quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef SiemeN het volgende:
Stekelenburg
Whehehe.quote:uitstekende keeper
Je hebt de rest van de zin ook gelezen?quote:
Jawel, maar dat ontneemt me het lachen niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:00 schreef SiemeN het volgende:
Je hebt de rest van de zin ook gelezen?
Dus als er een vermoeden is mag je mensen al zo behandelen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maar zielig is het wel om te roepen.
Zal best.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:08 schreef twi het volgende:
Triest, dat massale afvallen van Stekelenburg.
Nee hij is wat, 24? Van der Sar is een uitzonderlijk talent geweest, die was op die leeftijd beter. Casillas idem dito, en Cech. Stekelenburg is niet van dat kaliber, maar bedenk dat hij 13 (!!!) jaar jonger is dan diezelfde Van der Sar die op dit moment nog steeds op wereldniveau zit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Het is een talent, een prima talent, maar hij is helaas geen 20 meer...
Dat kan best inderdaad. Leuk om in te brengen tegen bijvoorbeeld Haarlem of een makkelijke wedstrijd voor we tegen Werder aantreden ofzoiets.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:22 schreef Chadi het volgende:
Ik weet niet wat de progressie is van Vermeer maar misschien moet je die ook zo nu en dan in laten vallen .
Een Fred Grimmetjequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan best inderdaad. Leuk om in te brengen tegen bijvoorbeeld Haarlem of een makkelijke wedstrijd voor we tegen Werder aantreden ofzoiets.
En dan verhuren, want anders zit Vermeer tot z'n 35e op de bank.
Ligt er maar aan hoe goed hij keept.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef Radegast het volgende:
Tegen NEC zou ik Gentenaar nog opstellen en vanaf dan weer gewoon Stekelenburg.![]()
Eens. De Steek is een prima keeper.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:08 schreef twi het volgende:
Triest, dat massale afvallen van Stekelenburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |