Voor mij was het juist goedquote:Op zondag 14 januari 2007 13:20 schreef Hankster het volgende:
verdeurie...Ireen...je hebt m'n prono verpest
BIj mij gaat het van kwaad tot ergerquote:
Moeten we weer een nieuw toernooi voor jou opzettenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
BIj mij gaat het van kwaad tot erger![]()
Dan maar de tennispron... oh, daar ben ik ook al uitgeschakeld![]()
Mij blijkbaar ook, want ik heb 't darttoernooi gewonnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:59 schreef Bruce117 het volgende:
Moeten we weer een nieuw toernooi voor jou opzetten
En dan niet weer tegen mitt loten
Bij mezelf valt de schaatsprono ook behoorlijk tegen.
De toernooivorm gaat me gemiddeld genomen beter af
En de andere 2 toernooitjes tot nu toe, had ik gewonnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mij blijkbaar ook, want ik heb 't darttoernooi gewonnen.
Schaatsprono gaat ook wel goed, maar laatste paar keer minder.
dat helpt wel, want dan heb je de prestaties van iedereen veel beter in je hoofd zittenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En de andere 2 toernooitjes tot nu toe, had ik gewonnen
Misschien moet je wel iets met cijfertjes hebben, om dat soort toernooitjes te kunnen winnen
waarom doen die allemaal niet mee?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:01 schreef IJsVogel het volgende:
Kang Seok Lee doet niet mee
Ik zit ook een beetje in een consolidatiefase geloof ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
BIj mij gaat het van kwaad tot erger![]()
Dan maar de tennispron... oh, daar ben ik ook al uitgeschakeld![]()
Als ik hetzelfde invul als iedereen win ik niet, nu heb ik daar wel kans opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:31 schreef Hankster het volgende:
je verwacht veel van Bos' z'n 1000 meters, Ambrosius?
ik wijk af van de rest, sta ver onderaan, dus kan lekker gokkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef Mirri het volgende:
Denk je dat Ireen onderuit gaat op de 1000 Wombcat?
Waar staat ze in je lijstjes?![]()
Wie zijn jouw favoriete schaatsers? Bij de mannen en bij de vrouwen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ik wijk af van de rest, sta ver onderaan, dus kan lekker gokken
en ben niet zo'n fan van wust
pf. weet ik niet zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wie zijn jouw favoriete schaatsers? Bij de mannen en bij de vrouwen?
Maak anders een lijstje, lachen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |