Niks onzin, ook vorig jaar heeft Stekelenburg ons punten gekost. Kan ie mooie reflexen hebben en sommige onmogelijke ballen eruit tikken, als ie niet voor rust en organisatie in de verdediging kan zorgen en eenvoudigere ballen niet goed pakt heb je daar erg weinig aan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:55 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Stekelenburg heeft ons door de play-offs gered. Sowieso is Maarten in de 2e seizoenshelft van vorig seizoen nog wel belangrijker voor ons geweest dan Huntelaar (die als redder van vorig seizoen gezien wordt ).![]()
Tjakka!quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:25 schreef devv05 het volgende:
Niks onzin, ook vorig jaar heeft Stekelenburg ons punten gekost. Kan ie mooie reflexen hebben en sommige onmogelijke ballen eruit tikken, als ie niet voor rust en organisatie in de verdediging kan zorgen en eenvoudigere ballen niet goed pakt heb je daar erg weinig aan.
Nooit?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:06 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik ben het nooit met je eens, maar nu zit je wel zo dicht bij de waarheid..
Rust en organisatie in de verdediging kan door de keeper gestimuleerd worden maar hoort in 1e instantie van de verdediging zelf te komen en daarna van de trainer. De eenvoudige ballen pakt hij ook gewoon. Het grote probleem bij Stekelenburg de afgelopen jaren waren de hoge ballen en te weinig mondigheid. 2 dingen waar Stekelenburg al een stuk beter in aan het worden is. Hoewel hij nog steeds dingen te verbeteren heeft (het verminderen van de lange bal te spelen bv ) is hij wat mij betreft nog steeds beter dan de andere keepers van Ajax.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niks onzin, ook vorig jaar heeft Stekelenburg ons punten gekost. Kan ie mooie reflexen hebben en sommige onmogelijke ballen eruit tikken, als ie niet voor rust en organisatie in de verdediging kan zorgen en eenvoudigere ballen niet goed pakt heb je daar erg weinig aan.
Kan me een goal van AZ herinnerenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
De eenvoudige ballen pakt hij ook gewoon.
Okee, dat zag er niet lekker uit maar zullen we het eens hebben over Lindenbergh en Grygera bij dat doelpunt? Wat deed Lindenbergh in hemelsnaam? En Grygera heeft echt GEEN idee waar Arveladze is.. (zelfde verhaal als tegen Vitesse bij de goal van Junker)quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan me een goal van AZ herinneren
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef koningdavid het volgende:
Olaf in de goal!
Tifosi 410-ultra, ga eens slapen in plaats van wéér een AFC Ajax-topic volspammen met je dronken kop!quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:39 schreef PLAE@ het volgende:
wit rood witgoudgeel zit in ons mijn bloedhoed
Dat ben ik niet met je eens.... De Keeper heeft overzicht over alle 4 de verdedigers. Hij kan ze beter aansturen dan de verdediging zelf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Rust en organisatie in de verdediging kan door de keeper gestimuleerd worden maar hoort in 1e instantie van de verdediging zelf te komen en daarna van de trainer.
Bloedhoed?quote:
ik zit altijd op rij 1 in 414quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
De eerste d moet weg.
Kaartje voor Feyenoord gehaald! Rij 2 op414, mooie plek!
quote:Gentenaar keert terug bij NEC
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zaterdag
Dennis Gentenaar keert vanmiddag tot zijn eigen verrassing terug bij de club waar hij bijna zijn hele voetballeven doorbracht. Na zijn competitiedebuut tegen Roda JC verdedigt de Nijmegenaar opnieuw het doel van Ajax. Hij vervangt tegen NEC de nog steeds zieke Maarten Stekelenburg. Ook Thomas Vermaelen, die nog niet hersteld is van een rugblessure, ontbreekt. Ken- neth Perez mag na een lange schorsing weer spelen.
Ajax heeft zijn vertrouwen uitgesproken in Kenneth Vermeer (20). De keeper van Jong Oranje is op dit moment derde keus achter Stekelenburg en Gentenaar, maar heeft een aanbieding op zak om zijn contract te verlengen tot de zomer van 2011. Vermeer heeft de toezegging volgend seizoen te mogen worden verhuurd. „Maar alleen als ik bijteken”, aldus de doelman, die nu tot 2008 vastligt. „Anders zou ik na dat jaar transfervrij weg kunnen.”
Zijn die kaarten voor jullie nu al te koop?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
De eerste d moet weg.
Kaartje voor Feyenoord gehaald! Rij 2 op414, mooie plek!
Als de kans nul is dat ie ooit bij gaat tekenen, doe hem dan toch maar weg.quote:Juventus wil dure Grygera in zomerstop
Uitgegeven: 30 december 2006 09:07
AMSTERDAM - Het Italiaanse Juventus, dit seizoen uitkomend in de Serie B vanwege een omkoopschandaal, wil Ajax-verdediger Zdenek Grygera komende zomer naar Turijn halen. Een directe overstap bleek te duur voor de Oude Dame, meldt de krant Tuttosport op haar website.
Maandag hebben in Amsterdam gesprekken plaatsgevonden tussen afgevaardigden van Ajax en Juventus. De hoge transfersom stond een transfer in de winterstop in de weg. Na dit seizoen is de Tsjechische international transfervrij.
Goed nieuws ik zie Vermeer in de toekomst als 1e keeper.quote:
Iemand enig idee wat Ajax voor hem vroeg?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als de kans nul is dat ie ooit bij gaat tekenen, doe hem dan toch maar weg.
Het blijft jammer dat we er niks voor vangen. Het liefst had ik hem nog wat jaartjes bij ons gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als de kans nul is dat ie ooit bij gaat tekenen, doe hem dan toch maar weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |