abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 11:11:56 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44787814
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:09 schreef BoNi het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de gele kaart van Huntelaar terecht was....?
Heb de samenvatting niet gezien, maar hij leek me terecht. Maar wanneer je daar een kaart voor geeft, moet je de overtreding op Sneijder een minuut of 5 eerder ook daarmee bestraffen. Maargoed, Blom is echt een scheidsrechter die zelfs zo'n matige en gezapige pot als die van gisteren uit de hand kan laten lopen...
pi_44787838
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:09 schreef BoNi het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de gele kaart van Huntelaar terecht was....?
Onterecht dat gaf zelfs die knoert westerman toe.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:17:59 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44787909
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik denk dat de (Engelse) FA snakt naar wat strengere regelgeving. Ik bedoel, wanneer je ziet welke nono's als uitzonderlijke talenten worden toegelaten tot de kleinere clubs (juist de clubs die nog grotendeels uit Engelse talenten/subtoppers horen te bestaan)...

Nog een paar jaar en de nationale teams van Europa storten gigantisch in elkaar. Je ziet het nu al met Nederland, waar spelers van 't kaliber Ooijer, Sneijder en Kuijt de kar moeten trekken. En nee, MONTANA, dat ligt niet alleen aan San Marco.

( ).
Ik juich het alleen maar toe, liefst zou ik een acht-plus-drie-regel instellen, komt uiteindelijk iedereen ten goede!

Marco van Basten wilde zelfs Salomon Kalou laten spelen, blij dat Rita Verdonk toen nog regeerde.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44787912
het kan aan mij liggen hoor, maar begint het in Nederland nou echt elke week slechter te worden qua arbitrage? Gewoon in het algemeen, niet tegen of voor Ajax ofzo..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 28 december 2006 @ 11:19:44 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44787940
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=474&Itemid=2

Zou men venomsnake wel om toestemming hebben gevraagd?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44787942
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
het kan aan mij liggen hoor, maar begint het in Nederland nou echt elke week slechter te worden qua arbitrage? Gewoon in het algemeen, niet tegen of voor Ajax ofzo..
Het is in en in triest met de scheidsrechters in Nederland.
Het werd al met het jaar slechter en nu dus zelfs met de week.
pi_44788006
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo.
Ik heb me gisteren kapot zitten ergeren aan Blom en zijn vriendjes. Inderdaad niet uitgesproken tegen Ajax, maar gewoon heel veel domme dingetjes. En op steun van zijn vlaggers hoefde hij ook niet te rekenen, men wat waren die slecht.

Het is gewoon zover gekomen dat Luinge de scheidsrechter van Nederland is.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:32:14 #33
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44788133
ssst... Jurgen leest mee!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44788157
Gelukkig een overwinning, en van mij mag Gentenaar wel in het doel voorlopig blijven staan.

Trouwens, Koos Alberts
  donderdag 28 december 2006 @ 11:33:37 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44788161
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ik heb me gisteren kapot zitten ergeren aan Blom en zijn vriendjes. Inderdaad niet uitgesproken tegen Ajax, maar gewoon heel veel domme dingetjes. En op steun van zijn vlaggers hoefde hij ook niet te rekenen, men wat waren die slecht.

Dat is de grootste idioot van allemaal, na wat hij flikte bij Utrecht - Feyenoord.
pi_44788270
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:33 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is de grootste idioot van allemaal, na wat hij flikte bij Utrecht - Feyenoord.
Die wilde geen rood trekken .. want het was gewoon donker rood ook al is het de laatste minuut.
pi_44788274
Had Gentenaar nog goede reddingen ofzo dan?
  donderdag 28 december 2006 @ 11:40:32 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44788304
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die wilde geen rood trekken .. want het was gewoon donker rood ook al is het de laatste minuut.
Dat ook nog eens, maar bij dat doorspelen van Lucius zelf het gebaartje geven aan hem. En achteraf wanneer Booy verhaal komt halen zeggen dat het Lucius z'n schuld is. Wat voor een t****hond ben je dan?
pi_44788334
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:39 schreef keijz het volgende:
Had Gentenaar nog goede reddingen ofzo dan?
Nauwelijks wat te doen gehad. 1 schot op doel geweest.
pi_44788340
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:33 schreef twi het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus.
Er is er gewoon niet eentje waarvan ik zeg, okay redelijk. Niet 1.
pi_44788350
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:40 schreef twi het volgende:

[..]

Dat ook nog eens, maar bij dat doorspelen van Lucius zelf het gebaartje geven aan hem. En achteraf wanneer Booy verhaal komt halen zeggen dat het Lucius z'n schuld is. Wat voor een t****hond ben je dan?
Hahaha inderdaad dat vond ik al helemaal zielig. Dat je je zo laat lullen in een hoekje.. wat een mongool.
pi_44788358
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:42 schreef Chadi het volgende:
Nauwelijks wat te doen gehad. 1 schot op doel geweest.
Die heeft het echt koud gehad.
pi_44788539
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:50 schreef borisz het volgende:
9 punten te gaan
als de arbitrage meezit kun je nog zo maar langszij komen
pi_44788674
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef pascalheister het volgende:

[..]

als de arbitrage meezit kun je nog zo maar langszij komen
Nah denk zelfs dan niet hoor. 9 punten is niet echt veel maar je moet een goede ploeg zijn om die 9 punten in te halen. PSV is ook niet echt top maar AJAX voetbalt ook niet echt denderend de laatste weken.
pi_44788679
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:41 schreef Chadi het volgende:
Binnenkort me abbo bij ze opzeggen en gratis kijken via de schotel.. voor die crap ga ik niet meer betalen.
Die verslaggevers van Tele2 (en Tien) zijn idd echt dramatisch slecht, ze vallen ook enorm vaak in herhaling en reageren vaak erg overdreven, "HIJ DOET HET, XXXX DOET HET, WAT EEN GEWELDIGE GOAL'' hoor je ieder weekend weer 10x voorbij komen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44788705
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die verslaggevers van Tele2 (en Tien) zijn idd echt dramatisch slecht, ze vallen ook enorm vaak in herhaling en reageren vaak erg overdreven, "HIJ DOET HET, XXXX DOET HET, WAT EEN GEWELDIGE GOAL'' hoor je ieder weekend weer 10x voorbij komen..
inderdaad gewoon walgelijk en niet objectief. En absoluut geen verstand van voetbal.
pi_44788725
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Idd, en één verslaggever spant de kroon. Ik heb geen idee hoe hij heet, maar het is echt tenenkrommend kijken als hij verslag doet
pi_44788750
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=474&Itemid=2

Zou men venomsnake wel om toestemming hebben gevraagd?
Nee
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 28 december 2006 @ 12:14:56 #49
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44789088
Al die buitenlanders van psv gaan direct na de wedstrijd richting thuisland dus die zijn tijdens de wedstrijd niet geconcentreerd
Jawel, je keek.
pi_44789370
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Eightball het volgende:

[..]

Eerste helft was pro-Ajax, na de rust was ie verschrikkelijk tegen .

Overigens was Rosales echt weer drama, met als dieptepunt een kans op een snelle counter over links, hij vertraagt en gaat de rechterkant op om zich twee seconden later te laten vallen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')