dank je voor het compliment, het was ook een grapje Mirri. Ik denk gewoon echt niet dat Vis het goed doet. DOet ze het wel goed, dan erken ik graag mijn ongelijk zoals ik dat in deze prono al veel heb moeten doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zo'n dom motief past toch niet bij jou, Komrad? Valt me tegen van je...ik had je hoger ingeschat. Ik zag jou altijd als iemand met een wat breder, logischer verstand dan de rest..
Het vertrouwen dat men hier heeft in Haugli verbaast me wel. Ze is niet gewoon een beetje uit vorm..ze is gewoon slecht aan het schaatsen dit seizoen. Ze kwam niet eens in de buurt van het podium. Ik vraag me ten zeerste af of het niet gewoon komt doordat ze hier gewoon veel besproken wordt; misschien heeft het wel een vreemd soort invloed en is men in de veronderstelling dat ze het blijkbaar wel kan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef komrad het volgende:
[..]
dank je voor het compliment, het was ook een grapje Mirri. Ik denk gewoon echt niet dat Vis het goed doet. DOet ze het wel goed, dan erken ik graag mijn ongelijk zoals ik dat in deze prono al veel heb moeten doen
trut.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Mirri het volgende:
Zo bijster goed is zij niet hoor.
ik ben ook niet overtuigd van haar kwaliteiten hoor. Ik heb alleen besloten een gok te nemen met deze prono om hoger te komen, ik pas misschien mijn dark horse nog wel aan. Daarom ook een verlopige pronoquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat men hier heeft in Haugli verbaast me wel. Ze is niet gewoon een beetje uit vorm..ze is gewoon slecht aan het schaatsen dit seizoen. Ze kwam niet eens in de buurt van het podium. Ik vraag me ten zeerste af of het niet gewoon komt doordat ze hier gewoon veel besproken wordt; misschien heeft het wel een vreemd soort invloed en is men in de veronderstelling dat ze het blijkbaar wel kan.![]()
Dat is toch niet nummer 1 tm 5? En bovendien moet je (evt schoorvoetend) toegeven dat Maren Haugli weinig goeds heeft laten zien tijdens de Spelen en dit seizoen, wat schaatsen betreft dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nummer 11 ooit, nummer 7 van Europa
Hij begonquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:46 schreef komrad het volgende:
doe eens aardig tegen elkaar
Nee maar alle Noren waren niet echt lekker bezig op de OS. Maren staat idd best hoog op de wereldranglijstquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat is toch niet nummer 1 tm 5? En bovendien moet je (evt schoorvoetend) toegeven dat Maren Haugli weinig goeds heeft laten zien tijdens de Spelen en dit seizoen, wat schaatsen betreft dan.![]()
Maar goed, we zullen zien, misschien kan ze wel uitstekend gedijen op buitenijs..
jij zegt dat ze niet bijster goed is. dat is natuurlijk wat overdrevenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat is toch niet nummer 1 tm 5? En bovendien moet je (evt schoorvoetend) toegeven dat Maren Haugli weinig goeds heeft laten zien tijdens de Spelen en dit seizoen, wat schaatsen betreft dan.![]()
Maar goed, we zullen zien, misschien kan ze wel uitstekend gedijen op buitenijs..
Mirri.quote:
Ik zeg dat ze niet bijster goed schaatst idd, weet je wel wat die uitspraak betekent?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij zegt dat ze niet bijster goed is. dat is natuurlijk wat overdreven
Op de spelen was ze tijdens de achtervolging goed, individueel niet.
En dit seizoen is het ronduit kut. Ik zet haar niet in mijn prono, want de top zes haalt ze niet
Dan moet ze harder dan: Wust, Groenewold, Anschutz, Pechstein, Sablikova, Vis, van Deutekom, Wojcicka..quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:57 schreef Remzz het volgende:
Nou kijk als ze 7e van Europa is en Anni doet al niet mee kan het gewoon heel goed zijn dat ze wel in de top 5 schaatst vind ik
Ze doet ook mee aan het WK Sprint en dat is als ik het goed heb volgende week al.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:01 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom doet Friesinger eigenlijk niet mee? Flauw...stom..want ik wil dat Wust haar verslaat in een rechtstreeks toernooi!
ik las het jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef komrad het volgende:
Jelle, Friesinger doet niet mee!
En Wust? Gaat die beide doen? Of gaat ze niet naar WK sprint?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze doet ook mee aan het WK Sprint en dat is als ik het goed heb volgende week al.
Mirri, zeg niet van die rare dingenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze niet bijster goed schaatst idd, weet je wel wat die uitspraak betekent?
Ik zeg eigenlijk op een voorzichtige manier dat ze niet heel goed is..dat is toch niet overdreven?
Ze is toch ook niet heel goed? Mensen die de top 5 halen noem ik goed, de rest is middenmoter, dus heb ik het recht om te zeggen dat Maren niet bijster goed is. Maar misschien moet jij gewoon even de betekenis checken..
Zelf zeg je het ook, maar dan op een iets grovere manier..
Neem jij dan in hemelsnaam terug dat je zei dat mijn uitspraak overdreven was...want dat sloeg natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mirri, zeg niet van die rare dingen
denk het eigenlijk niet, lijkt me nog wat te vroeg voor haar, maar jij had toch lijntjes met haar broer of niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
En Wust? Gaat die beide doen? Of gaat ze niet naar WK sprint?
Waah! Volgende week WK sprint? Zou CK er zijn?![]()
Ja, maar die wil ik niet lastig blijven vallen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:07 schreef komrad het volgende:
[..]
denk het eigenlijk niet, lijkt me nog wat te vroeg voor haar, maar jij had toch lijntjes met haar broer of niet?
Mirri, ze is de nummer 11 van de wereld en jij zegt dat ze niet bijster goed is...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neem jij dan in hemelsnaam terug dat je zei dat mijn uitspraak overdreven was...want dat sloeg natuurlijk nergens op.
Ik neem het allemaal niet zo serieus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:12 schreef Remzz het volgende:
Mirri neem het toch allemaal niet zo serieus
Ja sorry hoor, jij zegt dat ze "kut" schaatst, en dat mag zekel wel gezegd worden? En is ook niet overdreven natuurlijk..quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mirri, ze is de nummer 11 van de wereld en jij zegt dat ze niet bijster goed is...
Dat slaat nergens op en dat weet je best.
Dat moet op 't WK Sprint dan maar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:01 schreef Mirri het volgende:
Waarom doet Friesinger eigenlijk niet mee? Flauw...stom..want ik wil dat Wust haar verslaat in een rechtstreeks toernooi!
je bent de enigequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:04 schreef Remzz het volgende:
Ik heb verwacht echt wat van Schneider
of het WK Allroundquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat moet op 't WK Sprint dan maar.
Ik zie nu die zin van mij pasquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
je bent de enige
Eigenlijk he... gun ik Renate die Europese titel wel...
Ze schaatst dit jaar zeker wel "kut"quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, jij zegt dat ze "kut" schaatst, en dat mag zekel wel gezegd worden? En is ook niet overdreven natuurlijk..Dat slaat pas nergens op.
![]()
maar wie weet is ze ineens weer in vormquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef snellejelle het volgende:
Ze schaatst dit jaar zeker wel "kut"
ver onder haar niveau.
ik hoop 't voor haar (maar niet voor m'n prono).quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar wie weet is ze ineens weer in vormkan toch..
Laat ook maar...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ze schaatst dit jaar zeker wel "kut"
ver onder haar niveau.
Idd.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee joh, met mensen die niet voor rede vatbaar zijn ben ik gauw uitgesproken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |