Makkelijk hequote:Op donderdag 28 december 2006 00:45 schreef BrandX het volgende:
Mcbier met Mctieten on the side
De pwnagequote:Op donderdag 28 december 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
McHammer.
Het duurde even voordat ik 'm snapte.quote:
Het is al laat héquote:Op donderdag 28 december 2006 00:49 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik 'm snapte.
Aha, je wil de bagger centraal houdenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:49 schreef remlof het volgende:
Hou het maar bij Verzin hier McDonald's gerechten.
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
McHammer.
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:52 schreef mymoodfentje het volgende:
McBroodjePoep
McKakroket
McKanker
McTumor
McPootje
Jat mijn grap niet, gek.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:52 schreef Bupatih het volgende:
McKer niet zo.
Ik had het serieus niet gezienquote:
Zou je willen.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik had het serieus niet gezien..
Het bewijst alleen maar weer dat jij dezelfde geweldige onevenaarbare humor bevat als ik!
Het was een opmerking in jouw voordeelquote:
Nee, want je stelt mij gelijk aan jou. Da's dus in mijn nadeel.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:06 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Het was een opmerking in jouw voordeel.. met het weerleggen van zulks een stelling benadeel je jezelf en dat is onnatuurlijk in elke zin van de wezenlijke menselijkheid die jij als actueel individu dient te bezitten
.
Kappen met slowchatten, wil je weer een ban aan je broek?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want je stelt mij gelijk aan jou. Da's dus in mijn nadeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:08 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Kappen met slowchatten, wil je weer een ban aan je broek?Alsof jij mij die gaat aannaaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsof jij mij die gaat aannaaien.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
McPfeiffer
de McBan? (of was die al geweest?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:08 schreef M-I-L-F het volgende:
Kappen met slowchatten, wil je weer een ban aan je broek?
Als rechtgeaard Christen zeg ik dan:quote:
Spreek het eens uit en leerquote:Op donderdag 28 december 2006 08:23 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Als rechtgeaard Christen zeg ik dan:
[afbeelding]
Why McA?
quote:
Ik was al zo dom, maar gelukkig zijn er mensen die NOG dommer zijn, hij is namelijk al u-i-t-g-e-l-e-g-d-!quote:Op donderdag 28 december 2006 08:23 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Als rechtgeaard Christen zeg ik dan:
[afbeelding]
Why McA?
McHalsemaquote:Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef Sala-adin het volgende:
Mcdoner
Is al geweestquote:Op donderdag 28 december 2006 13:16 schreef Veive het volgende:
Only in the Russian McDonalds:
McPolonium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Wel een Gothic.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik ben niet eetbaar
en niet depressief
huh ?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Maar niet lekker
ik zeg het zelf maar ff...
Lollercopterquote:Op donderdag 28 december 2006 14:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
huh ?
![]()
ik bedoelde alleen, dat je wel een gothic bent, en niet depri![]()
Volgens mij ben je dat dus wel, aangezien je jezelf zwart(*let op: dubble betekenis) maakt.
ik vind je bestquote:Op donderdag 28 december 2006 14:13 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
LollercopterLeuke woordspeling
Maar nee, echt niet depri
En dat vorige was om dat dit een eettopic is
elke keer dat ik in je FoBo kijk weet ik niet wat ik moet denkenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik ben niet eetbaar
en niet depressief
Ik denk niet dat je dat doet.(*let op punt, dit onderwerp zal niet worden bediscussieerd.)quote:Op donderdag 28 december 2006 14:17 schreef vamos1 het volgende:
[..]
elke keer dat ik in je FoBo kijk weet ik niet wat ik moet denken
als ik je ergens zou tegenkomen zou ik volgens mij kapot gaan van het lachen door die gay/emo/gothic-look
of wat je er ook mee probeerd te bereiken hehe..
no pun intended ofcourse
Dat emo kun je al per direct vergeten. Gay look doet het aardig goed bij de dames, dus dat geeft nietquote:Op donderdag 28 december 2006 14:17 schreef vamos1 het volgende:
[..]
elke keer dat ik in je FoBo kijk weet ik niet wat ik moet denken
als ik je ergens zou tegenkomen zou ik volgens mij kapot gaan van het lachen door die gay/emo/gothic-look
of wat je er ook mee probeerd te bereiken hehe..
no pun intended ofcourse
Een echte gay heeft er niets aan, ik lekker welquote:Op donderdag 28 december 2006 14:21 schreef KopieerMachine het volgende:
Gay's kennen meer vrouwelijk schoon dan een 'Straight' kent.
jah, maar ik ken iemand in het 'echte' leven die is gay.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Een echte gay heeft er niets aan, ik lekker wel![]()
Ik overweeg toch niet om gay te worden heb ik zojuist besloten.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
jah, maar ik ken iemand in het 'echte' leven die is gay.
en die kent vee; dame's![]()
jah metro-look doet het goed.. ik denk toch dat je dat enigzins overdrijftquote:Op donderdag 28 december 2006 14:19 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat emo kun je al per direct vergeten. Gay look doet het aardig goed bij de dames, dus dat geeft niet
Het is je McVergevenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:33 schreef Veive het volgende:
[..]
Ow, en ik dacht dat ik alles gelezen hadExcuses
![]()
McBouncequote:Op donderdag 28 december 2006 14:57 schreef JediMindTricks het volgende:
Zijn jullie onderhand klaar
Mcopgelost.
Mcslotje.
Dat krijg ik altijd als ik naar McBouncingBoobs kijkquote:Op donderdag 28 december 2006 15:22 schreef JediMindTricks het volgende:
Waarom krijg ik van dit topic McTrek?
Dat eet je niet, dat moet je aantrekken.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef M-I-L-F het volgende:
McGregor
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef M-I-L-F het volgende:
McGregor
omg!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:47 schreef MarkyB het volgende:
Mcuuul!
McSorryquote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef JediMindTricks het volgende:
" Wat heb jij vandaag gedaan? "
" Ik heb heel de dag fictieve McDonalds gerechten verzonnen "
"".
Heeft bestaan, maar liep niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:52 schreef dmace het volgende:
McMossel!
OK, McBebaardeMossel dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Heeft bestaan, maar liep niet.
LOL, die telt wel. Zou zeker een poging waard zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef JediMindTricks het volgende:
Die McLaren heb ik serieus ooit besteld
Gewoon voor de gein, in de McDrive...quote:
Ben blij dat je 't zelf toegeeft. Nou nog even naar 't plaatje kijken en voel je nóg dommer.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik was al zo dom, maar gelukkig zijn er mensen die NOG dommer zijn, hij is namelijk al u-i-t-g-e-l-e-g-d-!
die heb je van mij gejatquote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
mcintosh
Huiliequote:
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:12 schreef Marijke236 het volgende:
McIntosh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |