Gek genoeg hoor je binnen de keeperswereld toch nog steeds veel lof over Stekelenburg. Sander Boschker enkele weken geleden nog.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Stekelenburg is maar een gewone keeper. Niet slecht maar ook zeker niet de nieuwe van der Sar die veel mensen in hem zien (voorlopig nog niet althans, en ik betwijfel of hij nog zoveel beter gaat worden). Van mij mag Gentenaar er wel een paar wedstrijdjes in staan.
Te hoge verwachtingen. Je ziet de jaloezie richting PSV en hun Gomes er vanaf stralen in dit topic. Alsof je zomaar even een Gomes koopt. Ja, hij is beter. Nee, Stekelenburg is geen wereldtop. Maar die jongen is anderhalf jaar jonger dan Gomes hoor, die anderhalf jaar terug ook nog wel eens de clown uit hing. Misschien was Gomes mentaal wat verder destijds inderdaad, maar kom op hey. Een keeper van 25 staat pas aan 't begin van z'n carriere.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gek genoeg hoor je binnen de keeperswereld toch nog steeds veel lof over Stekelenburg. Sander Boschker enkele weken geleden nog.
Toch komt het er niet helemaal uit nog. Misschien zenuwen?
Klopt, Vandenbussche vindt hem ook geweldig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gek genoeg hoor je binnen de keeperswereld toch nog steeds veel lof over Stekelenburg. Sander Boschker enkele weken geleden nog.
Toch komt het er niet helemaal uit nog. Misschien zenuwen?
Dacht ik ook al aan. Steek is nog maar 24, vergeet dat ook niet...quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Te hoge verwachtingen. Je ziet de jaloezie richting PSV en hun Gomes er vanaf stralen in dit topic. Alsof je zomaar even een Gomes koopt. Ja, hij is beter. Nee, Stekelenburg is geen wereldtop. Maar die jongen is anderhalf jaar jonger dan Gomes hoor, die anderhalf jaar terug ook nog wel eens de clown uit hing. Misschien was Gomes mentaal wat verder destijds inderdaad, maar kom op hey. Een keeper van 25 staat pas aan 't begin van z'n carriere.
Nja okee, maar die stond er vrij snel vrij zeker. We moeten ook niet iedereen met een buitengewoon goede keeper als Van der Sar gaan vergelijken, Van der Sar was uniek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Van der Sar begon ook met een aarzelend momentje tegen Auxerre.
Ja hoor... en waarom denk je dat ie zo weinig speelt. Er komt geen enkele dreiging van die jongen uit, dat is toch wel al vaak genoeg aangetoond. Best een leuke speler hoor, maar niet voor in ons elftal.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:31 schreef twi het volgende:
Rosenberg presteert trouwens niet ondermaats. Die paar minuten die hij per maand mag pakken door een keertje in te vallen, daar kan 'ie sowieso niks in laten zien.
Tuurlijk winnen we morgenquote:Kenneth Perez weer opgenomen in selectie
Na zes duels (een duel dat hij zelf liet lopen na alle discussie over zijn uitlatingen en vijf duels schorsing) is Kenneth Perez weer opgenomen in de selectie voor het duel tegen NEC. Het ligt echter niet voor de hand dat de Deen in de basis zal starten.
'Het moet uit de tenen komen zaterdag'
Henk ten Cate liet op de persbijeenkomst weten dat de selectie snakt naar het einde van de eerste competitiehelft. "Een aantal spelers is erg vermoeid. Voor de spelers is het een lange eerste seizoenshelft geweest. Sinds augustus zijn meer dan dertig wedstrijden gespeeld. Daar bovenop zijn nog interlands gespeeld. Alles bij elkaar zijn dat heel veel wedstrijden. Het zal zaterdag uit de tenen moeten komen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken."
Ohjaquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Te hoge verwachtingen. Je ziet de jaloezie richting PSV en hun Gomes er vanaf stralen in dit topic.
Gentenaar straalt al een stuk meer vertrouwen uit dan Stekelenburg en ik zou liever Vermeer langzaam laten komen. Stekelenburg is niet slecht, maar ook niet heel goed. En laten we daar bij Ajax nou net niks aan hebben. Hij kost je punten (of redt ze niet, is maar hoe je het bekijkt) en dat kan je uiteindelijk het kampioenschap kosten. Het is geen keeper die je door een wedstrijd heen helpt.quote:Alsof je zomaar even een Gomes koopt. Ja, hij is beter. Nee, Stekelenburg is geen wereldtop. Maar die jongen is anderhalf jaar jonger dan Gomes hoor, die anderhalf jaar terug ook nog wel eens de clown uit hing. Misschien was Gomes mentaal wat verder destijds inderdaad, maar kom op hey. Een keeper van 25 staat pas aan 't begin van z'n carriere.
Probleem is dat Stekelenburg, net als zoveel spelers bij Ajax, al jarenlang een 'talent' is en dat zulke spelers vaak niet doorgroeien. Is het dan wel zo'n talent vraag ik me af.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:46 schreef twi het volgende:
Vermeer zou kunnen, maar die lijkt me ook niet bijster veel meer talent hebben.
Petr Cech. Maar verder?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:46 schreef twi het volgende:
De ervaring leert het dat keepers meer ervaring nodig hebben om te pieken. De keepers die jong zijn en tot de wereldtop behoren zijn op een hand te tellen.
Hij past niet in het elftal, daarom speelt hij niet. Huntelaar staat voor hem, en op links Babel alhoewel die ook weer bar weinig laat zien. Rosenberg kan het prima doen, heeft 'ie vorig jaar wel laten zien op links. Maar dan moet je 'm gewoon de kans daar geven, en Ten Cate is nu eenmaal Babel-idolaat dus die kans komt niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja hoor... en waarom denk je dat ie zo weinig speelt. Er komt geen enkele dreiging van die jongen uit, dat is toch wel al vaak genoeg aangetoond. Best een leuke speler hoor, maar niet voor in ons elftal.
Is ook zo, zeker als je dat achteraf allemaal bekijkt. Zelfs als "oudje" nog van hele grote klasse.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja okee, maar die stond er vrij snel vrij zeker. We moeten ook niet iedereen met een buitengewoon goede keeper als Van der Sar gaan vergelijken, Van der Sar was uniek.
Casillas, Buffon. Dan houdt het zo'n beetje op. En ik denk niet dat het eerlijk is om Stekelenburg met die keepers te vergelijken.quote:
Wat een onzin. Stekelenburg heeft ons door de play-offs gered. Sowieso is Maarten in de 2e seizoenshelft van vorig seizoen nog wel belangrijker voor ons geweest dan Huntelaar (die als redder van vorig seizoen gezien wordt ).quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is geen keeper die je door een wedstrijd heen helpt.
Ik ben het nooit met je eens, maar nu zit je wel zo dicht bij de waarheid..quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:47 schreef PLAE@ het volgende:
Stekelenburg is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden.
Same.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:06 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik ben het nooit met je eens, maar nu zit je wel zo dicht bij de waarheid..
Ik ben al een tijdje klaar met Stekelenburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |