Heb de samenvatting niet gezien, maar hij leek me terecht. Maar wanneer je daar een kaart voor geeft, moet je de overtreding op Sneijder een minuut of 5 eerder ook daarmee bestraffen. Maargoed, Blom is echt een scheidsrechter die zelfs zo'n matige en gezapige pot als die van gisteren uit de hand kan laten lopen...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:09 schreef BoNi het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de gele kaart van Huntelaar terecht was....?
Onterecht dat gaf zelfs die knoert westerman toe.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:09 schreef BoNi het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de gele kaart van Huntelaar terecht was....?
Ik juich het alleen maar toe, liefst zou ik een acht-plus-drie-regel instellen, komt uiteindelijk iedereen ten goede!quote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk dat de (Engelse) FA snakt naar wat strengere regelgeving. Ik bedoel, wanneer je ziet welke nono's als uitzonderlijke talenten worden toegelaten tot de kleinere clubs (juist de clubs die nog grotendeels uit Engelse talenten/subtoppers horen te bestaan)...
Nog een paar jaar en de nationale teams van Europa storten gigantisch in elkaar. Je ziet het nu al met Nederland, waar spelers van 't kaliber Ooijer, Sneijder en Kuijt de kar moeten trekken. En nee, MONTANA, dat ligt niet alleen aan San Marco.
().
Het is in en in triest met de scheidsrechters in Nederland.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
het kan aan mij liggen hoor, maar begint het in Nederland nou echt elke week slechter te worden qua arbitrage? Gewoon in het algemeen, niet tegen of voor Ajax ofzo..
Dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
het kan aan mij liggen hoor, maar begint het in Nederland nou echt elke week slechter te worden qua arbitrage? Gewoon in het algemeen, niet tegen of voor Ajax ofzo..
Dat is de grootste idioot van allemaal, na wat hij flikte bij Utrecht - Feyenoord.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo.
Ik heb me gisteren kapot zitten ergeren aan Blom en zijn vriendjes. Inderdaad niet uitgesproken tegen Ajax, maar gewoon heel veel domme dingetjes. En op steun van zijn vlaggers hoefde hij ook niet te rekenen, men wat waren die slecht.
Het is gewoon zover gekomen dat Luinge de scheidsrechter van Nederland is.![]()
Die wilde geen rood trekken .. want het was gewoon donker rood ook al is het de laatste minuut.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is de grootste idioot van allemaal, na wat hij flikte bij Utrecht - Feyenoord.
Dat ook nog eens, maar bij dat doorspelen van Lucius zelf het gebaartje geven aan hem. En achteraf wanneer Booy verhaal komt halen zeggen dat het Lucius z'n schuld is. Wat voor een t****hond ben je dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die wilde geen rood trekken .. want het was gewoon donker rood ook al is het de laatste minuut.
Nauwelijks wat te doen gehad. 1 schot op doel geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:39 schreef keijz het volgende:
Had Gentenaar nog goede reddingen ofzo dan?
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:33 schreef twi het volgende:
Dat is de grootste idioot van allemaal, na wat hij flikte bij Utrecht - Feyenoord.
Hahaha inderdaad dat vond ik al helemaal zielig. Dat je je zo laat lullen in een hoekje.. wat een mongool.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, maar bij dat doorspelen van Lucius zelf het gebaartje geven aan hem. En achteraf wanneer Booy verhaal komt halen zeggen dat het Lucius z'n schuld is. Wat voor een t****hond ben je dan?
Die heeft het echt koud gehad.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:42 schreef Chadi het volgende:
Nauwelijks wat te doen gehad. 1 schot op doel geweest.
als de arbitrage meezit kun je nog zo maar langszij komenquote:Op donderdag 28 december 2006 10:50 schreef borisz het volgende:
9 punten te gaan
Nah denk zelfs dan niet hoor. 9 punten is niet echt veel maar je moet een goede ploeg zijn om die 9 punten in te halen. PSV is ook niet echt top maar AJAX voetbalt ook niet echt denderend de laatste weken.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als de arbitrage meezit kun je nog zo maar langszij komen![]()
Die verslaggevers van Tele2 (en Tien) zijn idd echt dramatisch slecht, ze vallen ook enorm vaak in herhaling en reageren vaak erg overdreven, "HIJ DOET HET, XXXX DOET HET, WAT EEN GEWELDIGE GOAL'' hoor je ieder weekend weer 10x voorbij komen..quote:Op donderdag 28 december 2006 10:41 schreef Chadi het volgende:
Binnenkort me abbo bij ze opzeggen en gratis kijken via de schotel.. voor die crap ga ik niet meer betalen.
inderdaad gewoon walgelijk en niet objectief.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die verslaggevers van Tele2 (en Tien) zijn idd echt dramatisch slecht, ze vallen ook enorm vaak in herhaling en reageren vaak erg overdreven, "HIJ DOET HET, XXXX DOET HET, WAT EEN GEWELDIGE GOAL'' hoor je ieder weekend weer 10x voorbij komen..![]()
Idd, en één verslaggever spant de kroon. Ik heb geen idee hoe hij heet, maar het is echt tenenkrommend kijken als hij verslag doetquote:Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die verslaggevers van Tele2 (en Tien) zijn idd echt dramatisch slecht, ze vallen ook enorm vaak in herhaling en reageren vaak erg overdreven, "HIJ DOET HET, XXXX DOET HET, WAT EEN GEWELDIGE GOAL'' hoor je ieder weekend weer 10x voorbij komen..![]()
Neequote:Op donderdag 28 december 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=474&Itemid=2
Zou men venomsnake wel om toestemming hebben gevraagd?
Eerste helft was pro-Ajax, na de rust was ie verschrikkelijk tegenquote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo.
Ik heb me gisteren kapot zitten ergeren aan Blom en zijn vriendjes. Inderdaad niet uitgesproken tegen Ajax, maar gewoon heel veel domme dingetjes. En op steun van zijn vlaggers hoefde hij ook niet te rekenen, men wat waren die slecht.
Het is gewoon zover gekomen dat Luinge de scheidsrechter van Nederland is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |