu. En voor jou ook natuurlijk BE.
Ik vind het best wel lastig alles en iedereen bij te houden hier. Dus even een jompel voor iedereen die wat aanmoediging kan gebruiken.

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Hmpf. En nu zou ik het allerliefste gewoon elke dag testen. Maar das eigenlijk ijdele hoop.
We hebben besloten pas na Luuke's verjaardag, 7 januari, weer met de hormonen te beginnen. Dan heb ik zeker geen last van moodswings enzo met haar feestje. Zoals het er nu uitziet begin ik dan eerst met een kuur provera en dan zien we weer verder...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 28 december 2006 @ 18:56:21 #18
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44801273
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:12 schreef Ticootje het volgende:
Annemiek, hoeveel cryo's heb jij over??

Spannend he, of de ontdooiing goed gaat...
Inderdaad spannend.. Afgelopen zomer (voor deze mislukte 'verse' poging) is het daar ook op spaak gelopen.
Maar ja... We hoeven maar 1 goeie plakkerd te hebben...

We hebben er ook maar 1 momenteel. Het is tenminste nog een kans..
We gaan er gewoon maar weer voor!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_44817654
Ik denk dat ik me vanaf volgende week, weer in Wachten op... kan melden. Ik zit sinds gisteren helemaal op de nieuwe medicijnen. En ik heb nog maar 2 pillen in mijn strip! Ik mocht met de pil stoppen op het moment dat die oude medicijnen weg waren. Het is wel een beetje onwerkelijk zo. Dus nu gaan we ervoor zeg maar

Tally, fijn dat je volgende week al bij de dokter terecht kan. Wat betreft je tante-schap; misschien wordt jij in de toekomst ook wel 'Tante Tal' genoemd, dat is echt zo schattig. We hebben gewoon een te moeilijk naam

Zo NieTTus ook al over 2 weken aan de slag, ik hoop dat je goede voorgevoel uitkomt

Spannend trouwens Ticootje, op de eerste dag van het jaar al zo'n goed begin!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_44817696
Zo word ik nu al genoemd door alles er omheen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 11:31:29 #21
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44820219
Lieve meiden. Alweer een jaar voorbij zonder baby of zonder zelfs maar een zwangerschap in zicht. Op dit soort momenten is het extra zwaar om al zolang bezig te zijn voor je hartewens. Elke jaarwisseling de hoop dat het in het nieuwe jaar tóch gaat lukken. Wat hoop ik met jullie mee
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44820616
Slaapmeis, jij staat nu bijna op knappen!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 11:56:50 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44820790
Kun je nagaan Ticootje. Vorig jaar op oudjaarsdag moest ik testen voor het resultaat van onze eerste IVF. Die was negatief. Het was een hele zware en emotionele jaarwisseling. Dit jaar loopt dat behoorlijk anders. Er kan heel veel gebeuren in korte tijd en daarom hoop ik voor jullie allemaal op net zo'n mooi jaar.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:52:32 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44822346
Mariposa, wat spannend voor jullie!

Vivi! Wat ontzettend lief van je!
Ik ga hem zsm reinigen en omhangen!
Ik kreeg een maansteentje opgestuurd met de post.
***
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:06:32 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44822752
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Mariposa, wat spannend voor jullie!

Vivi! Wat ontzettend lief van je!
Ik ga hem zsm reinigen en omhangen!
Ik kreeg een maansteentje opgestuurd met de post.
Ik kreeg gewoon ineens een ingeving dat jij hem moest hebben, stom he
Dat ie zijn werk maar goed mag doen

En deze werkt he..hij is getest

[ Bericht 9% gewijzigd door Vivi op 29-12-2006 13:11:50 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')