Makkelijk hequote:Op donderdag 28 december 2006 00:45 schreef BrandX het volgende:
Mcbier met Mctieten on the side
De pwnagequote:Op donderdag 28 december 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
McHammer.
Het duurde even voordat ik 'm snapte.quote:
Het is al laat héquote:Op donderdag 28 december 2006 00:49 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik 'm snapte.
Aha, je wil de bagger centraal houdenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:49 schreef remlof het volgende:
Hou het maar bij Verzin hier McDonald's gerechten.
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
McHammer.
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:52 schreef mymoodfentje het volgende:
McBroodjePoep
McKakroket
McKanker
McTumor
McPootje
Jat mijn grap niet, gek.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:52 schreef Bupatih het volgende:
McKer niet zo.
Ik had het serieus niet gezienquote:
Zou je willen.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik had het serieus niet gezien..
Het bewijst alleen maar weer dat jij dezelfde geweldige onevenaarbare humor bevat als ik!
Het was een opmerking in jouw voordeelquote:
Nee, want je stelt mij gelijk aan jou. Da's dus in mijn nadeel.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:06 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Het was een opmerking in jouw voordeel.. met het weerleggen van zulks een stelling benadeel je jezelf en dat is onnatuurlijk in elke zin van de wezenlijke menselijkheid die jij als actueel individu dient te bezitten
.
Kappen met slowchatten, wil je weer een ban aan je broek?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want je stelt mij gelijk aan jou. Da's dus in mijn nadeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:08 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Kappen met slowchatten, wil je weer een ban aan je broek?Alsof jij mij die gaat aannaaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsof jij mij die gaat aannaaien.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
McPfeiffer
de McBan? (of was die al geweest?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:08 schreef M-I-L-F het volgende:
Kappen met slowchatten, wil je weer een ban aan je broek?
Als rechtgeaard Christen zeg ik dan:quote:
Spreek het eens uit en leerquote:Op donderdag 28 december 2006 08:23 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Als rechtgeaard Christen zeg ik dan:
[afbeelding]
Why McA?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |