Spannend Lishe, fijn dat jullie weer back in business zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 12:03 schreef Lishe het volgende:
Wat idioot allemaal he? Als je er zo over na gaat denken. Bij ons zat er ook een vragenlijstje bij. Tijdstip, manier van verkrijgen; oraal, met de hand. Echt dingen waar je gewoon niet bij stil wenst te staan.
Ik heb vanochtend de kliniek gebeld. Op de eerste dag van de mesntruatie moet ik bellen voor een afspraak op cyclusdag 3. Ze gaan een cyclusanalyse doen. Ik zorg dat ik de Clomid in huis heb en hoop dat ze op dag 3 aan kunnen geven welke hoeveelheid ik moet gaan slikken. Straks de Provera ophalen en dan zijn we weer back in business.
Serieus? Oraal en dan weer uitspugen of zo?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:03 schreef Lishe het volgende:
Wat idioot allemaal he? Als je er zo over na gaat denken. Bij ons zat er ook een vragenlijstje bij. Tijdstip, manier van verkrijgen; oraal, met de hand. Echt dingen waar je gewoon niet bij stil wenst te staan.
Spannend Lishe! Ook jullie weer verder!quote:Ik heb vanochtend de kliniek gebeld. Op de eerste dag van de mesntruatie moet ik bellen voor een afspraak op cyclusdag 3. Ze gaan een cyclusanalyse doen. Ik zorg dat ik de Clomid in huis heb en hoop dat ze op dag 3 aan kunnen geven welke hoeveelheid ik moet gaan slikken. Straks de Provera ophalen en dan zijn we weer back in business.
Oraal?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:03 schreef Lishe het volgende:
Wij hadden ook geen lijstje hoor. Wel moest Slaapvriendje tekenen voor afgifte en ik moest tekenen voor ontvangstquote:Op maandag 8 januari 2007 13:28 schreef Igraine het volgende:
Ik kan met niet herinneren trouwens dat er zoiets op ons lijstje stond. Wel dat bij het meegeven van het potje er even op gehamerd werd dat hij het zélf moest vullen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef Ticootje het volgende:
nee morgen..
Ik had verkeerd overgeschreven in de nieuwe agenda.
En mn eisprong was deze maand ook 1 dag eerder. Ik weet niet of dat invloed heeft op mijn cyclus..
Stom is dat ik durfde het helemaal niet te vragenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik me goed voorstellen Ticootje. Woensdag is D-day toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |