Pfff.. kmoet nog tot 17:00.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:17 schreef Maastrix het volgende:
hmm ja laat ik maar eens verbinding gaan maken met het thuisfront en ook wat torrents aanzetten. nog 1 uur en 3 kwartier en ik heb weekend! kan bijna niet wachtenow trouwens de beste wensen alvast voor iedereen hier
![]()
Oeps.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:24 schreef Maastrix het volgende:
godver,,, heb ik pasfoto's laten maken voor me nieuwe OV. ben ik ze aan het uiknippen, verschiet opeens het velletje en knip ik dwars door me hoofd![]()
Waarmee dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:48 schreef Martijn85 het volgende:
Zo te lezen ben ik de enige die het druk heeft zo op de laatste dag van het jaar
Jij iig niet met mailenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Druk met koffie halen, fokken
Ander voer voorzetten. Voer dat uit zichzelf wegloopt is niet goed meerquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Nu ik jullie toch aan de lijn heb ...
Mijn muis wil al tijden niets meer eten, wat nu ?
Nee man, met werk. Lekker als je in je eentje alles moet doen waar je normaal 3 man voor hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Druk met koffie halen, fokken
Da's nou jammer dat het tever weg is; maar ook bij jou in de buurt wonen vast bejaarden of gehandikapten die de hele dag alleen zitten.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:34 schreef kollie het volgende:
[..]
Als het dichtbij was geweest was ik wel ff langsgekomen, maar gelderland is te ver weg.
Geef die bejaarden een dagje een it-helpdesk medewerker... dan klagen later ze nooit meer over eenzaamheidquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:24 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Da's nou jammer dat het tever weg is; maar ook bij jou in de buurt wonen vast bejaarden of gehandikapten die de hele dag alleen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |