quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:56 schreef Mirri het volgende:
Bos, ik vind het altijd zo typisch dat hij in het begin van het seizoen heel goed rijdt, en later niet eens meer in de buurt van het podium komt. Nu het er echt op aankomt, kan hij het niet meer. Zonde, want hij heeft onwijs veel capaciteiten, maar kan niet zo goed pieken als Timmer.
dus? ze heeft wel gelijk .. en wat heeft een prestatie van bijna 10 jaar geleden er nou mee te maken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
bos is wel de eerste nl wk sprint
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
bos is wel de eerste nl wk sprint
Dan moet Klassen buiten de top 8 eindigen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:30 schreef Mirri het volgende:
Ik hoop dat ik 0 punten haal
Oh ja, das waar, ik hoop dat ik 4 punten haal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan moet Klassen buiten de top 8 eindigen.
Waarom maak je dan geen goede?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
prutprono:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:09 schreef Arcee het volgende:
WK Sprint:
1e 1000m vrouwen
1. Klassen
Eindklassement vrouwen
1. Klassen
lukt nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:47 schreef Mirri het volgende:
Waarom maak je dan geen goede?![]()
De loting is al bekend hoor, als je daar op wacht.![]()
Vaduz, 3e keer. Let je wel op. Deze doen niet mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
1e 1000 vrouwen:
3. Nesbitt
1e 500 mannen:
5. Kang-Seok Lee
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:41 schreef Wombcat het volgende:
WK Sprint:
1e 1000m vrouwen
1. Anni Friesinger
2. Cindy Klassen
3. Kristina Groves
4. Chiara Simionato
5. Marianne Timmer
1e 500m mannen
1. Keiichiro Nagashima
2. Pekka Koskela
3. Kyou-Hyuk Lee
4. Dmitriy Lobkov
5. Tucker Fredricks
Eindklassement mannen
1. Kyou-Hyuk Lee
2. Erben Wennemars
3. Jan Bos
4. Shani Davis
5. Pekka Koskela
Eindklassement vrouwen
1. Anni Friesinger
2. Cindy Klassen
3. Chiara Simionato
4. Marianne Timmer
5. Annette Gerritsen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.![]()
Ik bedoel dat het zonde is dat hij in het begin zo goed was en daarna nergens meer te zien is..
Dat belooft toch niet veel goeds voor komend weekend...
Ik zei juist dat hij veel capaciteiten heeft. Ik zeg toch niet dat hij niet goed kan sprinten? Ga jij het gelijk hebben over dat hij de eerste nederlands kampioen sprint was, jemig.![]()
Ik wilde alleen maar even duidelijk maken dat ik iets anders bedoel dan wat jij denkt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
op het nk sprint was 'ie anders nog vrij goed bezig
nee joh, neem het niet zo serieus, ik vind je best leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:01 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar even duidelijk maken dat ik iets anders bedoel dan wat jij denkt.![]()
Natuurlijk was hij toen vrij goed, maar niet meer zoals aan het begin.
Maar laat maar, jij bent toch niet voor rede vatbaar, en blijkbaar heb je een hekel aan me, anders zou je gisteren al niet zo raar gereageerd hebben, jammer.
Zit jij dan niet zo lijp te doen met: jezelf quotenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
nee joh, neem het niet zo serieus
was een grapje, als ik had geweten dat je er zover op de kast mee kwam, had ik 't niet gedaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zit jij dan niet zo lijp te doen met: jezelf quoten![]()
Je zou toch wel kunnen begrijpen waarom ik dat deed? Ik hou er gewoon niet van als het onuitgepraat blijft, en ik dacht dat je het origineel misschien niet gelezen had.
okquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
was een grapje, als ik had geweten dat je er zover op de kast mee kwam, had ik 't niet gedaan
En nu ben ik te laat.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:23 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Vaduz, 3e keer. Let je wel op. Deze doen niet mee.![]()
![]()
![]()
Deelnemerslijst.
Je weet het nooitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:27 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, Lee en Klassen worden geen kampioen.
zeur niet; jij hebt bij de vrouwen nog 10 puntenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Schaamwaardige scores, lekker voorbereid.
Lee nog wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:27 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, Lee en Klassen worden geen kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |