>>>>randverschijnselenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:10 schreef DarkShine het volgende:
Helden bij de politie A'dam, gister weer 30 pv's uitgeschreven wat waarschijnlijk weer een sv's worden.
Wanbeleid in 020!
Staat het ook al, maar 't is wel bij ajax-Rodaquote:
Heb je een punt, maar het ken beter naar randverschijnselen.Om een kansloze discussie te voorkomenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Staat het ook al, maar 't is wel bij ajax-Roda
Eens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar het ken beter naar randverschijnselen.Om een kansloze discussie te voorkomen![]()
Er is geen bewijs.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:34 schreef PLAE@ het volgende:
Moet je maar niet hamassen.
quote:Ten Cate: "Geen versterking"
AMSTERDAM - Ondanks de hunkering naar een fysiek sterke, gelouterde middenvelder zal Ajax in de winterstop niet op zoek gaan naar versterkingen. "Leonardo is aangetrokken en verder zullen we het in principe met deze groep moeten doen", zei trainer Henk ten Cate, die al sinds augustus zegt een 'type Cocu' te missen en na de nederlaag tegen Vitesse ook sprak over een gebrek aan balans.
"Een verdedigende middenvelder zie ik graag komen, maar de realiteit is dat we ons pas zullen gaan roeren als er eerst mensen vertrekken."
De enige speler die concreet heeft aangegeven weg te willen, is Olaf Lindenbergh. Omdat hij nog een doorlopend contract heeft, verlangt Ajax echter een vergoedingssom.
Bron: De Telegraaf
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 06:56 schreef Eightball het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen dat 410 tegen zuid zat te brullen? Kansloos.
Er was gewoon niemand anders blijkbaar om tegen te schreeuwen.
Idd zou geweldig zijn!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax gaat overigens een stadion laten bouwen in Kaapstad, kunnen ze de Amsterdam ArenA niet verhuizen naar Zuid-Afrika en hier een voetbalstadion bouwen?
Edit: was dus vannacht allang gemeld en dezelfde oplossing geopperd.
Vertel?quote:Op vrijdag 29 december 2006 06:56 schreef Eightball het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen dat 410 tegen zuid zat te brullen? Kansloos.
Er was gewoon niemand anders blijkbaar om tegen te schreeuwen.
Nee doe maarquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:54 schreef SiemeN het volgende:
Moet ik nog een hilarisch grapje maken over Gatusso die naar Ajax komt, of kan ik dat nu wel achterwege laten?
Laat alleen de grap maar achterwege, Gatusso is welkomquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:54 schreef SiemeN het volgende:
Moet ik nog een hilarisch grapje maken over Gatusso die naar Ajax komt, of kan ik dat nu wel achterwege laten?
quote:Ajax zakt in Fair Play klassement
Ajax is onder meer door de rode kaarten gezakt in het klassement om de Fair Play Cup. De ploeg staat nu op een 30ste plaats van de 38 betaald voetbal organisaties. AZ leidt de ranglijst. Feyenoord staat nog onder Ajax op de 33ste plaats. Bij het toekennen van punten wordt onder meer gelet op gele en rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander en de scheidsrechter.
tsja dat wordt al lastig bij julliequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:45 schreef Black-Death het volgende:
[...respect voor de tegenstander en de scheidsrechter...]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tsja dat wordt al lastig bij jullie![]()
Vind ik ook. Die moet zn kans krijgen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stekelenburg morgen weer niet in de goal. Ik zou Vermeer toch wel graag ook een keer in actie willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |