Is gestopt met schaatsen, dus zou ik veranderen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
5. Wijsman
Hmmm... die gingen net samen onderuit op de 500m.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:59 schreef Arcee het volgende:
Dames:
4. Tessa van Dijk
5. Sanne van der Star
Check.quote:
Ja we gaan erg lekker samenquote:
*meldt*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef MiLalaa het volgende:
Wie durft Fabris op 1 te zetten
ik nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef MiLalaa het volgende:
Wie durft Fabris op 1 te zetten en Wust niet op 1?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef Cavalier1 het volgende:
Startlijst ergens te vinden?
Nee joh, die rijdt helemaal niet zo goed hoor. Ik weet niet wat het voor beeld is dat mensen hebben dat Maren Haugli hard kan schaatsen...ze staat alleen in de schijnwerpers omdat SJ (en anderen) haar leuk vinden, niet om haar prestaties op het ijs. Zo bijster goed is zij niet hoor. Vis en Anschutz zijn beter denk ik.quote:
Anschutz mss wel maar Vis kan er niet veel van, bovendien moet je soms wat gokken als je achter staat. Hoe denk je dat ik de wielerprono ooit gewonnen hebquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee joh, die rijdt helemaal niet zo goed hoor. Ik weet niet wat het voor beeld is dat mensen hebben dat Maren Haugli hard kan schaatsen...ze staat alleen in de schijnwerpers omdat SJ (en anderen) haar leuk vinden, niet om haar prestaties op het ijs. Zo bijster goed is zij niet hoor. Vis en Anschutz zijn beter denk ik.
Vis kan er juist wel veel van! Die verkeert in uitstekende vorm, ik zie haar nog wel op het podium belanden als Groenewold of Pechstein het niet goed doen..!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
Anschutz mss wel maar Vis kan er niet veel van, bovendien moet je soms wat gokken als je achter staat. Hoe denk je dat ik de wielerprono ooit gewonnen heb
al was dat zo, dan nog stond ze niet in mijn prono, ik vind haar namelijk niet aardigquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vis kan er juist wel veel van! Die verkeert in uitstekende vorm, ik zie haar nog wel op het podium belanden als Groenewold of Pechstein het niet goed doen..!
Zo'n dom motief past toch niet bij jou, Komrad? Valt me tegen van je...ik had je hoger ingeschat. Ik zag jou altijd als iemand met een wat breder, logischer verstand dan de rest..quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef komrad het volgende:
[..]
al was dat zo, dan nog stond ze niet in mijn prono, ik vind haar namelijk niet aardig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |