abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44831028
Ben het met BS eens. Ben altijd wel een lichte fan van Maarten geweest, heb ook geen hekel aan 'm, maar er zijn betere keepers te vinden.
pi_44831466
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Stekelenburg is maar een gewone keeper. Niet slecht maar ook zeker niet de nieuwe van der Sar die veel mensen in hem zien (voorlopig nog niet althans, en ik betwijfel of hij nog zoveel beter gaat worden). Van mij mag Gentenaar er wel een paar wedstrijdjes in staan.
Gek genoeg hoor je binnen de keeperswereld toch nog steeds veel lof over Stekelenburg. Sander Boschker enkele weken geleden nog.

Toch komt het er niet helemaal uit nog. Misschien zenuwen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:31:14 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44831483
Rosenberg presteert trouwens niet ondermaats. Die paar minuten die hij per maand mag pakken door een keertje in te vallen, daar kan 'ie sowieso niks in laten zien.
pi_44831537
Onzekerheid, wie zal het zeggen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:35:54 #230
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44831646
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gek genoeg hoor je binnen de keeperswereld toch nog steeds veel lof over Stekelenburg. Sander Boschker enkele weken geleden nog.

Te hoge verwachtingen. Je ziet de jaloezie richting PSV en hun Gomes er vanaf stralen in dit topic. Alsof je zomaar even een Gomes koopt. Ja, hij is beter. Nee, Stekelenburg is geen wereldtop. Maar die jongen is anderhalf jaar jonger dan Gomes hoor, die anderhalf jaar terug ook nog wel eens de clown uit hing. Misschien was Gomes mentaal wat verder destijds inderdaad, maar kom op hey. Een keeper van 25 staat pas aan 't begin van z'n carriere.
pi_44831779
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt, Vandenbussche vindt hem ook geweldig.

Ik weet niet of het zenuwen zijn, hij zal ondertussen toch wel beter moeten weten na al die wedstrijden. Maar om nou te zeggen dat hij veel rust uitstraalt..... niet echt.
Houd van een lijntje.
pi_44831794
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef twi het volgende:

[..]

Te hoge verwachtingen. Je ziet de jaloezie richting PSV en hun Gomes er vanaf stralen in dit topic. Alsof je zomaar even een Gomes koopt. Ja, hij is beter. Nee, Stekelenburg is geen wereldtop. Maar die jongen is anderhalf jaar jonger dan Gomes hoor, die anderhalf jaar terug ook nog wel eens de clown uit hing. Misschien was Gomes mentaal wat verder destijds inderdaad, maar kom op hey. Een keeper van 25 staat pas aan 't begin van z'n carriere.
Dacht ik ook al aan. Steek is nog maar 24, vergeet dat ook niet...
In Southern Sun
pi_44831858
Van der Sar begon ook met een aarzelend momentje tegen Auxerre.
www.thuisuiteten.nl
pi_44831859
Gomes is een keeper die punten pakt, echt punten pakt. Stekelenburg niet. Tegen PSV en AZ heeft Stekelenburg gewoon niet goed gekeept en zat hij verre van lekker bij die goals. Dat kost je punten. Dan ook nog die tegengoal met die lange bal, wat gewoon zijn fout is. Dat mag je toch wel zeggen, ondanks z'n leeftijd?

Het is een degelijke keeper, heeft een goede trap, heeft een uitstekende reflex, maar dat betekent niet dat je daar dan tevreden mee moet zijn. Het is absoluut geen topper (nog), ondanks of dankzij z'n leeftijd. Waarom moet een spits op zijn 23ste al helemaal hot zijn en hoeft een keeper pas op zijn 28ste te gaan pieken? Dat is toch kul.
pi_44831914
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Van der Sar begon ook met een aarzelend momentje tegen Auxerre.
Nja okee, maar die stond er vrij snel vrij zeker. We moeten ook niet iedereen met een buitengewoon goede keeper als Van der Sar gaan vergelijken, Van der Sar was uniek.
In Southern Sun
pi_44831943
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:31 schreef twi het volgende:
Rosenberg presteert trouwens niet ondermaats. Die paar minuten die hij per maand mag pakken door een keertje in te vallen, daar kan 'ie sowieso niks in laten zien.
Ja hoor... en waarom denk je dat ie zo weinig speelt. Er komt geen enkele dreiging van die jongen uit, dat is toch wel al vaak genoeg aangetoond. Best een leuke speler hoor, maar niet voor in ons elftal.
pi_44831966
quote:
Kenneth Perez weer opgenomen in selectie

Na zes duels (een duel dat hij zelf liet lopen na alle discussie over zijn uitlatingen en vijf duels schorsing) is Kenneth Perez weer opgenomen in de selectie voor het duel tegen NEC. Het ligt echter niet voor de hand dat de Deen in de basis zal starten.

'Het moet uit de tenen komen zaterdag'

Henk ten Cate liet op de persbijeenkomst weten dat de selectie snakt naar het einde van de eerste competitiehelft. "Een aantal spelers is erg vermoeid. Voor de spelers is het een lange eerste seizoenshelft geweest. Sinds augustus zijn meer dan dertig wedstrijden gespeeld. Daar bovenop zijn nog interlands gespeeld. Alles bij elkaar zijn dat heel veel wedstrijden. Het zal zaterdag uit de tenen moeten komen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken."
Tuurlijk winnen we morgen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:46:50 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44831968
De ervaring leert het dat keepers meer ervaring nodig hebben om te pieken. De keepers die jong zijn en tot de wereldtop behoren zijn op een hand te tellen.

Denk jij trouwens dat de Gomesjes bij bosjes aan de bananenbomen groeien en er zomaar eentje opgepikt kan worden? Doe mij die maar, en dan staat 'ie er? Gentenaar zal geen wereldkeeper worden hoor, dan zet ik m'n geld liever op Stekelenburg. Vermeer zou kunnen, maar die lijkt me ook niet bijster veel meer talent hebben.
pi_44832003
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef twi het volgende:

[..]

Te hoge verwachtingen. Je ziet de jaloezie richting PSV en hun Gomes er vanaf stralen in dit topic.
Ohja
quote:
Alsof je zomaar even een Gomes koopt. Ja, hij is beter. Nee, Stekelenburg is geen wereldtop. Maar die jongen is anderhalf jaar jonger dan Gomes hoor, die anderhalf jaar terug ook nog wel eens de clown uit hing. Misschien was Gomes mentaal wat verder destijds inderdaad, maar kom op hey. Een keeper van 25 staat pas aan 't begin van z'n carriere.
Gentenaar straalt al een stuk meer vertrouwen uit dan Stekelenburg en ik zou liever Vermeer langzaam laten komen. Stekelenburg is niet slecht, maar ook niet heel goed. En laten we daar bij Ajax nou net niks aan hebben. Hij kost je punten (of redt ze niet, is maar hoe je het bekijkt) en dat kan je uiteindelijk het kampioenschap kosten. Het is geen keeper die je door een wedstrijd heen helpt.

Zie voor dat leeftijds verhaal het stukje van BS hierboven, want dat vind ik ook onzin.
pi_44832038
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:46 schreef twi het volgende:
Vermeer zou kunnen, maar die lijkt me ook niet bijster veel meer talent hebben.
Probleem is dat Stekelenburg, net als zoveel spelers bij Ajax, al jarenlang een 'talent' is en dat zulke spelers vaak niet doorgroeien. Is het dan wel zo'n talent vraag ik me af.
pi_44832082
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:46 schreef twi het volgende:
De ervaring leert het dat keepers meer ervaring nodig hebben om te pieken. De keepers die jong zijn en tot de wereldtop behoren zijn op een hand te tellen.
Petr Cech. Maar verder?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:51:01 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44832092
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja hoor... en waarom denk je dat ie zo weinig speelt. Er komt geen enkele dreiging van die jongen uit, dat is toch wel al vaak genoeg aangetoond. Best een leuke speler hoor, maar niet voor in ons elftal.
Hij past niet in het elftal, daarom speelt hij niet. Huntelaar staat voor hem, en op links Babel alhoewel die ook weer bar weinig laat zien. Rosenberg kan het prima doen, heeft 'ie vorig jaar wel laten zien op links. Maar dan moet je 'm gewoon de kans daar geven, en Ten Cate is nu eenmaal Babel-idolaat dus die kans komt niet.

Kan Rosenberg weinig aan doen. Prima speler, maar die kan z'n heil beter ergens anders zoeken wanneer hij geen serieuze kans krijgt om aan te tonen dat hij nog steeds kan wat hij vorig jaar een periode lang heeft laten zien.
pi_44832101
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nja okee, maar die stond er vrij snel vrij zeker. We moeten ook niet iedereen met een buitengewoon goede keeper als Van der Sar gaan vergelijken, Van der Sar was uniek.
Is ook zo, zeker als je dat achteraf allemaal bekijkt. Zelfs als "oudje" nog van hele grote klasse.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:53:15 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44832163
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:

[..]

Petr Cech. Maar verder?
Casillas, Buffon. Dan houdt het zo'n beetje op. En ik denk niet dat het eerlijk is om Stekelenburg met die keepers te vergelijken.
pi_44832177
Het is gewoon echt zo dat Stekelenburg zich absoluut niet aan het ontwikkelen is tot een rustpunt in de verdediging, ondanks de kwaliteiten die hij nou eenmaal echt wel heeft. Dat is het probleem. Dat hete "met de hele massa Stekelenburg afzeiken" is ook enorm overdreven, want hij wordt niet compleet de grond ingeboord. Er wordt alleen gezegd dat er eens naar andere opties gekeken moeten worden, want na 1,5 jaar Stekelenburg heb ik nog altijd de bibbers bij sommige ballen.

En natuurlijk ga je geen tweede Gomes vinden aan de eerste de beste boom, maar dat betekent ook niet dat je niet moet zoeken of dat je het dan maar zo laten. Ajax kan altijd op posities verbeteren en op dit moment zou dat best de keeper eens kunnen zijn.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:55:00 #246
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_44832219
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef devv05 het volgende:

[..]

Het is geen keeper die je door een wedstrijd heen helpt.
Wat een onzin. Stekelenburg heeft ons door de play-offs gered. Sowieso is Maarten in de 2e seizoenshelft van vorig seizoen nog wel belangrijker voor ons geweest dan Huntelaar (die als redder van vorig seizoen gezien wordt ).
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_44832249
Dennis Gentenaar is ook een prima keeper. Dus die zou dan ook best geprobeerd kunnen worden. Waren ze bij Dortmund ook meer dan tevreden over. Werd "de beste reservekeeper in de Bundesliga" genoemd.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:55:57 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44832255
Nog Fokkers naar NEC-uit morgen?
Gourmetten of steengrillen?
pi_44832570
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:47 schreef PLAE@ het volgende:

Stekelenburg is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden.
Ik ben het nooit met je eens, maar nu zit je wel zo dicht bij de waarheid..

Ik ben al een tijdje klaar met Stekelenburg.
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:11:21 #250
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44832692
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:06 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ik ben het nooit met je eens, maar nu zit je wel zo dicht bij de waarheid..

Ik ben al een tijdje klaar met Stekelenburg.
Same.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')