abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 januari 2007 @ 00:15:05 #251
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45130388
Washandje BE! (En gewoon vragen joh. )
Annemiek, wat spannend.... wij duimen mee!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45131720
Dat zeker Jose enne als het moet zou ik mijn lieffie ook wel zover krijgen, na wat mokken enzo...

Spannendddddddddddddd Annemiek ik duim mee hoor
pi_45134574
Wij wonen heel erg dicht bij het ZH, maar ze wilden toch graag een verse lading. Dus mijn lief mocht in het bekende kamertje zijn ding doen.

In het begin van de onderzoeken heeft hij wel thuis zn potje gevuld (tot de rand he?? ) Volgens mij deed hij het gewoon tegen zn buik houden. Tussen zn broek en zn lichaam stopte hij het.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 januari 2007 @ 12:03:10 #254
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45138445
Wat idioot allemaal he? Als je er zo over na gaat denken. Bij ons zat er ook een vragenlijstje bij. Tijdstip, manier van verkrijgen; oraal, met de hand. Echt dingen waar je gewoon niet bij stil wenst te staan.

Ik heb vanochtend de kliniek gebeld. Op de eerste dag van de mesntruatie moet ik bellen voor een afspraak op cyclusdag 3. Ze gaan een cyclusanalyse doen. Ik zorg dat ik de Clomid in huis heb en hoop dat ze op dag 3 aan kunnen geven welke hoeveelheid ik moet gaan slikken. Straks de Provera ophalen en dan zijn we weer back in business.
pi_45138538
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:03 schreef Lishe het volgende:
Wat idioot allemaal he? Als je er zo over na gaat denken. Bij ons zat er ook een vragenlijstje bij. Tijdstip, manier van verkrijgen; oraal, met de hand. Echt dingen waar je gewoon niet bij stil wenst te staan.

Ik heb vanochtend de kliniek gebeld. Op de eerste dag van de mesntruatie moet ik bellen voor een afspraak op cyclusdag 3. Ze gaan een cyclusanalyse doen. Ik zorg dat ik de Clomid in huis heb en hoop dat ze op dag 3 aan kunnen geven welke hoeveelheid ik moet gaan slikken. Straks de Provera ophalen en dan zijn we weer back in business.
Spannend Lishe, fijn dat jullie weer back in business zijn
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 8 januari 2007 @ 12:08:52 #256
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45138585
Goh wat spannend hier zeg... ik hoop dat het een mooie start van 2007 wordt/is Immers: een goed begin, is het halve werk!!!
Make love, not war ☮
  maandag 8 januari 2007 @ 12:11:34 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45138645
quote:
Serieus? Oraal en dan weer uitspugen of zo? Ik zie het al voor me!
Ik heb het formuliertje nog niet goed bekeken maar volgens mij staat die vraag er niet op bij ons.
Er staat wel dat het alleen rechtstreeks verkregen mag worden, dus niet uit de schede weer opvangen.
Joh!
quote:
Spannend Lishe! Ook jullie weer verder!
  maandag 8 januari 2007 @ 12:14:17 #258
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45138701
Ja echt! En dan zag ik helemaal zo'n meneertje voor me, die dan door de speekselcellen de spermacellen moest zoeken. En ik denk inderdaad tuffen.
Maar een bakje onder de schede lijkt me niet te doen. Wel goed meegedacht van ze hoor.

En alvast weer bedankt voor de eerste aanmoedigingen. Dat dit maar een goeie maand mag zijn!
pi_45138729
quote:
Oraal? Da's ook een idee natuurlijk. De boel gewoon in je mond vervoeren. Dan blijft het op temperatuur en dan spuug je het daar in een bakje

spuit 11 reactie zie ik nu.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 8 januari 2007 @ 12:17:26 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45138767
Daar had ik dan weer niet aan gedacht snoopy, aan dat vervoer!
pi_45138819
Gelijk opgelost BE!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 8 januari 2007 @ 12:21:08 #262
114177 Diaan73
pi_45138848
Moet er niet aan denken zeg....
Make love, not war ☮
  maandag 8 januari 2007 @ 12:24:54 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45138941
Ga je iets te hard over een heuvel... *slik* *oeps*

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 08-01-2007 13:54:06 ]
pi_45139450
Ja op ons lijstje stond ook de optie anders nl: *

* gelieve aangeven op welke wijze.
pi_45139558
O men ik zie er steeds meer tegen op tegen als die ziekenhuisbezoeken enzo als ik dit lees..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:14:06 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45140184
Oh echt... sorry dan. Dat was iig niet mijn bedoeling.

pi_45140484
Sorry dat ik zomaar binnenval. Normaal lees ik alleen mee maar nu moet ik het even kwijt.
In het rammelaarstopic heb ik al eens gepost dat ik heel graag kinderen wil maar stiekem zijn mijn vriend en ik al een jaar aan het proberen. Het is echter nog niet gelukt. Inmiddels heb ik bloedonderzoek gehad; uitslag was goed. Kortgeleden heb ik al een uitstrijkje gehad dus dat hoefde niet nog eens.
De laatste stap voor we naar de gyneacoloog zouden worden doorgestuurd, was een spermaonderzoek. Daar heb ik net de uitslag van gehad en die kan ik tegen niemand vertellen! Mijn vriend is op zijn werk en wilde het liever horen als hij vanavond thuiskomt. Verder weet alleen een collega het maar zij staat nu voor de klas dus die kan ik ook niet bellen. Daarom kom ik mijn hart even bij jullie luchten. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.

De dokter zei dat mijn vriend genoeg cellen heeft met wat verminderde activiteit maar al met al was het 'lang niet slecht'. Zijn waarden zitten wel onder het gemiddelde maar de huisarts zei dat die waarden te hoog liggen want iedereen in onze regio schijnt eronder te zitten (degene die zijn onderzocht dan).
De huisarts faxt nu een verwijsbrief naar de gyneacoloog. Binnen 2 weken moet ik dan een brief krijgen met een afspraak.

Ik weet niet goed hoe ik me voel. Ik hoop dat het deze maand gewoon raak is, zodat het allemaal niet nodig is. Aan de andere kant vind ik het ook een fijn idee dat er iets gaat gebeuren. Maar moeilijk is het ook. Ik twijfel ook of we wel of niet aan onze familie zullen vertellen dat we naar de gyneacoloog gaan.
Ik heb echt zo'n onbestemd bleegh-gevoel...
pi_45140549
tja ach je moet toch een beetje de humor erin houden.
Deden wij ook wel iig.

Ik kan met niet herinneren trouwens dat er zoiets op ons lijstje stond. Wel dat bij het meegeven van het potje er even op gehamerd werd dat hij het zélf moest vullen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 8 januari 2007 @ 13:30:10 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45140603
He sombie, jij ook al in dit schuitje dus...
Balen hoor...
Hopelijk lukt het ook jullie toch nog snel, met of zonder een beetje hulp.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:37:37 #270
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45140804
Sombie.... Weer 1 teveel erbij... Hopelijk hebben jullie vanvond wel een fijn gesprek erover! Zorg echt dat het van jullie samen is. Dan is zelfs de mmm te dragen. Dikke knuffel.

Tally, ook vanuit hier... Dat was natuurlijk niet de bedoeling. De grapjes en vreselijke dingen schrijf ik alleen op om het voor mezelf te relativeren. Als je het meemaakt is het soms zwaar maar meestal ga je er gewoon naartoe en gebeurt het. Niet bang zijn. Het is echt wel moeilijk maar niet ondoenlijk.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:45:15 #271
114177 Diaan73
pi_45141001
Sombie, idd wat Lishe zegt, weer 1 teveel erbij. Hopelijk hoeft het bij jullie niet zover te komen en vindt er "vanzelf" nog een wondertje plaats... In ieder geval welkom hier helaas

Tally laat je niet uit het veld slaan hoor... het is idd om alles te relativeren en je gaat er - helaas - aan wennen, tenminste ik wel. Ook aan elke maand een teleurstelling..
Make love, not war ☮
pi_45141049
Jeetje, Sombie, moeilijk. Ook omdat je er nu even niet met iemand live over kan praten. Hopelijk kunnen jullie snel bij de gyn terecht. Jammer dat je je hier moet komen melden. Hopelijk is het deze maand gewoon raak!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 8 januari 2007 @ 13:56:00 #273
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_45141325
Even een kort bericht.
Wij gaan deze maand aan de eerste ICSI poging beginnen.
Ben benieuwd, hoop dat alles goed gaat met m'n vrouw....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_45142430
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Gelukkig kunnen mijn vriend en ik er goed over praten. We ervaren bepaalde dingen wel anders, ik heb bijv. meer 'haast', maar kunnen elkaar daarin respecteren en steunen. En humor helpt ook inderdaad! Wij hebben ook aardig wat geintjes gemaakt over dat spermagedoe, een beetje zoals jullie hier net deden. Dat helpt om te relativeren.

Bij ons vorige bezoek aan de huisarts (ongeveer 2 maanden geleden) werd al duidelijk dat hij niet van plan was heel lang te wachten voor ons door te sturen. Ik heb gemerkt dat ik sindsdien wat ontspanner ben. Als het nu niet is gelukt, denk ik makkelijker: nog even en dan zullen we zien of we dat kunnen verhelpen. Raar eigenlijk, want ik lees hier zo vaak hoe moeizaam en zwaar die weg is. Maar ja, een mens zit vreemd in elkaar.

Pikkebaas, spannend! Veel succes voor jou en je vrouw. Ik hoop dat het in 1 keer raak is.
  maandag 8 januari 2007 @ 14:56:08 #275
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45143343
Sombie jammer genoeg ook welkom hier

Moest wel ff lachuu hoor om de potjes kon het me zo beeldig voor de geest halen en ja stinkie dat soort vragen kunnen hier gerust gestelt worden

Spannend Lishe

Tally hoe moeilijk het allemaal ook klinkt je vindt natuurlijk wel een manier om je er door heen te "worstelen" zeg maar.
pi_45143382
Die potjes zijn nog 1 van de leukere dingen...
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 15:08:15 #277
5428 crew  miss_sly
pi_45143731
sombie, helaas ook welkom hier het is wel fijn dat je hier je verhaal iig kwijt kunt!

Prikkebaas, spannende tijd dus voor jullie. Heel veel succes

Tally, het is ook niet leuk, de hele mmm. Echter, door te relativeren en er iig samen of hier een beetje luchtig over te kunnen doen, maakt het wat draaglijker. Helaas geldt voor alle meiden (en mannen)hier: "op deze manier of anders niet" en dan kun je net zo goed proberen om het iets lichter te maken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45144861
Nou Pikkebaas, hopelijk hoeft het alleen bij deze ronde te blijven. Veel succes!
  maandag 8 januari 2007 @ 15:54:40 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45145205
Spannend Pikkebaas! Hopelijk lukt het in 1 keer!
pi_45145249
pff, ik wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig hoor. Ik hoop echt zo dat er minstens 1 is blijven plakken!!!

Anders moeten we weer helemaal opnieuw beginnen..
  maandag 8 januari 2007 @ 15:56:42 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45145295
Kan ik me goed voorstellen Ticootje. Woensdag is D-day toch?
pi_45145331
nee morgen..
Ik had verkeerd overgeschreven in de nieuwe agenda.

En mn eisprong was deze maand ook 1 dag eerder. Ik weet niet of dat invloed heeft op mijn cyclus..
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 15:57:46 #283
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45145337
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:28 schreef Igraine het volgende:
Ik kan met niet herinneren trouwens dat er zoiets op ons lijstje stond. Wel dat bij het meegeven van het potje er even op gehamerd werd dat hij het zélf moest vullen.
Wij hadden ook geen lijstje hoor. Wel moest Slaapvriendje tekenen voor afgifte en ik moest tekenen voor ontvangst

Natuurlijk blijf ik dit topic trouw volgen, maar ik schrik wel heel erg van het aantal meiden dat hier nu bezig gaat/is in de medische molen. Wat had ik het graag anders gezien voor jullie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 8 januari 2007 @ 15:58:48 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45145373
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef Ticootje het volgende:
nee morgen..
Ik had verkeerd overgeschreven in de nieuwe agenda.

En mn eisprong was deze maand ook 1 dag eerder. Ik weet niet of dat invloed heeft op mijn cyclus..
Dan is het idd heel spannend nu al! Ik ga voor je duimen hoor!
  maandag 8 januari 2007 @ 16:02:10 #285
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45145508
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik me goed voorstellen Ticootje. Woensdag is D-day toch?
Stom is dat ik durfde het helemaal niet te vragen
pi_45145523
Ticootje, ik ga heel hard voor je duimen! Oef, wat spannend. Je gaat pas 15 januari testen (volgens de openingspost)?
pi_45145763
sombie ook al zo'n tijd bezig, pfoeh. maar deze uitslagen zijn hoopgevend, heel veel succes!

ticootje ik duim ook mee.

pikkebaas, spannend, veel succes!
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 16:19:54 #288
5428 crew  miss_sly
pi_45146177
Ticootje wat superspannend!!

Ik duim nog even een eindsprintje voor een mooie positieve test
  maandag 8 januari 2007 @ 16:29:00 #289
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_45146509
Pikkebaas.. wat spannend zeg!! Hopelijk blijft het maar bij 1 poging!!!

Ticoo! Spannend, zeg!! Ik hoop zo dat het deze keer voor jullie raak ik! We gaan/blijven allemaal heel hard duimen!!

Sombie, je gevoel ken ik heel goed. Vorige maand hoopte ik ook dat ik toch nog stiekem zwanger zou zijn vóór de definitieve stap naar de MMM. Helaas was dat niet het geval (woensdag voor het eerst naar de gyn...). Het klinkt bij jullie in ieder geval een stuk hoopvoller dan in mijn geval... dus dat is in elk geval mooi, hoor!

Tally, niet doen... niet bang worden . Je moet maar zo denken dat je in ieder geval hulp krijgt... en dat je dan niet meer 'aan hoeft te modderen'. Dat gevoel heb ik in elk geval heel sterk... eindelijk gaat er wat gebeuren... (ook al is het natuurlijk niet leuk dat je de stap moet maken naar de MMM)
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 8 januari 2007 @ 16:31:46 #290
114177 Diaan73
pi_45146624
Ik gooi ook nog even wat extra jompels richting Ticootje...

En Prikkebaas, jullie ook heel veel succes!!
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 17:21:24 #291
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45148453
Ticootje wat ontzettend spannend

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 8 januari 2007 @ 18:44:07 #292
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45151273
Ticooooo! Wat spannend!
De duimen draaien!!
pi_45152718
Ticooooooooooooooo

Wanneer werd je bij de vorige pogingen ongi? Was dat nog voor het testen? (al hoeft dat weer geen reet te zeggen natuurlijk!)

Sombie en Pikkebaas ook welkom hier! Vervelend dat er meer mensen bij moeten komen, als ik toch eens kon toveren!

Enne Sombie, heel normaal hoor die gevoelens! Niemand wil dat het op deze manier moet, en als dan toch blijkt dat je de stap moet zetten, das best zwaar!
Maar gelukkig hebben we hier op Fok genoeg voorbeelden rondlopen van geslaagde MMM akties, dus wat dat betreft is er wel volop hoop!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  maandag 8 januari 2007 @ 21:50:11 #294
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_45159688
Bedankt voor jullie support. Valt me inderdaad telkens weer op hoeveel mensen kampen met vruchtbaarheidsproblemen. Ken zelf al een stuk of 5 stellen in m'n omgeving....

Het probleem ligt bij mij dus hopelijk maken we een goeie kans met ICSI, volgens de tests is alles goed bij m'n vrouw.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_45169232
Lieve schatten,
Bij de ivf/ICSI en cyro terogplaatsing heeft de gyn gezegd dat ik 14 dagen na terugplaatsing mag gaan testen. Nou duidelijk is wel dat als ik dan nog niet ongi ben dat het dan wel eens raak kan zijn.

Vandaag ik dus dag 28, de beruchte dag!!! Spannend weer. Ik hoop echt zo dat het een keer raak is, het wordt verdorie wel eens tijd, we lopen ook al weer bijna een jaar bij de gyn...
  Moderator dinsdag 9 januari 2007 @ 08:15:50 #296
5428 crew  miss_sly
pi_45169255
Ticootje wat een spannende dag! Ik hoop ook zo voor jullie dat het raak is
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:26:36 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45169351
Ticootje, ik duim echt heel hard voor je!
pi_45171191
Ticootje spannend! Ook hier staan de duimen niet stil!
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 11:24:08 #299
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45172178
Ticootje wanneer heb je voor het laatst de Pregnyl gespoten? Alleen vlak voor de punctie toch? Als dat zo is dan zou een test op dit moment betrouwbaar zijn en kun je vandaag al testen. Of wacht je het liever af? Anyway, hier wordt enorm aan je gedacht!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:28:45 #300
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45172279
Ticootje Spannend Oh... ik hoop het zo voor je!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')