Nouja dan wordt het morgen bekend, vertrekken zal hij wel dunkt mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hersi is NIET vertrokken aldus streuer op TVgelderland!!
ontkenningsfasequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
Daarom zei ik nog ff wachten op het bericht van de VIquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
quote:05-01-07 RTV Gelderland txt
Manager voetbal Jan Streuer is tevreden over het vertrek van Eldridge Rojer en Igor Gluscevic bij Vitesse.
"We hebben goede zaken gedaan, ook voor die spelers. Nu moeten we nog spelers halen. We willen een keeper en een verdediger meenemen op trainingskamp. Het beste is ze te testen in de groep. Die Zuid-Amerikaanse verdediger gaat niet door, die heeft een andere club."
Over een eventueel vertrek van Youssouf Hersi naar FC Twente heeft Streuer tot dusverre niets gehoord. "Ze hebben zich niet bij ons gemeld, dus ik ga ervan uit dat Hersi gewoon bij ons blijft en meegaat op trainingskamp naar Turkije."
Damnit!quote:"We hebben goede zaken gedaan, ook voor die spelers. Nu moeten we nog spelers halen. We willen een keeper en een verdediger meenemen op trainingskamp. Het beste is ze te testen in de groep. Die Zuid-Amerikaanse verdediger gaat niet door, die heeft een andere club."
Alex gaat dus toch naar Real Madrid toe!quote:"We hebben goede zaken gedaan, ook voor die spelers. Nu moeten we nog spelers halen. We willen een keeper en een verdediger meenemen op trainingskamp. Het beste is ze te testen in de groep. Die Zuid-Amerikaanse verdediger gaat niet door, die heeft een andere club."
Zullen we het wel een beetje gezellig houden hier?quote:
Wat kan je niets schelen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef defranseslag het volgende:
Het kan mij niets schelen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Stojkovic kunnen we ook vergeten die transfer is ook van de baan.
Er staan ook wel leuke weetjes in de Gelderlander alleen van die beoordeling klopt geen ene zak![]()
bij de beoordelingen staat te lezen dat PSV 3,5 miljoen bood voor Danko , een fooitje dus![]()
quote:Vladimir Stojkovic wordt niet de nieuwe doelman van Vitesse. Dit weet Omroep Gelderland vanochtend te melden.
De Arnhemse club probeerde de Servische nationale doelman te huren van het Franse FC Nantes, maar dit gaat niet door. Vitesse streeft er wel naar om een nieuwe keeper mee te nemen naar het trainingskamp in Turkije. Voormalig Vitesse-doelman Dragoslav Jevric, die zichzelf vrijkocht bij Ankaraspor, is daarvan één van de kandidaten.
De huidige doelman Harald Wapenaar is in gesprek met Sparta over een transfer in de winterstop. In Arnhem lijkt er geen toekomst meer voor de 36-jarige sluitpost.
Hopelijk nietquote:
Vermeer is beter als Wapenaar hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Die Stojkovic was al te mooi om waar te zijn. 23 jaar, 1e doelman van het nationale elftal meen ik. Maar als hij net afgelopen zomer voor 2,5m is gekocht zal hij vast niet zo snel de deur uit worden gedaan met een Barthez als voorlopige oplossing.
Joah Joah, maar we zijn nu net van de gewoonte af spelers op te leiden voor de grote clubs. Dan maar een eigen speler die jong is en ONS geld op kan leveren.quote:
EK vorig jaar gemist?? Daar vond ik Vermeer uitstekend keepen. Maar jullie mogen Waterman ook wel even lenenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik wil een keeper die zekerheid uitstraalt en dat doet Vermeer (nog) niet. Dan kan je net zo goed Velthuizen op goal zeten.
Gemist niet maar weinig van gezien. In de penaltyreeks deed hij het goed maar van de rest wat ik van hem gezien heb vond ik hem nou niet echt heel zeker over komen bij hoge ballen ed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
EK vorig jaar gemist?? Daar vond ik Vermeer uitstekend keepen. Maar jullie mogen Waterman ook wel even lenenIs alleen bij hoge ballen nog wel eens een twijfelgeval, maar voetbalt prima mee
WIj motten geen negersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Gemist niet maar weinig van gezien. In de penaltyreeks deed hij het goed maar van de rest wat ik van hem gezien heb vond ik hem nou niet echt heel zeker over komen bij hoge ballen ed.
Waterman mot ik al helemaal niet.
Wees blij dat Grandel en Viktor Kros dan ook afvallenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:51 schreef Rhinestone het volgende:
Whehe, maar zonder dollen heh, Hersi, Coutinho, Suart, RojerIk weet niet, maar die zijn toch best wel bruin als je het mij vraagt. Complot!?
![]()
Wat kut dat Stojkovic niet doorgaat, dalijk zitten we weer met Jevric opgescheept
Wat heb je tegen Jevric dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:51 schreef Rhinestone het volgende:
Whehe, maar zonder dollen heh, Hersi, Coutinho, Suart, RojerIk weet niet, maar die zijn toch best wel bruin als je het mij vraagt. Complot!?
![]()
Wat kut dat Stojkovic niet doorgaat, dalijk zitten we weer met Jevric opgescheept
Echt, jij moet wel een relkloon van iemand hier zijn, dat kan gewoon niet missen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:27 schreef defranseslag het volgende:
Ik vind dat ze het contract van Sansoni moeten verbeteren, voordat hij naar een grotere club vertrekt.
Gelukkig niet, zou ik me ook nog jouw woede op m'n dak halen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:37 schreef defranseslag het volgende:
Bepaal jij niet.
quote:SERVISCHE DOELMAN MEE NAAR TURKIJE
Vladimir Disljenkovic zal volgende week een proefstage afwerken bij Vitesse gedurende het trainingskamp in Turkije.
Disljenkovic, 25 jaar en spelend voor Metallurg Donetsk, vliegt direct vanuit Oekraine naar het Turkse Belek. De Servische keeper kwam in 2004 over van Rode Ster Belgrado. In 2004 werd hij met zijn land tweede tijdens het Europees kampioenschap onder 21 jaar.
Vladimir Disljenkovic
2000-2001: Rode Ster Belgrado
2000-2001: Hajduk Lion (huurbasis)
2001-2004: Rode Ster Belgrado
2004-2006: Metallurg Donetsk
Vitesse.nl
Vitesse stuit op Servische doelman
Telesport
ARNHEM - In de zoektocht naar een nieuwe doelman is Vitesse uitgekomen bij Vladimir Disljenkovic. De 25-jarige Servische doelman vertrekt neemt komende week met de selectie van Vitesse deel aan een trainingsstage in het Turkse Belek. Disljenkovic staat onder contract bij Metallurg Donetsk, de nieuwe club van Co Adriaanse.
Disljenkovic kwam in 2004 over van Rode Ster Belgrado. In 2004 werd hij met zijn land tweede tijdens het Europees kampioenschap onder 21 jaar.
stond al iets boven jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:05 schreef JH87 het volgende:
[..]
Weer een servische speler. Wel jong nog. Ben benieuwd.![]()
Geeft nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Excuus, voortaan even beter kijken. Ik blijf benieuwd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |